notapolitician 56 Skrevet 5. September Hvorfor har vi ikke hørt noget om hende endnu? (https://nympho.dk/n19661/6767/seductive-annie-private-real-amp-gfe) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2193 Skrevet 5. September Der kom en ret negativ Anmeldelse på Nympho af hende næsten lige efter hun var ankommet, den er så blevet slettet nu kan jeg se. Da den selvfølgelig jo ville være dårlig for hendes forretning Og der er nu en enkelt god af hende. Har også skrevet med en som har besøgt hende, anmeldelse er dog ikke lavet. Men han sagde det var en middelmådig oplevelse. Om du kan bruge dette til noget, er vel op til dig selv hehe. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 5. September @Crabman Du er jo den ultimative superbruger herinde så vi venter alle spændt på din meget troværdige beretning. Hun ser super dejlig ud med de charmerende fregner. /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2193 Skrevet 5. September (edited) ButterflyMan skrev, for 6 minutter siden: @Crabman Du er jo den ultimative superbruger herinde så vi venter alle spændt på din meget troværdige beretning. Hun ser super dejlig ud med de charmerende fregner. /B Er du sarkastisk lige nu eller hvordan? Kan så sige jeg dog ikke selv har har tænkt mig at besøge hende, så der kommer ingen beretning fra min side af på det punkt. Redigeret 5. September af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 5. September Absolut ingen sarkasme herfra. Du har anmeldt mange piger på en sober og troværdig måde. Det var helt oprigtigt ment. /B 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2193 Skrevet 5. September (edited) ButterflyMan skrev, for 5 minutter siden: Absolut ingen sarkasme herfra. Du har anmeldt mange piger på en sober og troværdig måde. Det var helt oprigtigt ment. /B Jamen så takker jeg for de pæne ord! Og håber du kan bruge dem i et eller andet omfang, nu og fremadrettet. Redigeret 5. September af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 6. September (edited) Fejl!! Redigeret 6. September af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 626 Skrevet 8. September Crabman skrev, den 5.9.2024 at 23:23: Der kom en ret negativ Anmeldelse på Nympho af hende næsten lige efter hun var ankommet, den er så blevet slettet nu kan jeg se. Da den selvfølgelig jo ville være dårlig for hendes forretning Og der er nu en enkelt god af hende. Kære @Crabman jeg missede desværre den negative anmeldelse og havde udset hende til et snarligt besøg, hvad var det negative ved besøget? Du er velkommen til at sende en PM hvis du ikker mener, at det skal deles herinde. Ærbødigst, DrMabuse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2193 Skrevet 8. September (edited) drmabuse skrev, for 16 minutter siden: Kære @Crabman jeg missede desværre den negative anmeldelse og havde udset hende til et snarligt besøg, hvad var det negative ved besøget? Du er velkommen til at sende en PM hvis du ikker mener, at det skal deles herinde. Ærbødigst, DrMabuse Anmeldelsen var også kun synlig i meget kort tid inden den forsvandt. Men mindes den omhandlede at hun ikke ville modtage oralt, og personen ikke fik tungekys. Som der jo står hun tilbyder i annoncen. Kort sagt. Det var sådan hovedpunkterne overordnet set. Det ville ikke komme bag på mig at det er rigtigt, da andre fra den samme gruppe piger med samme annonce og ydelser. Også har fået lignende anmeldelser hvor ydelser ikke blev leveret som lovet. Det kan selvfølgelig variere fra kunde til kunde, da jeg f.eks. fik alt som lovet hos en af dem, hvor andre måtte gå skuffet derfra. Redigeret 8. September af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 626 Skrevet 9. September Crabman skrev, for 10 timer siden: Anmeldelsen var også kun synlig i meget kort tid inden den forsvandt. Men mindes den omhandlede at hun ikke ville modtage oralt, og personen ikke fik tungekys. Som der jo står hun tilbyder i annoncen. Kort sagt. Det var sådan hovedpunkterne overordnet set. Det ville ikke komme bag på mig at det er rigtigt, da andre fra den samme gruppe piger med samme annonce og ydelser. Også har fået lignende anmeldelser hvor ydelser ikke blev leveret som lovet. Det kan selvfølgelig variere fra kunde til kunde, da jeg f.eks. fik alt som lovet hos en af dem, hvor andre måtte gå skuffet derfra. Kære @Crabman mange tak for hurtigt og fyldestgørende svar -du er jo en guldgrubbe af information , det er altid rart at vide at ydelserne kan variere, jeg vil huske at spørge eksplicit ind til de ydelser jeg foretrækker for at være på den sikre side. Sammenholdt med at du også har indsigt i en anden oplevelse som var middelmådig har gjort at det udråbstegne jeg havde sat ved hendes navn nu er erstattet af et spørgsmålstegn, selvom hun ser dejlig ud. Ærbødigst, DrMabuse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2193 Skrevet 9. September (edited) drmabuse skrev, for 10 timer siden: Kære @Crabman mange tak for hurtigt og fyldestgørende svar -du er jo en guldgrubbe af information , det er altid rart at vide at ydelserne kan variere, jeg vil huske at spørge eksplicit ind til de ydelser jeg foretrækker for at være på den sikre side. Sammenholdt med at du også har indsigt i en anden oplevelse som var middelmådig har gjort at det udråbstegne jeg havde sat ved hendes navn nu er erstattet af et spørgsmålstegn, selvom hun ser dejlig ud. Ærbødigst, DrMabuse Jamen det var da så lidt, ingen årsag og tak Lyder som en god ide at dobbelt tjekke, men ville også gøre det med selve pigen hvis du møder hende. For umiddelbart er det ikke dem selv, der bestyrer telefonen. Glæder mig til at læse om hende, hvis du vælger at besøge hende. Redigeret 9. September af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2158 Skrevet 6. Oktober Jeg har dags dato forsøgt at få en aftale med Annie… Det begyndte godt med et svar fra hende om at mit foreslåede tidspunkt passede hende godt, herefter ingen svar overhovedet…man bliver sgu træt af sådan noget Nå jeg har allerede en ny aftale, så alt godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 7. Oktober She was not happy last time she was here. Always talking in her language and the tone was not positive!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 7. Oktober Da jeg mødte hende var det fantastisk GFE - efter en lidt nervøs/genert start, inden tøjet kom af - gik det fortinligt. Annie gjorde alt for at please og var meget villig. Lækre tungekys - som godt kunne minde om ens kæreste, dejligt slow blow. At jeg ikke kunne komme, var bestemt ikke Annies skyld. Hun var på samtlige 60 min - og virkede meget glad. Jeg var så tilfreds med mit besøg, at jeg sågar spurgte, om hun ville kontakte mig, hvis hun kom tilbage til DK. Er sjældent jeg besøger den samme GP mere end én gang. Gentagelse sker kun hvis jeg føler, at jeg har fået en rigtig GFE oplevelse. Så absolut tommel op herfra Dressmann 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg