Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer

Denne besked for at få mere information om Nok. 

https://annoncelight.dk/showad/330073

Besøgte Nok for et par uger siden, og hun er godt nok smuk og dejlig. Sjældent har jeg set en thai med så naturlige kvindelige former, uden at hun på nogen måde er tyk  

Men…. Havde spurgt på sms om hun tilbyder Megafransk/CIM, og fik et ja.

Tror måske ikke at det er hende man skriver med, og hun er desværre svær at kommunikere med, da hendes engelsk ikke er så godt. Så jeg fik aldrig prøvet mega/CIM med hende.

Hvis hun tilbyder dette, vil hun være min faste go to thai, så er der nogen, der reelt ved om hun tilbyder dette og har prøvet det???

Hvis ikke man bryder sig om at svare her i tråden, så send gerne en PM.

Tak for hjælpen

DonDuk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener nu hendes engelske er ok fint til hun kan forstå og forklare sig.

Undrer mig du ikke spurgte hende, da du besøgte hende.

Du har ret i din antagelse - det er ikke hende selv du aftaler med, men der er normalt ikke uoverensstemmelser mellem det aftalte - og det der leveres. Men igen - pigen er i sin fulde ret til at afvise eller trække sig, hvis hun har en dårlig dag - eller kemien med kunden ikke svinger. Ærgerligt, men fair nok. Jeg er sikker på pigen vil undskylde, hvis hun ikke er i stand til at levere den aftalte ydelse. Tror vi alle er løbet ind i en piger der normalt leverer , men af en eller anden grund ikke er på toppen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Månestjerne skrev, den 6.9.2024 at 07:20:

Mener nu hendes engelske er ok fint til hun kan forstå og forklare sig.

Undrer mig du ikke spurgte hende, da du besøgte hende.

Du har ret i din antagelse - det er ikke hende selv du aftaler med, men der er normalt ikke uoverensstemmelser mellem det aftalte - og det der leveres. Men igen - pigen er i sin fulde ret til at afvise eller trække sig, hvis hun har en dårlig dag - eller kemien med kunden ikke svinger. Ærgerligt, men fair nok. Jeg er sikker på pigen vil undskylde, hvis hun ikke er i stand til at levere den aftalte ydelse. Tror vi alle er løbet ind i en piger der normalt leverer , men af en eller anden grund ikke er på toppen. :)

Jo, jeg spurgte hende, men tror faktisk at hun misforstod og troede jeg mente deep throat. 
Syntes i hvert fald at kommunikationen ikke var klar imellem os. 
skal måske prøve at skrive igen og spørge om Mega er 100% sikker. 
Vil dog ikke risikere at overskride hendes grænser, bare fordi jeg har en præference ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...