Økomand 33 Skrevet 6. September (edited) Jeg ved at Navia er et velbeskrevet kapitel, men de fleste beretninger er efterhånden af ældre dato, så tillader mig at lave en frisk beskrivelse af mit seneste besøg, der dog også er nogle måneder siden. Da jeg ankommer møder jeg en smilende køn kvinde, hun giver er kram og er lidt fnisende, på den helt rigtige “thai facon” Vi har allerede aftalt en time massage, b2b og multi. Alligevel tilbyder hun om jeg ikke også vil have/tilkøbe prostata. Jeg takker pænt nej og siger “maybe next time”. Allerede inden jeg får alt tøjet af er pikkemanden 100% klar til kamp. Navia klæder sig af og hun har en dejlig krop, gode former og dejlige store bryster, gode halvlange nipples. B2b kan bedst beskrives som en form for spansk, hvilket skyldes min egen optagethed af hendes bryster. Der går ikke længe før jeg kommer af hendes håndfaste hj. Jeg ligger mig på maven og får lidt massage, inden længe er jeg klar igen, da Navia også er gode til at pirre de rigtige steder. Hun siger at jeg skal have prostata massage og jeg laver selvfølgelig ingen indvendinger mens hun flittigt bruger den ene hånd/fingre på bagpartiet, bruges den anden flittigt på forpartiet. Efter få min. anden udløsning der var meget intens, trods jeg lige har kommet mindre end 15 tidligere. Navia følger mig i bad og vasker mig, mens hun fjoller og taler lidt om min pik, hvordan den nu er “happy”. Trods en aftale på 60, er jeg ude efter 45 min., hvilket passer mig helt fint. Der var slet ikke tale om merpris for prostata, så alt i alt en rigtig god oplevelse og et godt eksempel på kvalitet frem for kvantitet. Lige som jeg ønsker det Jeg tror jeg besøger Navia igen, før eller siden. https://annoncelight.dk/showad/181800 Redigeret 6. September af Økomand 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 16 Skrevet 7. Oktober Hvad måtte du slippe for sådan en omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Økomand 33 Skrevet 15. Oktober High Tower skrev, den 7.10.2024 at 14:45: Hvad måtte du slippe for sådan en omgang Jeg husker det faktisk ikke med sikkerhed, det var i hvert fald 1000,- men er i tvivl om det var 1500,- Det var mit første besøg, så var mere fokuseret på at få en god oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg