jegernysgerrig 35 Skrevet 7. September Hej med jer Her kommer min første anmeldelse Jeg har I lang tid kigget annoncer igennem og forsøgt at finde ud af hvad jeg gerne ville med et besøg ved en GP For et par måneder siden tog jeg mig endelig sammen og fik besøgt 2 forskellige Det var okay....men ikke det jeg manglede og nok heller ikke en anmeldelse værdig Jeg søgte videre og faldt over Lady Hera Jeg skrev lidt med hende oh har nu besøgt hende... og må nok hellere advare her....Jeg er fuldstændig rundt på gulvet.... Hun er simpelthen fantastisk. En vild god evne til at afdække hvad jeg er for en og hvad det er jeg søger Efter en lang snak gik hun igang med mig og kom igennem flere ting jeg aldrig har oplevet før men bestemt håber jeg får lov til at opleve igen....Men det bestemmer Lady Hera jo...... for har selvfølgelig allerede lavet en aftale til et nyt besøg Så bestemt de varmeste anbefalinger her fra https://annoncelight.dk/showad/317679 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 258 Skrevet 7. September Armen damen takker og bukker mange gange det var helt fantastik at få lov til at indvie dig i min verden jeg glæder mig til næste gang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2631 Skrevet 8. September Damen kan bestemt nogen ting og er et dejligt besøg fra en kvinde med indlevelse og ægte lyst. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg