Hop til indhold
Haruspexen

Maria i Aalborg: Skynd jer for helvede

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/373955

Hejsa igen EG’ere.

Jeg har igen igen været på besøg hos den skønne Maria. Har faktisk været så forkælet, at jeg har tilladt mig at besøge hende en gang hver måned, de sidste tre måneder. Hun aflægger med jævnligt mellemrum og længde besøg i diverse byer, så har fået en god smag for et månedligt visit hos den perfekte dame.

Som sædvanligt er Maria en fryd for alle sanserne. Der er nem og hurtigt kontakt over WhatsApp, og hun er nem at lave aftaler med (man skal, til egen fordel, dog huske, at være i så god tid som muligt, når man skriver til Maria, da hun er populær).

Jeg dukker op på hendes Aalborg-lokation, som i min erfaring altid er den samme diskrete adresse. Stedet er altid godt rytteligt og rent, og Maria åbner som altid døren op med et stort smil og præcis det outfit vi havde snakket om på WhatsApp.

Hendes ydelser kan I nemt få overblik over i hendes annonce. Derinde står hver en tjeneste bettemanden kunne have lyst til! Hun udfører alt der har med sex at gøre til sådan et højt niveau, at jeg faktisk er lidt bekymret for, hvad jeg skal gøre når hun stopper arbejdet som glædespige :(. Dette har hun fortalt mig, at hun har til hensigt at gøre, inden året er slut. Så der er fandeme med at komme afsted! :wub:

Pigen: 10/10

Service: 10/10

Sex: 10/10

Stedet: 10/10

Redigeret af Haruspexen
Grammatik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Haruspexen skrev, for 3 timer siden:

Dette har hun fortalt mig, at hun har til hensigt at gøre, inden året er slut. Så der er fandeme med at komme afsted! :wub:

Det kan hun da ikke være bekendt. :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...