Lust4life 124 Skrevet 7. September Heyy, jeg holder et event OG viser fodbold på tv'et søndag d. 08. September Læs mere her: https://annoncelight.dk/showad/410430 5 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 8. September Det lyder som et fedt arrangement, og tilmed med indbygget alibi da man med ro i stemmen kan sige man har set fodbold med en flok af gutterne. Håber i bliver fuldtallige og der bliver god stemning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 8. September Vildt fedt og originalt koncept! Kan du ikke komme til Kbh når der er landsholdskamp igen eller whatever please! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lust4life 124 Skrevet 8. September Johnny2022 skrev, for 7 minutter siden: Vildt fedt og originalt koncept! Kan du ikke komme til Kbh når der er landsholdskamp igen eller whatever please! Hehe, tak jeg glæder mig også og tænker det bliver rigtig festligt og gerne! Jeg skal bare have løst puslespillet med lokation og sådan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 8. September Lust4life skrev, for 3 timer siden: Hehe, tak jeg glæder mig også og tænker det bliver rigtig festligt og gerne! Jeg skal bare have løst puslespillet med lokation og sådan Der er masse af muligheder i Kbh En masse stive pikke som også hungrer efter dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deepthroat fan 17 Skrevet 8. September Fedt setup. Ærgerligt, at jeg ikke havde tid. Jeg ville ellers vildt gerne deltage. Så jeg holder øje med dig frække Lust4Life. Og så må jeg finde tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Opertional 6 Skrevet 9. September Super godt fundet på! Meget originalt arrangement. Desværre er jeg ikke fodboldtosset, så det er svært at forklare hvorfor jeg pludselige vil se bold med gutterne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg