Dillermand Junior 3064 Skrevet 8. September, 2024 Når pigerne på et sted oftest annoncerer med 24 timers tilgængelighed eller tæt på og pigerne bor hvor de arbejder og er på alle ugens dage så har jeg virkelig svært ved at se hvorfor man ikke hudløst ærligt kalder tingene det de er i dette tilfælde en Bollefabrik Og ja jeg har selv haft tre gode oplevelser på stedet med to kvinder men det ændrer ikke ved min oplevelse af stedet over tid og med de erfaringer jeg har nu. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 8. September, 2024 Er der nogle af de mand der besøger bollefabrikken i Herlev eller fordan sags skyld tilsvarede latina sted i Hvidovre. der kunne tænke sig at bo på deres arbejde. Og have tilkalde vagt 24/7. og blive vækket konstant af mobilen der bimler og bamler. og aldrig få koblet af. Og til med bliver flået af udlejer og bagmaænd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18174 Skrevet 8. September, 2024 (edited) Needy skrev, for 50 minutter siden: Nu skal jeg (med bævende frygt for at afspore tråden) lige være helt med. Når i siger FKK betyder det så "Freie Körper Kultur" altså hvor enten kunderne eller GP'erne (eller begge) går rundt mellem hinanden nøgne og nyder varerne inden man beslutter sig? Hvis det er tilfældet lyder det sgu festligt Og ja ikke i nærheden af en bollefabrik. Det var derfor det kun var “agtigt”.. Vi piger hilste på gæsterne en af gangen, gav hånd og sagde vores navn.. Så fik gæsterne lov til at sidde og snakke sammen og bestemme hvem de hver især ville tilbringe mere tid med.. Derefter gik man i par hver til sit, fik smidt klunset, bruset sig af og så mødtes alle i jacuzzien hvor man sad og snakkede, slappede af eller festede alt efter hvad stemningen var til.. Så når der var lidt tid (ca 20-30 min) tilbage gik man igen i par hver til sit (medmindre andet var aftalt) og knaldede inden man badede og sagde farvel.. Så fkk til pigernes fordel kan man vel sige.. Hvor pigerne i fkk ikke få penge for tiden de bruger på underholdning af gæsterne på gulvet (flirt osv) så fik vi her penge fra vi var valgt så at sige.. Men gæster fra forskellige “selskaber” eller hvad man skal sige rende rundt og snakkede og drak nogle øl sammen i venteværelset imens de evt ventede på deres venner var færdige med deres pige eller bare ventede på de kunne komme til.. Jeg husker især en aften der havde været noget ishockey mener jeg og der var nogle canadiske fans der kom.. Der havde vi måske 23 mænd i venteværelset der hyggede sig storartet.. Redigeret 8. September, 2024 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 8. September, 2024 Gerzelle999 skrev, for 16 minutter siden: Er der nogle af de mand der besøger bollefabrikken i Herlev eller fordan sags skyld tilsvarede latina sted i Hvidovre. der kunne tænke sig at bo på deres arbejde. Og have tilkalde vagt 24/7. og blive vækket konstant af mobilen der bimler og bamler. og aldrig få koblet af. Og til med bliver flået af udlejer og bagmaænd. Så du argumenterer for at kalde Herlev klinikerne for bollefabrikker, og tilføjer endnu én i Hvidovre? Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1206 Skrevet 8. September, 2024 (edited) JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden: Der havde vi måske 23 mænd i venteværelset der hyggede sig storartet Hvorfor har vi ikke sådan noget mere? Det lyder som et fedt koncept. Så slipper man jo også for at luske rundt i kvarteret, for at kunne møde op præcis på slaget Men hvem holdt så øje med tiden, gjorde i selv det eller havde i en tallyman? Og hvad betyder forkortelsen FKK så? Den findes ikke i min aheem...ordbog. Redigeret 8. September, 2024 af Needy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2217 Skrevet 8. September, 2024 Needy skrev, for 3 minutter siden: Og hvad betyder forkortelsen FKK så Fri - krop - kultur 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 8. September, 2024 Nice and easy skrev, for 8 minutter siden: Så du argumenterer for at kalde Herlev klinikerne for bollefabrikker, og tilføjer endnu én i Hvidovre? Mvh. Nice and easy. Kald det hvad du vil. og ja ligger en tilsvarene i Hvidovre. hvor pigerne også bor på værelset, og dele køkken med hinanden. Og har vagt 24/7 20 dage om måneden. hvor de betaler kassen til udlejer og bagmænd. Men det er sådan set ikke min pointe hvis du læser hvad jeg skriver. stil dig selv det spørgsmål. Ville du selv leve under de forhold. og synes du det er ok vilkår for pigerne. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 8. September, 2024 Gerzelle999 skrev, for 6 minutter siden: Kald det hvad du vil. og ja ligger en tilsvarene i Hvidovre. hvor pigerne også bor på værelset, og dele køkken med hinanden. Og har vagt 24/7 20 dage om måneden. hvor de betaler kassen til udlejer og bagmænd. Men det er sådan set ikke min pointe hvis du læser hvad jeg skriver. stil dig selv det spørgsmål. Ville du selv leve under de forhold. og synes du det er ok vilkår for pigerne. Du afsporer tråden helt og aldeles ved, at tale om kvindernes forhold og vilkår. Tråden handler om stedernes betegnelser. Klinikker, fabrikker, kontorer, bordeller, klubber, eller hvad man kan finde på. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1206 Skrevet 8. September, 2024 Gerzelle999 skrev, for 11 minutter siden: Kald det hvad du vil. og ja ligger en tilsvarene i Hvidovre. hvor pigerne også bor på værelset, og dele køkken med hinanden. Og har vagt 24/7 20 dage om måneden. Øøh, med risiko for at tale mod bedre vidende...har du set stedet? Det er en gammel butik, med et lokale ud mod vejen, et baglokale med et tekøkken og et lille baderum. Der er pt. 11 piger tilmeldt stedet når man ser på deres hjemmeside. DET kan jeg sgu ikke lige få til at hænge sammen? Jeg har så aldrig været der, men kender planindretningen da jeg kiggede efter lejligheder i området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 8. September, 2024 Nice and easy skrev, for 3 minutter siden: Du afsporer tråden helt og aldeles ved, at tale om kvindernes forhold og vilkår. Tråden handler om stedernes betegnelser. Klinikker, fabrikker, kontorer, bordeller, klubber, eller hvad man kan finde på. Mvh. Nice and easy. Så er jeg ikke den eneste i denne tråd kan jeg se. og Hvidovre er gammel kontor bygning ved et værksted lige som Herlev. men du er ikke fair at sige jeg afspore når både dillermand og Jennifer har nævnt nøjargtig det samme. men du svarede aldrig på mit spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 8. September, 2024 Needy skrev, for 2 minutter siden: Øøh, med risiko for at tale mod bedre vidende...har du set stedet? Det er en gammel butik, med et lokale ud mod vejen, et baglokale med et tekøkken og et lille baderum. Der er pt. 11 piger tilmeldt stedet når man ser på deres hjemmeside. DET kan jeg sgu ikke lige få til at hænge sammen? Jeg har så aldrig været der, men kender planindretningen da jeg kiggede efter lejligheder i området. Talte om det i Hvidovre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1206 Skrevet 8. September, 2024 Ok, det er så ikke hos hvidovrepigerne kan jeg forstå. Sorry. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 8. September, 2024 Needy skrev, for 1 minut siden: Ok, det er så ikke hos hvidovrepigerne kan jeg forstå. Sorry. Nej det er det ikke. og ja har set det andet sted. jeg nævner og er gammelt kontor ved værksted og pigerne bor på værelset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 8. September, 2024 Gerzelle999 skrev, for 4 minutter siden: ...men du svarede aldrig på mit spørgsmål... Nej, for det handler tråden ikke om. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 8. September, 2024 (edited) Crabman skrev, for 5 timer siden: Det de udenlandske piger jeg besøger også mere eller mindre. Med en gennemsnits pris på ca. 2000kr. Men nu var hentydningen på de priser de køre med ude på Bollefabrikken kontra f.eks. på pg. Højere uddannede? Hvis det er tilfældet, tænker jeg de havde været i en anden branche måske? Men hvad ved jeg... Prinsesser fra blokken? Ingen indsigt? Det her nok den dummeste kommentar jeg længe har læst...Må ærligt talt indrømme jeg ikke ved hvad jeg skal sige. Men hvis det er dit syn på de danske GP'er så ok... Aner ikke hvad du giver. Det er da dit problem. Giver maksimalt 500-600 kr for 30 min. Har ikke behov for mere end polske Maja kan yde og prisen passer fint. Du finder nok ikke mange danske arbejdende piger der har så meget som en studentereksamen. Det er har rimelig almindeligt efterhånden oog det medfører lidt viden og udsyn. Kom nu ind i nutiden Krabbemand. Jeg synes ikke danske GP'er kan så meget interessant, men de er billige i modsætning til hvad I danske fans tror. Køb IKKE dansk eller det skal være i 200-300 kr klassen. Jeg ved bare at danske piger skal betale mindst 800 kr/dag. Ved også at thaiklinikker lejer ud til ca 5000 kr/uge og evt 200 kr/kunde. Redigeret 8. September, 2024 af Benarbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 8. September, 2024 Benarbejde skrev, for 6 minutter siden: Aner ikke hvad du giver. Det er da dit problem. Giver maksimalt 500-600 kr for 30 min. Har ikke behov for mere end polske Maja kan yde og prisen passer fint. Du finder nok ikke mange danske arbejdende piger der har så meget som en studentereksamen. Det er har rimelig almindeligt efterhånden oog det medfører lidt viden og udsyn. Kom nu ind i nutiden Krabbemand. Jeg synes ikke danske GP'er kan så meget interessant, men de er billige i modsætning til hvad I danske fans tror. Køb IKKE dansk eller det skal være i 200-300 kr klassen. Jeg ved bare at danske piger skal betale mindst 800 kr/dag. Ved også at thaiklinikker lejer ud til ca 5000 kr/uge og evt 200 kr/kunde. Der er gået helt ged i tråden nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2217 Skrevet 8. September, 2024 (edited) Benarbejde skrev, for 30 minutter siden: Aner ikke hvad du giver. Det er da dit problem. Giver maksimalt 500-600 kr for 30 min. Har ikke behov for mere end polske Maja kan yde og prisen passer fint. Du finder nok ikke mange danske arbejdende piger der har så meget som en studentereksamen. Det er har rimelig almindeligt efterhånden oog det medfører lidt viden og udsyn. Kom nu ind i nutiden Krabbemand. Jeg synes ikke danske GP'er kan så meget interessant, men de er billige i modsætning til hvad I danske fans tror. Køb IKKE dansk eller det skal være i 200-300 kr klassen. Jeg ved bare at danske piger skal betale mindst 800 kr/dag. Ved også at thaiklinikker lejer ud til ca 5000 kr/uge og evt 200 kr/kunde. Du hentyder til at de udenlandske piger du besøger er dyrere end de danske. "De udenlandske piger er dyrere end de danske. I hvert fald dem jeg besøger." Så det første du skriver her giver jo ingen mening? 500-600 kr? Hvilket jo bestemt ikke er dyrere end de danske (på bordeller) Privat ved jeg ikke. Okay så du kender simpelthen til alle danske GP'ers faglige baggrund, uddannelse, stillinger osv.? Tror vist ikke det er mig der skal komme ind kampen og nutiden her. Om de er interessante eller ikke er vel en individuel sag. Jeg fandt bestemt Miley For Pleasure spændende og kompetent. Måske har du så bare ikke mødt en endnu. Altså ud fra hvad du selv mener er dyrt (500-600) så er de da langt over din prisklasse? Så igen forstår jeg ikke helt din hentydning med at de er billigere end hvad vi andre "Danske fans" tror. Men du må jo have en helt speciel viden og faglig baggrund, som kun du har. Siden du også decideret ved helt præcist hvad de forskellige piger skal betale eller ikke. Redigeret 8. September, 2024 af Crabman 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3064 Skrevet 8. September, 2024 Nice and easy skrev, for 1 time siden: Du afsporer tråden helt og aldeles ved, at tale om kvindernes forhold og vilkår. Tråden handler om stedernes betegnelser. Du kan jo ikke diskutere stedernes betegnelser og om Bollefabrik er en unfair betegnelse uden at forholde sig til pigernes vilkår og forhold det har alt at gøre med hvorfor stedet har fået den betegnelse. De to ting hænger uløseligt sammen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 957 Skrevet 8. September, 2024 Benarbejde skrev, 1 time siden: Du finder nok ikke mange danske arbejdende piger der har så meget som en studentereksamen Kan godt høre du ikke har talt med ret mange danske GP'er! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 8. September, 2024 (edited) Dillermand Junior skrev, for 43 minutter siden: Du kan jo ikke diskutere stedernes betegnelser og om Bollefabrik er en unfair betegnelse uden at forholde sig til pigernes vilkår og forhold det har alt at gøre med hvorfor stedet har fået den betegnelse. De to ting hænger uløseligt sammen. Sådan ser jeg det ikke. Som i overhovedet ikke. Jeg har det fint med ét af stederne i det mindste. Og set med mine briller peger de negative betegnelser også på undertegnede, som bruger netop et af stederne. Hvis pigerne på disse steder hører denne nedsættende betegnelse, hvordan tror du de vil have det med at blive kaldt en bollemaskine på en bollefabrik? Det synes jeg ikke man kan være bekendt. Hvad ville de danske kvinder på tilsvarende steder monstro føle, hvis de blev udsat for samme negative omtaler? Jeg kunne sagtens digte noget, men undlader for ikke at komme i bad standing. Mvh. Nice and easy. Redigeret 8. September, 2024 af Nice and easy Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 408 Skrevet 8. September, 2024 Nice and easy skrev, for 8 minutter siden: Hvis pigerne på disse steder hører denne nedsættende betegnelse, hvordan tror du de vil have det med at blive kaldt en bollemaskine på en bollefabrik? Det synes jeg ikke man kan være bekendt. Den indre svinehund kan da sige det hele, frit fra leveren Men svinehund eller ej, så er faktum jo, at steder som kontoret faktisk er dét, som (imo) de fleste af os forstår som en bollefabrik, thats it. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 8. September, 2024 Mr. Nobody skrev, for 2 minutter siden: Den indre svinehund kan da sige det hele, frit fra leveren Men svinehund eller ej, så er faktum jo, at steder som kontoret faktisk er dét, som (imo) de fleste af os forstår som en bollefabrik, thats it. ...hmmm. Og thai klinikkerne er så bollebutikker? Mvh. Nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 957 Skrevet 8. September, 2024 Nice and easy skrev, for 1 time siden: Der er gået helt ged i tråden nu. Det er som regel først der det bliver spændende 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 384 Skrevet 8. September, 2024 (edited) Tilbage i 0’erne sås jeg jævnligt privat med en velanmeldt og kendt topklassekvinde som arbejdede på et par af de meget kendte bordeller. Når hun smed mig ud af hendes seng og lejlighed fordi hun skulle på job, sagde hun altid at hun skulle ind til “bollefabrikken”. Det var nedladende ment. Ikke overfor de prostituerede men overfor kunderne. Go figure. Redigeret 8. September, 2024 af wag 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2103 Skrevet 8. September, 2024 (edited) @Nice and easy Jeg blev noget harm over dit oplæg, af flere grunde. Men nu forstår jeg bedre forstår hvad du mener. Nice and easy skrev, for 36 minutter siden: Hvis pigerne på disse steder hører denne nedsættende betegnelse, hvordan tror du de vil have det med at blive kaldt en bollemaskine på en bollefabrik? Det synes jeg ikke man kan være bekendt. Enig. Jeg tror ikke betegnelsen er møntet på pigerne. Men jeg er enig i, at det kan opfattes sådan. Det handler snarere om, at man vil advare om, hvis man har besøgt et sted hvor man oplever at pigerne bliver kørt for hårdt. Og så ender det med at blive 'jargon' for de steder. Jeg kender absolut intet til de pågældende steder - jeg prøver bare at forholde mig til hvad jeg tror der menes. Redigeret 8. September, 2024 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg