Hop til indhold
Guest Nice and easy

Stedets betegnelse

Recommended Posts

Nice and easy skrev, for 5 timer siden:

Tak. Så blev man jo det klogere :)

Meeeeeen, den skal der altså lige tygges lidt på, hvis den skal lande helskindet.

Mvh. Nice and easy.

Har været på Sauna klubben som kunde en enkelt gang inden den lukkede og har kendt en kvinde der arbejdede der i flere år og kan kun sige at mit indtryk er præcis som @JenniferRomanticabeskriver det.

Jeg har i øvrigt aldrig været nogle af de steder der bliver omtalt som fabrikker, så jeg kan ikke sammenligne, men mit dårlige indtryk af "fabrikkerne" kommer hovedsageligt fra anmeldelser fra købere der enten har haft en dårlig oplevelse eller som har virket totalt ligeglad med pigernes vilkår...

Frit fra hukommelsen, så jeg har ingen eksempler. 

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 23 minutter siden:

...hmmm. Og thai klinikkerne er så bollebutikker?

Mvh. Nice and easy

Det kan jeg jo ikke svare på, det ville være at generalisere, og slå alle over én kam. Kommer i øvrigt sjældent på thai klinikkerne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 50 minutter siden:

...hmmm. Og thai klinikkerne er så bollebutikker?

Mvh. Nice and easy

Tror ikke at man kan skære dem alle over en kam, men jeg har lidt kendskab til et par steder hvor det var noget fabrik agtigt. Dog ikke åbent 24/7, men pigerne boede på stedet og opholdt sig ulovligt i DK, hvilket gjorde at de fandt sig i en del og afleverede en del penge til mutter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, 1 time siden:

hvordan tror du de vil have det med at blive kaldt en bollemaskine på en bollefabrik?

Er ret sikker på at pigerne har langt mere seriøse ting at forholde sig til end hvor vidt vi kalder stedet en Bollefabrik, såsom at de er til rådighed døgnet rundt ude at ønske det, at de måske er snydt til at være der, arbejde på den måde og bo under de forhold. At deres bagmænd tager næsten alt de tjener. 

Jeg har det fint med ét af stederne i det mindste.

Jeg tror pigerne har det værre med at dig og andre synes stederne er helt fine og bliver ved med at komme der hvilket forer bagmændenes lommer så forholdene aldrig ændres og status quo bevares. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 48 minutter siden:

@Nice and easy

Jeg tror ikke betegnelsen er møntet på pigerne.
Men jeg er enig i, at det kan opfattes sådan.
Det handler snarere om, at man vil advare om, hvis man har besøgt et sted hvor man oplever at pigerne bliver kørt for hårdt.
Og så ender det med at blive 'jargon' for de steder.
Jeg kender absolut intet til de pågældende steder - jeg prøver bare at forholde mig til hvad jeg tror der menes.

Spot on :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 58 minutter siden:

@Nice and easy
Det handler snarere om, at man vil advare om, hvis man har besøgt et sted hvor man oplever at pigerne bliver kørt for hårdt.

Og så ender det med at blive 'jargon' for de steder.
Jeg kender absolut intet til de pågældende steder - jeg prøver bare at forholde mig til hvad jeg tror der menes.

= bollefabrik, ligesom "kontoret", eller hvad man kalder bordellet ved autoværkstedet i Herlev (og sikkert mange andre steder også) :roll:

Redigeret af Mr. Nobody

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvordan tror du de vil have det med at blive kaldt en bollemaskine på en bollefabrik? Det synes jeg ikke man kan være bekendt.

Jeg kan ikke huske nogensinde at have set at nogen kaldte pigerne på stederne for bollemaskiner som i aldrig nogensinde det er kun stedet der refereres til som en bollefabrik hvilket netop ikke handler om pigerne fordi de uden at ønske det bruges og smides væk / skiftes ud og deri er betegnelsen bollefabrik spot on da pigerne er noget der kan skiftes ud af bagmændene efter behov de har ligesom arbejderne  i fabrikkerne i industritidens start ingen værdi udover at knokle for fabrikken indtil de bliver, syge eller knækker sammen på anden vis hvorefter deres plads gives videre til den næste. 

Hvilket ironisk betyder at du @Nice and easy er den formentlig første og eneste der har kaldt pigerne for bollemaskiner længere oppe i tråden den kan du jo så tygge lidt på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 5 minutter siden:

Hvilket ironisk betyder at du @Nice and easy er den formentlig første og eneste der har kaldt pigerne for bollemaskiner længere oppe i tråden den kan du jo så tygge lidt på ;)

Det kunne være spændende at høre, hvem TS netop mener, er bollemaskiner?

Er det på kontoret (som jo ikke er en bollefabrik..), thaiklinikkerne, eller hvor forefindes disse såkaldte bollemaskiner?? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy

Jeg tror simpelthen ikke at @Dillermand Junior har egne erfaringer med disse frygtelige steder.

Ja, bollemaskiner er en logisk følge af være en installation på en bollefabrik.

Jeg har ikke energi til at argumentere mod de politisk korrekte og gloriepudsende indlæg her i tråden. Den slags tager jeg afstand fra. Heller ikke energi til at læse om, hvor forfærdelige forhold de skulle leve under, da det ikke stemmer overens med egne erfaringer.

Jeg synes stadig ikke om betegnelsen bollefabrik. Kan bedre lide fx. Kontoret i Herlev. Måske bollekontoret.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Nobody skrev, for 3 minutter siden:

Det kunne være spændende at høre, hvem TS netop mener, er bollemaskiner?

Er det på kontoret (som jo ikke er en bollefabrik..), thaiklinikkerne, eller hvor forefindes disse såkaldte bollemaskiner?? :rolleyes:

Når fair skal være fair, så kaldte ts ikke pigerne for bollemaskiner. Han gav udtryk for hvad han hører dem der omtaler stederne som fabrikker anser pigerne for...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror simpelthen ikke at @Dillermand Junior har egne erfaringer med disse frygtelige steder.

Du tager fejl som med alt andet i de seneste tråde ;) 

Ja, bollemaskiner er en logisk følge af være en installation på en bollefabrik.

I dit hovede men bemærk at du er den eneste der har kaldt pigerne bollemaskiner,  tyg lidt længere på den ;)

Heller ikke energi til at læse om, hvor forfærdelige forhold de skulle leve under, da det ikke stemmer overens med egne erfaringer.

Det stemner fint overens med stederne hvis man tager skyklapperne af og tager de seriøse røde flag i øjnene hvilket du ikke vil, du har stadig ikke svaret på Jennifers udemærkede spørgsmål, ville du selv acceptere at leve og arbejde under de samme forhold ?

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 5 minutter siden:

Jeg hopper af nu. Skal sove.

Og det kan du tillade dig at gøre, altså sige jeg gider ikke mere nu, nu vil jeg sove. 

Den luksus har pigerne på bollefabrikkerne ikke men som du har skrevet tidligere det har du det helt fint med ;) Tyg lidt på den også når du vågner igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 15 minutter siden:

Han gav udtryk for hvad han hører dem der omtaler stederne som fabrikker anser pigerne for...

Hvilket er noget vrøvl for navnet går på stedet og dets funktion, der er ingen udover TS der har brugt bollemaskiner eller tænkt at pigerne er det  , tvært imod argumenterer alle for det modsatte at pigerne de steder fortjener valget til selv at bestemme hvornår de vil arbejde, om de vil arbejde i den branche og under hvilke forhold de vil arbejde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 4 minutter siden:

Hvilket er noget vrøvl for navnet går på stedet og dets funktion, der er ingen udover TS der har brugt bollemaskiner eller tænkt at pigerne er det  , tvært imod argumenterer alle for det modsatte at pigerne de steder fortjener valget til selv at bestemme hvornår de vil arbejde, om de vil arbejde i den branche og under hvilke forhold de vil arbejde. 

Og det er der redegjort fint for i tråden, men det ændrer ikke på at ts aldrig gav udtryk for at han så pigerne som maskiner...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 11 minutter siden:

ts aldrig gav udtryk for at han så pigerne som maskiner.

Nej men han er stadig den eneste på forum der bragte den betegnelse på banen og som mener det må være den automatiske logiske betegnelse for pigerne hvis man bruger ordet bollefabrik om stedet hvilket er noget vrøvl. 

Hvis jeg kalder en min lokale Netto for klam og uhygiejnisk fordi den har fået sure smileys i årevis og flere påtaler, samt lukninger så betyder det ikke logisk at jeg har kaldt de ansatte i butikken for klamme og uhygiejniske. 

Hvis jeg kalder en virksomhed for en skattesnyder virksomhed så betyder det ikke logisk at jeg kalder alle medarbejderne for skattesnydere. 

Man kan godt logisk skille stedets eller virksomhedens ry og rygte fra de individuelle medarbejderes ry og rygte, for nogen gange hænger det sammen andre gange gør det ikke. 

Og indtil jeg og andre herinde på forum rent faktisk ordret kalder pigerne for den slags så skal @Nice and easy ikke ligge os ord i munden fordi han i sit hovede ikke kan holde de to ting adskilt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er faktisk ingen grund til at bruge nedsættende terminologi om hverken stederne eller pigerne. Der kan være steder hvor pigerne ikke er med i det rigtig frivilligt og hvor de bliver behandler dårligt, men det er stadig bordeller eller klinikker, men altså i den ringe ende og så er der bodeller og klinikker, hvor det hele foregår på bedre vilkår.

Det er i min optik ikke vigtigt om det er et pænt hus eller noget der udefra ser lidt afdanket ud. Det væsenlige er at faciliteterne indendørs er ok og at pigerne er der frivilligt behandles godt. Kan man ikke fornemme at det er tilfældet er der andre steder at købe sex…..

Og det er ikke ok at være så nærig at man støtter de “ringe steder” bare for at kunne få 30 minutter for 800 kr i steder for 1000 eller 1200 kr, hvis det hænger sådan sammen. Det gør det måske nogen gange, men ikke altid. Der kan såvidt jeg kan bedømme godt være ok klinikker, hvor man kan få “en rigtig gid behandling” i 30 minutter for 800 kr.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke energi til at argumentere mod de politisk korrekte og gloriepudsende indlæg her i tråden.

Hvis man skulle være politisk korrekt så ville man tale imod Prostitution helt og aldeles det er der ikke nogen her i debatten der har ment de fleste ønsker bedre forhold for de udenlandske piger det handler i mindre grad om at være politisk korrekt og i højere grad som Jennifer allerede har skrevet om empati med de piger der tydeligt udnyttes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 12 timer siden:

Du hentyder til at de udenlandske piger du besøger er dyrere end de danske.

"De udenlandske piger er dyrere end de danske. I hvert fald dem jeg besøger."

Så det første du skriver her giver jo ingen mening? 500-600 kr? Hvilket jo bestemt ikke er dyrere end de danske (på bordeller) Privat ved jeg ikke.

Okay så du kender simpelthen til alle danske GP'ers faglige baggrund, uddannelse, stillinger osv.? Tror vist ikke det er mig der skal komme ind kampen og nutiden her.

Om de er interessante eller ikke er vel en individuel sag. Jeg fandt bestemt Miley For Pleasure spændende og kompetent. Måske har du så bare ikke mødt en endnu.

Altså ud fra hvad du selv mener er dyrt (500-600) så er de da langt over din prisklasse? Så igen forstår jeg ikke helt din hentydning med at de er billigere end hvad vi andre "Danske fans" tror.

Men du må jo have en helt speciel viden og faglig baggrund, som kun du har. Siden du også decideret ved helt præcist hvad de forskellige piger skal betale eller ikke.:P

Du kværulerer for kværuleringens skyld og det er da fint nok med de lyster. Jeg har blot skrevet hvad jeg er villig til at give - jeg har ikke brug for såkaldt GFE eller berøringer da jeg får rigeligt af den slags i forvejen. Men ind imellem har jeg brug for en hjælpehånd til at tømme løgsækken! Det er da meget enkelt. Jeg troede det var normalt at ræsonnere sig frem til meningen men tog åbenbart fejl. Jeg prøver at forbedre mig i fremtiden.

Og nej jeg kender ikke alle landets prostituerede, men har mødt nok (uden at købe noget) til at vide hvordan det fungerer.  Selvfølgelig er der mange forskellige årsager til man ønsker at give adgang til egen krop til ukendte for en håndfuld monetter. Og selvfølgelig kan man bilde sig  at det er landsbyhoren der bare tager penge for det hun kan lide at lave, men købesex er misbrug af den der sælger varen - og derfor er det ulovligt mange steder . Den er ikke længere end det.

Min faglig baggrund er liderlighed - det er nok. Og så er der selvfølgelig "hemmeligheden" omkring hvorfor danske prostituerede er billigere end udenlandske - for mig, men den må vi tage en anden gang.

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 12 timer siden:

Der er gået helt ged i tråden nu.

Egentlig ikke. Emnet er vel betegnelsen "bollefabrik"?  Jeg påpeger bare at danske piger giver mindst 800 kr/dag for leje af kælderværelse - har jeg fået at vide af en arbejdende pige, og givet et eksempel på hvad thai klinikker tager for at leje ud - igen fra en arbejdende pige. Kender godt adresserne.

Så pointen min var at danske piger også næsten allesammen arbejder på bollefabrikker. I hvert fald dem der rejser rundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 41 minutter siden:

Egentlig ikke. Emnet er vel betegnelsen "bollefabrik"?  Jeg påpeger bare at danske piger giver mindst 800 kr/dag for leje af kælderværelse - har jeg fået at vide af en arbejdende pige, og givet et eksempel på hvad thai klinikker tager for at leje ud - igen fra en arbejdende pige. Kender godt adresserne.

Så pointen min var at danske piger også næsten allesammen arbejder på bollefabrikker. I hvert fald dem der rejser rundt.

i din lettere bizarre fortolkning af ordet bollefabrik måske 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 13 timer siden:

danske arbejdende piger der har så meget som en studentereksamen

…..undskyld :unsure: Så sletter jeg lige mine uddannelser igen.. Og ja, det er i flertal…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
CamillaHusmor skrev, for 15 minutter siden:

…..undskyld :unsure: Så sletter jeg lige mine uddannelser igen.. Og ja, det er i flertal…

Hvad synes du om denne nedsættende betegnelse, bollefabrik, hvis man skulle tage hensyn til kvinderne, som arbejder der?

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 36 minutter siden:

Tror det er en rigtig god ide - hvis  muligt. Om igen(!!) da du  åbenbart ikke forstår forskellen mellem "alle" og "ikke mange", så held og lykke

Citat

Du finder nok ikke mange danske arbejdende piger der har så meget som en studentereksamen

Underligt, du med dine mange høje uddanneler,  føler dig ramt

Dillermand Junior skrev, for 56 minutter siden:

i din lettere bizarre fortolkning af ordet bollefabrik måske 

Hvori ligger det bizarre? - danske piger rejser rundt og tømmer mænd på samme måde som udenlandske og skal betale ligeså meget i afgift som udenlandske til ruffere, hvilket de tilsyneladende gør gladeligt, iflg kommentarer herind, men føler sig finere end de udenlandske.

Men hvis du mener du ikke udnytter de "stakkels" danske piger, der måske ikke kan andet end at prostituere sig, så "peace" til dig og din "gode samvittighed" når du besøger bordeller med danske piger.

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 59 minutter siden:

Hvori ligger det bizarre? -

Det bizarre ligger i din fortolkning ligger i at det eneste der skal til for at definere noget som en bollefabrik er hvis der er piger der bruger stedet og som lægger et pengebeløb for at bruge stedet til sex. 

Benarbejde skrev, for 2 timer siden:

påpeger bare at danske piger giver mindst 800 kr/dag for leje af kælderværelse - har jeg fået at vide af en arbejdende pige.

Det er en noget overfladisk og bizar tolkning af ordet bollefabrik efter min mening hvor du udelader pigernes behandling på stedet, fysiske forhold og vilkår på stedet, det med at slide pigerne ned for så bare at hente nye piger ind som på samlebånd som er mange af de andre faktorer der påpeges ift. hvorfor nogen steder har fået betegnelsen bollefabrik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...