JenniferRomantica 18174 Skrevet 9. September, 2024 Benarbejde skrev, for 1 time siden: danske piger rejser rundt og tømmer mænd på samme måde som udenlandske og skal betale ligeså meget i afgift som udenlandske til ruffere, Dine udtalelser vidner om din mangelfulde viden på området.. Jeg vil ikke engang berettige dine udtalelser med et forsvar da det simpelthen er for langt ude.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 9. September, 2024 Dillermand Junior skrev, for 40 minutter siden: Det bizarre ligger i din fortolkning ligger i at det eneste der skal til for at definere noget som en bollefabrik er hvis der er piger der bruger stedet og som lægger et pengebeløb for at bruge stedet til sex. Jeg påpeger at de gør de danske piger også. Jeg angav et beløb - godt nok 5-6 år gammel oplysning - men ingen protesterer over det. Så jeg antager det passer. Kom igen unge mand Dillermand Junior skrev, for 42 minutter siden: Det er en noget overfladisk og bizar tolkning af ordet bollefabrik efter min mening hvor du udelader pigernes behandling på stedet, fysiske forhold og vilkår på stedet, det med at slide pigerne ned for så bare at hente nye piger ind som på samlebånd som er mange af de andre faktorer der påpeges ift. hvorfor nogen steder har fået betegnelsen bollefabrik. Er dette Hollywood-fortolkningen? Der står mænd (selvfølgelig brovtende arbejderklasse-typer med hård omgangstone) i kø ved indgangen og vælger markopåvirkede unge piger til misbruge. Det koster kun 145 kr. Når dagen er færdig får de et skud narko og lænkes til gulvet til næste dag. Heldigvis dukker Bryan Mills (ikke moderatoren) og redder dem allesammen. Han skal nok få gjort kål på rufferen/bagmanden som er en fæl østeuropæer. Er det den virkelighed du oplever når du besøger "en bollefabrik"? - eller er du en der som jeg aldrig har besøgt et bordel - bollefabrik eller ej. Jeg forsvarer ikke bollefabrikker. Jeg påpeger bare at danske piger betaler ublu priser for at have et sted de kan betjene kunder. Hvor fanden er forskellen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18174 Skrevet 9. September, 2024 (edited) Benarbejde skrev, 1 time siden: men ingen protesterer over det. Nej for dine udtalelser er for langt ude og uden hold i realiteterne.. Jeg bestrider ikke prisen danske piger betaler men jeg tror ikke at pigerne i Herlev kun betaler en fast leje på stedet.. Og selv hvis de bare hver betaler 1000 kr om dagen så det over 2 mil om året at bagmændene smider i lommen.. Du ser heller ikke nogen af pigerne fra stederne i Herlev herinde for at forsvarer at sådan hænger tingene ikke sammen.. Ingen protesterer - med dine egne ord - når de kaldes metaltrætte i anmeldelser eller livløse, glædesløse osv osv osv.. Redigeret 9. September, 2024 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18174 Skrevet 9. September, 2024 (edited) @Nice and easy nu er du der en gang i mellem så kan du ikke få en af pigerne til at komme herind og fortælle hvordan tingene hænger sammen på stedet.? Hvis alt er fair så der jo ingen grund til at holde det hemmeligt.. Evt bare nævne du har læst at deres vilkår ikke altid er skide fede.. Så slipper vi alle for at spekulerer i hvordan det hænger sammen.. Det jo ganske anonymt så de behøver ikke være bekymret for de elskelige bagmænds ve og vel.. Måske jeg endda kan få lov til at leje et værelse på stedet.. Redigeret 9. September, 2024 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 9. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden: når de kaldes metaltrætte i anmeldelser eller livløse, glædesløse osv osv osv.. Disse anmeldelser har jeg selvfølgelig også læst. Men så plejer jeg at læse de sure mænds andre anmeldelser også. Hvis du også gjorde det ville du se at hovedparten nærmest kun laver sure anmeldelser. Jeg synes at de som regel vidner om at mændene er fordringsfulde, krævende og ude af stand til samspil. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 9. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden: @Nice and easy nu er du der en gang i mellem så kan du ikke få en af pigerne til at komme herind og fortælle hvordan tingene hænger sammen på stedet.? Hvis alt er fair så der jo ingen grund til at holde det hemmeligt.. Evt bare nævne du har læst at deres vilkår ikke altid er skide fede.. Så slipper vi alle for at spekulerer i hvordan det hænger sammen.. Det jo ganske anonymt så de behøver ikke være bekymret for de elskelige bagmænds ve og vel.. Måske jeg endda kan få lov til at leje et værelse på stedet.. Jeg fornemmer at du gerne vil montere mig i en gabestok, og udstille mig til spot og spe. Alle mine anmeldelser kommer lige fra hjertet. De er helt ægte. Gad vide om du har læst disse? Men det tror jeg ikke at du har. Selvom du sikkert synes, at jeg er et dumt svin, kan jeg sagtens både se og føle på kvinderne hvordan de har det, når vi har mødtes. Og det har jeg beskrevet i mine anmeldelser. Jeg gider overhovedet ikke lave en generel bevisførelse for noget som helst. Jeg behøver ikke rygklappere. Jeg gør som jeg selv synes er ok. Så kan andre, som jeg overhovedet ikke har respekt for, skrive og råbe så meget de vil. Bagmænd. Ja. Det er der da sikkert. Og disse har damerne lavet aftaler med. Det synes jeg ikke lyder mærkeligt. Er det ikke nærmest det samme på nogle danske horehuse også? Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 375 Skrevet 9. September, 2024 Nice and easy skrev, for 5 timer siden: Hvad synes du om Jeg syntes det er mere grimt at antage, at danske kvinder ikke har en uddannelse fordi de sælger sex. Bollefabrik indikere for mig at det foregår på samlebånd. Jeg har arbejdet i mandefag det meste af livet og det er begrænset hvad jeg kan blive krænket over af ord. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 9. September, 2024 CamillaHusmor skrev, for 2 minutter siden: 1) Jeg syntes det er mere grimt at antage, at danske kvinder ikke har en uddannelse fordi de sælger sex. 2) Bollefabrik indikere for mig at det foregår på samlebånd. Jeg har arbejdet i mandefag det meste af livet og det er begrænset hvad jeg kan blive krænket over af ord. Ad 1) Det synes jeg ikke lige fremgår i denne tråd, at jeg antager. Men, hvorfor grimt at antage det, er det da ikke 89% rigtigt? Ad 2) Ok at du har det sådan. Sådan har jeg det også selv, for det meste. Jeg er ikke meget krænket over brugen af ordet bollefabrik. Jeg vender og drejer bare ordet og meningen med det i mit hovede, kaster det ud til folket, og ser så hvor den vil lande. Man kunne sådan set bare være lidt gammeldags og kalde alle GP lokationer for horehuse. Det er jo det, at det er. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 9. September, 2024 (edited) Nice and easy skrev, for 1 time siden: Jeg fornemmer at du gerne vil montere mig i en gabestok, og udstille mig til spot og spe. Alle mine anmeldelser kommer lige fra hjertet. De er helt ægte. Gad vide om du har læst disse? Men det tror jeg ikke at du har. Selvom du sikkert synes, at jeg er et dumt svin, kan jeg sagtens både se og føle på kvinderne hvordan de har det, når vi har mødtes. Og det har jeg beskrevet i mine anmeldelser. Jeg gider overhovedet ikke lave en generel bevisførelse for noget som helst. Jeg behøver ikke rygklappere. Jeg gør som jeg selv synes er ok. Så kan andre, som jeg overhovedet ikke har respekt for, skrive og råbe så meget de vil. Bagmænd. Ja. Det er der da sikkert. Og disse har damerne lavet aftaler med. Det synes jeg ikke lyder mærkeligt. Er det ikke nærmest det samme på nogle danske horehuse også? Mvh. Nice and easy. Jeg undgår at "bide på" hendes indlæg og kommentarer da de oftest mangler indsigt og relevans. Bare et tip. Forbløffende at ingen professionelle sengeliggere kommenterer det de selv betaler til ruffere forskellige steder. De betaler endda også skat påstås det. Get me out of here. ... og ikke kaldt nogen for metaltrætte endnu... *tihi* som det så smukt hedder i pige-jargon Redigeret 9. September, 2024 af Benarbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 375 Skrevet 9. September, 2024 Nice and easy skrev, for 9 minutter siden: ikke lige fremgår i denne tråd Så må du læse kommentaren jeg svare på. Du må kalde det horehus, bollefabrik eller bordel, bare man er glad for at være der, så kan man kalde det hvad man syntes. Det ændre ikke mig eller min personlighed at andre kalder det noget andet end jeg selv gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 9. September, 2024 CamillaHusmor skrev, for 20 minutter siden: Så må du læse kommentaren jeg svare på. Du må kalde det horehus, bollefabrik eller bordel, bare man er glad for at være der, så kan man kalde det hvad man syntes. Det ændre ikke mig eller min personlighed at andre kalder det noget andet end jeg selv gør. Jeg kan ikke overskue hvad du taler om. Kan ikke finde den nævnte kommentar om ingen uddannelse denne tråd. Kan du hjælpe? Mvh. Nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 375 Skrevet 9. September, 2024 Benarbejde skrev, for 20 timer siden: Giver maksimalt 500-600 kr for 30 min. Har ikke behov for mere end polske Maja kan yde og prisen passer fint. Du finder nok ikke mange danske arbejdende piger der har så meget som en studentereksamen. Det er har rimelig almindeligt efterhånden oog det medfører lidt viden og udsyn. Kom nu ind i nutiden Krabbemand. Jeg synes ikke danske GP'er kan så meget interessant, men de er billige i modsætning til hvad I danske fans tror. Køb IKKE dansk eller det skal være i 200-300 kr klassen. Jeg ved bare at danske piger skal betale mindst 800 kr/dag. Ved også at thaiklinikker lejer ud til ca 5000 kr/uge og evt 200 kr/kunde. @Nice and easy Denne her kommentar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 9. September, 2024 CamillaHusmor skrev, for 3 minutter siden: @Nice and easy Denne her kommentar. Ok. Men synes du den kom fra mig? Det kan jeg ikke se, at den gjorde. Men pyt nu med det. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1206 Skrevet 9. September, 2024 Benarbejde skrev, 1 time siden: Forbløffende at ingen professionelle sengeliggere kommenterer det de selv betaler til ruffere forskellige steder. De betaler endda også skat påstås det. Get me out of here. Sikke da noget nonsens! Hvorfor i alverden skulle de dog det, hvad rager det os? Er det for at kunne sidde og regne ud hvor du for mest for pengene? Så har jeg sgu da fuldstændigt misforstået konceptet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3064 Skrevet 9. September, 2024 Benarbejde skrev, for 4 timer siden: Jeg påpeger at de gør de danske piger også. Jeg angav et beløb - godt nok 5-6 år gammel oplysning - men ingen protesterer over det. Så jeg antager det passer. Kom igen unge mand Er dette Hollywood-fortolkningen? Der står mænd (selvfølgelig brovtende arbejderklasse-typer med hård omgangstone) i kø ved indgangen og vælger markopåvirkede unge piger til misbruge. Det koster kun 145 kr. Når dagen er færdig får de et skud narko og lænkes til gulvet til næste dag. Heldigvis dukker Bryan Mills (ikke moderatoren) og redder dem allesammen. Han skal nok få gjort kål på rufferen/bagmanden som er en fæl østeuropæer. Er det den virkelighed du oplever når du besøger "en bollefabrik"? - eller er du en der som jeg aldrig har besøgt et bordel - bollefabrik eller ej. Jeg forsvarer ikke bollefabrikker. Jeg påpeger bare at danske piger betaler ublu priser for at have et sted de kan betjene kunder. Hvor fanden er forskellen? Forskellen er skåret ud i pap flere gange for dig men den hænger ikke fast og du kommer med den ene vildere usande påstand efter den anden nu det er for useriøst. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 9. September, 2024 (edited) Needy skrev, for 10 minutter siden: Sikke da noget nonsens! Hvorfor i alverden skulle de dog det, hvad rager det os? Er det for at kunne sidde og regne ud hvor du for mest for pengene? Så har jeg sgu da fuldstændigt misforstået konceptet! Absolut ingen interesse i at regne andet ud end hvad jeg selv giver. Og det har jeg styr på. Bemærker bare at de herværende damer ikke kommenterer på indlæg når man påpeger de selv betaler ruffere de samme dagbeløb som udenlandske piger. Så er de selvfølgelig ikke på bollefabrikken. Redigeret 9. September, 2024 af Benarbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 9. September, 2024 Dillermand Junior skrev, for 9 minutter siden: Forskellen er skåret ud i pap flere gange for dig men den hænger ikke fast og du kommer med den ene vildere usande påstand efter den anden nu det er for useriøst. Altså er din konklusion at en holding kan være usand? *plonk* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 9. September, 2024 CamillaHusmor skrev, for 20 minutter siden: @Nice and easy Denne her kommentar. Det var mig.. *vinke* vinke* vinke* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18174 Skrevet 9. September, 2024 Benarbejde skrev, for 6 minutter siden: dagbeløb som udenlandske piger. FORDI DET GØR VI FANDEMAR HELLER IKKE.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1206 Skrevet 9. September, 2024 Benarbejde skrev, for 1 minut siden: Absolut ingen interesse i at regne andet ud end hvad jeg selv giver. Og det har jeg styr på. Bemærker bare at de herværende damer nogensinde kommenterer når man påpeger de selv betaler ruffere de samme dagbeløb som udenlandske piger. Jamen godt for dig så, bare ufatteligt trist at det skal være de småpenge der skal være afgørende for om det skal være en dansk pige eller en udenlandsk pige på en bollefabrik. Det som GP'erne betaler eller ikke betaler i husleje er stadigvæk flintrende ligegyldigt, og fuldstændigt OT! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 9. September, 2024 (edited) Needy skrev, for 4 minutter siden: Jamen godt for dig så, bare ufatteligt trist at det skal være de småpenge der skal være afgørende for om det skal være en dansk pige eller en udenlandsk pige på en bollefabrik. Det som GP'erne betaler eller ikke betaler i husleje er stadigvæk flintrende ligegyldigt, og fuldstændigt OT! Besøger aldrig bordeller, så den del er ude for mig. Men hvad er en bordel? - er det en hvor en enkelt pige er på vagt - er det en bordel? Det er totalt On-topic når det nu drejer sig om hvad er en bollefabrik eller varianten "den danske bordel" fyldt med glade blonde danske nymfer der synger og danser rundt i en Morten Korch idyl. Redigeret 9. September, 2024 af Benarbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18174 Skrevet 9. September, 2024 (edited) Nice and easy skrev, for 3 timer siden: Jeg fornemmer at du gerne vil montere mig i en gabestok, og udstille mig til spot og spe. Alle mine anmeldelser kommer lige fra hjertet. De er helt ægte. Gad vide om du har læst disse? Men det tror jeg ikke at du har. Selvom du sikkert synes, at jeg er et dumt svin, kan jeg sagtens både se og føle på kvinderne hvordan de har det, når vi har mødtes. Og det har jeg beskrevet i mine anmeldelser. Jeg gider overhovedet ikke lave en generel bevisførelse for noget som helst. Jeg behøver ikke rygklappere. Jeg gør som jeg selv synes er ok. Så kan andre, som jeg overhovedet ikke har respekt for, skrive og råbe så meget de vil. Bagmænd. Ja. Det er der da sikkert. Og disse har damerne lavet aftaler med. Det synes jeg ikke lyder mærkeligt. Er det ikke nærmest det samme på nogle danske horehuse også? Mvh. Nice and easy. Jeg har absolut intet problem med dig.. Jeg synes du lukker øjnene for alt hvad der ikke passer ind i hvad du ønsker og det synes jeg er ærgerligt.. Du er super god til at fortælle en historie der gør dit ønske om billig sex på samlebånd helt okay.. Jeg forstår godt du ikke vil spørge pigerne hvorfor de ikke deltager herinde.. Det har dog intet at gøre med at du skal komme med en bevisførelse men en chance for at give pigerne en stemme.. Jeg kan godt forstår hvis - du af frygt for hvad den stemme ville fortælle - synes det er en dårlig ide.. Jeg har læst en del af dine anmeldelser det er jo derfor jeg ved du frekventerer stedet så jeg kunne spørge dig om at give pigerne et hint.. Og nej det er slet ikke det samme på danske bordeller.. Redigeret 9. September, 2024 af JenniferRomantica 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1206 Skrevet 9. September, 2024 Benarbejde skrev, for 5 minutter siden: Besøger aldrig bordeller, så den del er ude for mig. Men hvad er en bordel? - er det en hvor en enkelt pige er på vagt - er det en bordel? Det er totalt On-topic når det nu drejer sig om hvad er en bollefabrik eller varianten "den danske bordel" fyldt med glade blonde danske nymfer der synger og danser rundt i en Morten Korch idyl. Jeg synes du skal læse TS første indlæg OG alle de andre efterfølgende indspark i debatten. Så tager vi den derfra! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 375 Skrevet 9. September, 2024 Nice and easy skrev, for 31 minutter siden: Men synes du den kom fra mig? Hvorfor skulle den det når det er Benarbejde jeg svarer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2217 Skrevet 9. September, 2024 (edited) Benarbejde skrev, for 10 timer siden: Du kværulerer for kværuleringens skyld og det er da fint nok med de lyster. Du siger jeg "kværulerer" men i hvilken forstand brokker jeg mig? Jeg pointere bare, at det du skriver giver absolut ingen mening. Betegnelsen af kværulerer er at man prøver at finde fejl, brokker sig, argumentere når det ikke er nødvendigt eller relevant. Hvilket jeg på ingen måder gør Men kan godt mærke du simpelthen ikke er værd at bruge tid på mere nu, det fører tydligvis ingen steder hen. Så ønsker dig en god dag og god vind fremadrettet. Redigeret 9. September, 2024 af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg