Hop til indhold
Guest Nice and easy

Stedets betegnelse

Recommended Posts

Guest Nice and easy

Alle incall GP'erne skal jo have et sted at udføre sit hverv. Jeg har oplevet lejligheder, som deles mellem 2-3 GP'ere. Tilsvarende i kældre. Og et par gange en enkelt GP som har "lånt" en lejlighed. Så er der thai stederne, som simpelthen oftest er i butikker, men nu med andre ting på hylderne end før. Aldrig har jeg hørt disse steder omtalt i negativ tonefald. Så er der bordellerne med masser af GP'ere og tilsvarende masser af kunder. Alle, bortset fra to steder i Herlev, omtales i positive vendinger. Men i Herlev synes det at være reglen helt uden undtagelser, at de bliver betegnet som bollefabrikker. Endda berygtede. Og især, bliver stederne negativt omtalt af de danske GP konkurrenter fra tilsvarende danske bollefabrikker. Som om de danske fabrikker er finere!!! Jeg kán bare ikke snuppe snob.

Begge klinikkerne i Herlev har til huse i tidligere kontorer, så jeg er begyndt at kalde det sted, som jeg frekventerer mest, for kontoret i Herlev. Damerne i mit foretrukne kontor er alle fra Ungarn, og stedet holdes pænt og rent. Det andet kontor er jeg ikke fan af af flere grunde, men det er stadigvæk en klinik på linje med de danske.

Bolle klinik. Bordel. Sex klub. Nat klub. Strip klub. osv. Betegnelser man også kunne anvende om Herlev klinikkerne.

Mvh. Nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt det sted i Herlev med piger fra Ungarn 3 gange. 

Tror måske det er indlevelsen, der efterlader en følelse af man lige er blevet kørt igennem produktions proces i en fabrik der er grunden?

At de bliver omtalt mere negativt af danske GP... Der kan være så mange grunde med hidden agenda jo.

Som køber, er stedet helt fint synes jeg. Og den bedst betegnelse af stedet er efter min mening Bordel. Det er, hvad det går ud på i en bordel i mange andre lande også. Flere piger at vælge imellem, hurtigt ind og ud, næste kunde.

Redigeret af wannabewild

Del dette indlæg

Link til indlæg

Få du procenter sådan som du efterhånden forsvarer bollefabrikken med næb og klør eller ved du bare godt selv det ikke er et fedt sted for pigerne så du prøver at retfærdiggøre dine besøg^_^.? 

Og ja jeg er klaaaart misundelig på deres lave priser og ydelser:ph34r::lol:.. 

Og nej stederne bliver ikke “især omtalt negativt af danske piger”.. De omtales negativt af riiiigtig mange gæster herinde:rolleyes:.. 

Jeg ved ikke hvad formålet var eller hvad du ville debatterer udover at pigerne på bollefabrikken er dine yndlings og danske piger er snobbede.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

At du kan købe en ydelse er den eneste lighed der er i mellem alle de forskellige bordeller, danske eller udenlandske. Nu har jeg selv kun været på følgende bordeller "Bollefabrikken" - "Kælderen på Østerbro" og "Pussy Galores" en enkelt gang hver, og kan i den grad sige der er forskel. Udover alle 3 steder ligner noget der er løgn UDEFRA på fronten, er det bestemt ikke sådan indvendigt på PG.

Det sted er velholdt, pæne værelser, pænt badeværelse, har en hyggelig atmosfære og ikke mindst men vigtigst, selvstændige kvinder. Jojo de skal sikkert betale et beløb for at kunne arbejde der, men de er der jo af helt egen vilje og glæde, må man gå ud fra.

Det er vel en subjektiv sag...Men jeg mener, at hvis man bilder sig selv ind at pigerne på de andre steder lever under samme vilkår, så vender man altså det blinde øje til. Også er det jo en individuel sag om man se bort fra det.

@Nice and easy er da glad for at du har gode oplevelser derude, og så kan jeg da også tildels godt forstår du bliver ved med at komme derude.:) Men at påstå de dansker GP'er decideret har en agenda imod dem, og de er snobbede osv. synes jeg ikke er okay. Tror mere det handler om de bagmænd som står for det derude. Og de danske GP'er ved vel bedre end nogen andre, hvilke vilkår de piger muligvis lever under.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
  JenniferRomantica skrev, den 8.9.2024 at 07:21:

Og nej stederne bliver ikke “især omtalt negativt af danske piger”.. De omtales negativt af riiiigtig mange gæster herinde:rolleyes:.. 

Var faktisk ikke klar over det. Har nu kigget på anmeldelserne igennem og kan se der faktisk er flere brugere end GP i negativt omtale..

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Nice and easy skrev, den 7.9.2024 at 23:51:

Begge klinikkerne i Herlev har til huse i tidligere kontorer, så jeg er begyndt at kalde det sted, som jeg frekventerer mest, for kontoret i Herlev. Damerne i mit foretrukne kontor er alle fra Ungarn, og stedet holdes pænt og rent. Det andet kontor er jeg ikke fan af af flere grunde, men det er stadigvæk en klinik på linje med de danske.

Arh men den bollefabrik, hvis vi ikke har noget at snakke om, så kan vi altid snakke om hvad der rør sig i Herlev :D

Hvad er det så ved det andet kontor (det som ikke er dit foretrukne) som gør, at du ikke er fan?

Og hvis vi kalder dit yndlingssted for kontoret, hvad skal vi så kalde det andet sted? Bare så der ikke er misforståelser, når snakken går på Herlev :P

Har selv kun været på kontoret (det du godt ka li) et par gange, og mit indtryk er desværre, at pigerne var godt udkørte.. Men der var pænt og rent, og de tilbyder sodavand eller vand, og prisen er god. Men så er dét vidst også det..

Ser frem til et par friske svar af Nice and Easy, og god søndag til dig og alle andre i øvrigt ;)

Redigeret af Mr. Nobody

Del dette indlæg

Link til indlæg
  wannabewild skrev, den 8.9.2024 at 08:28:

Var faktisk ikke klar over det. Har nu kigget på anmeldelserne igennem og kan se der faktisk er flere brugere end GP i negativt omtale..

Det som Nice and Easy ikke forstår er at jeg personligt ikke kunne være mere ligeglad for oprigtigt er de gæster der besøger sådan nogle steder ikke gæster der ville smide penge efter mig med mine mange begrænsninger og “højere” pris.. Så de er ikke mine konkurrenter.. 

Men jeg har også et hjerte.. 

Jeg få ondt når jeg læser nogle af de ting der fortælles fra disse steder fra gæster der har besøgt stedet og en udkørt pige der ikke engang havde energi til at smile.. 

Samtidig ønsker jeg ikke at det skal være Hr og Fru Danmarks billede på sexsalg.. Jeg ønsker ikke at lovgivningen skal ende ud i svenske tilstande fordi sexsælgere “jo har så dårlige betingelser” for jeg kan godt lide at fortsat have muligheden for at arbejde med sexsalg.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Mr. Nobody skrev, den 8.9.2024 at 09:01:

og prisen er god

Forstår absolut hvad du mener, og ville da ønske alle GP'er kørte med noget lignende... HVIS det var under gode vilkår, og pigen selv beholdte beløbet :mellow: Så ja prisen er god for kunden, men ikke pigen. Hvis jeg skal være sød, gavmild og utrolig optimistisk, så håber jeg da at pigen beholder 50% af beløbet. Men tror ikke engang de er så "Heldige" derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  JenniferRomantica skrev, den 8.9.2024 at 10:08:

Det som Nice and Easy ikke forstår er at jeg personligt ikke kunne være mere ligeglad for oprigtigt er de gæster der besøger sådan nogle steder ikke gæster der ville smide penge efter mig med mine mange begrænsninger og “højere” pris.. Så de er ikke mine konkurrenter.. 

Nu er @Nice and easy jo kendt for at være en næringssorg og ikke ser på biler hvis ikke der følger en anhængerkrog med :P:P

Men så længe der er kunder kan det jo betale sig at udbyde ydelserne under kummerlige forhold, så det bliver nok ikke bedre.

Pris og kvalitet vil altid følges ad, uanset i hvilken kontekst der er tale om. Sådan er det!

Danmark har jo i lang tid været kendt for at være frisindets højborg, men synes godt nok at det er ved at være noget udvandet (udnyttet og ureguleret). Hvilket i mit hovede er komplet uforståeligt, når vi her taler om verdens ældste erhverv.

Hvor ville det være fedt hvis alle GP'er skillingede sammen til at købe et fedt Mansion (gods eller slot), så i kunne køre det helt efter jeres betingelser med ordnede forhold, lidt ala Hugh Hefners Playboy Mansion, blot med omvendt fortegn.

Tror dog det ville strande rimeligt hurtigt pga. tøsefnidder :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Crabman skrev, den 8.9.2024 at 11:00:

Forstår absolut hvad du mener, og ville da ønske alle GP'er kørte med noget lignende... HVIS det var under gode vilkår, og pigen selv beholdte beløbet :mellow: Så ja prisen er god for kunden, men ikke pigen. Hvis jeg skal være sød, gavmild og utrolig optimistisk, så håber jeg da at pigen beholder 50% af beløbet. Men tror ikke engang de er så "Heldige" derude.

De udenlandske piger er dyrere end de danske. I hvert fald dem jeg besøger. De er generelt bedre uddannet og også i stand til at føre en konversation men de danske er "princesse fra blokken" typer der ikke har så meget indsigt.

Danske piger betaler (betalte for 4-5 år siden) 800 kr/dag for leje af lokaler - aner ikke de giver nu. Der er ligeså mange danske alfonser som udenlandske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Benarbejde skrev, den 8.9.2024 at 12:56:

De udenlandske piger er dyrere end de danske. I hvert fald dem jeg besøger. De er generelt bedre uddannet og også i stand til at føre en konversation men de danske er "princesse fra blokken" typer der ikke har så meget indsigt.

Det de udenlandske piger jeg besøger også mere eller mindre. Med en gennemsnits pris på ca. 2000kr. Men nu var hentydningen på de priser de køre med ude på Bollefabrikken kontra f.eks. på pg.

Højere uddannede? Hvis det er tilfældet, tænker jeg de havde været i en anden branche måske? Men hvad ved jeg...

Prinsesser fra blokken? :huh: Ingen indsigt? :huh: Det her nok den dummeste kommentar jeg længe har læst...Må ærligt talt indrømme jeg ikke ved hvad jeg skal sige. Men hvis det er dit syn på de danske GP'er så ok...

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
  JenniferRomantica skrev, den 8.9.2024 at 07:21:

Få du procenter sådan som du efterhånden forsvarer bollefabrikken med næb og klør eller ved du bare godt selv det ikke er et fedt sted for pigerne så du prøver at retfærdiggøre dine besøg^_^.? 

Og ja jeg er klaaaart misundelig på deres lave priser og ydelser:ph34r::lol:.. 

Jeg ved ikke hvad formålet var eller hvad du ville debatterer udover at pigerne på bollefabrikken er dine yndlings og danske piger er snobbede.? 

@Frøken_Kinky, @IsabellaHerself, og @Eva Nadine er i det mindste debatører som jeg mener at huske nævne ordet bollefabrik i nedværdigende sammenhæng. 

Procenter. Jeg forstår godt at man kan få den tanke. Men desværre nej. Ingen procenter, men altid god service. Sidstnævnte er jeg selv medskyldig i, for de er vant til, at de selv bliver forkælet rigtigt godt, når jeg besøger dem. Jeg har aldrig været på besøg nogle steder efter kl. 20 af den simple årsag, at min dåbsattest er lidt for gulnet i kanterne dertil.

Og du har ret i at en del skuffede gæster også tildeler negativt omtale. Jeg synes at disse typiskt har været mere fordringafulde end godt er. Dog ikke alle. Men jeg forholder mig mest til egne oplevelser, som altså aldrig har skuffet.

Egentlig ville jeg også gerne træffe danske GP'ere. @JenniferRomantica inclusive. Men jeg tror at den mulighed er forpasset pga. mine politiske ukorrekte "indre svinehund" indrømmelser i den senere tid :)

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
  Mr. Nobody skrev, den 8.9.2024 at 09:01:

...Hvad er det så ved det andet kontor (det som ikke er dit foretrukne) som gør, at du ikke er fan?...

Det er simpelthen, at på dét specifikke sted, har jeg mødt uvenlighed og overdrevet arrogance. Jeg har været der 2 ok gange, men en sidste gang, som var helt forfærdeligt. Jeg har omtalt det tidligere i en anmeldelse eller kommentar. Husker det ikke rigtigt.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Nice and easy skrev, den 8.9.2024 at 13:38:

Det er simpelthen, at på dét specifikke sted, har jeg mødt uvenlighed og overdrevet arrogance. Jeg har været der 2 ok gange, men en sidste gang, som var helt forfærdeligt. Jeg har omtalt det tidligere i en anmeldelse eller kommentar. Husker det ikke rigtigt.

Mvh. Nice and easy.

Det har jeg så også oplevet, altså dét du har oplevet. Mine uheldige oplevelser er dog fundet sted her på det foretrukne kontor ved autoværkstedet, så mon ikke man kan være uheldig de fleste steder, uanset hvor godt man prøver? :rolleyes:

Til gengæld har jeg haft mange ekstraordinært gode oplevelser, hvor seancen er gået over al forventning, dog ikke lige her :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
  Needy skrev, den 8.9.2024 at 11:08:

Nu er @Nice and easy jo kendt for at være en næringssorg og ikke ser på biler hvis ikke der følger en anhængerkrog med :P:P

Skide go humor. Smiler og griner. For der er nemlig også sandhed i udsagnet. Og det indrømmer jeg :) Jeg er afsløret. Indrømmet, jeg er jyde. Men jeg vil altid sørge for at mine besøg hos, hvem som helst, også bliver til hendes glæde på den ene eller anden måde.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet i herlev flere gange. Men altid de samme to piger. 
Jeg har ikke en eneste gang haft en dårlig oplevelse der, de to piger var glade, søde og imødekommende.

Jeg har dog læst nogle negative indlæg, hvor der mellem linjerne siges, at pigerne SKAL betjene den ene kunde efter den anden. Om det er sandt eller ej, finder vi vel aldrig ud af. Men for min egen samvittigheds skyld, undlader jeg selv at komme der fremadrettet.

Men jeg vil heller ikke stå og agere en eller anden moralsks vogter, eller give stedet en negativ omtale. For jeg har ikke personligt oplevet noget negativt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Nice and easy skrev, den 8.9.2024 at 13:31:

Men jeg tror at den mulighed er forpasset pga. mine politiske ukorrekte "indre svinehund" indrømmelser i den senere tid :)

Det tror jeg nu ikke, da indlæggene fra de forskellige GP'ere herinde viser at de er utroligt begavede og meget reflekterende over det de arbejder med.

Det er noget af det der ihvertfald er kommet bag på mig og som jeg nyder at læse.

Jeg synes at dine debatoplæg er vigtige og nødvendige (uanset hvor åndsvage de så kan være!) :lol: Lad os få det hele frem i lyset og tage en snak om alt det der står mellem linjerne. Det synes jeg bestemt er fair.

Men at prutte om priserne eller brokke sig over hvor høje de er i forhold til dit og dat er nok at sætte det på spidsen og jeg forstår godt hvis nogle føler sig stødt på manchetterne. Når så prisen ligefrem er betinget af de fysiske forhold og det så også italesættes - ja der hopper kæden sgu af for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
  Needy skrev, den 8.9.2024 at 13:55:

Det tror jeg nu ikke, da indlæggene fra de forskellige GP'ere herinde viser at de er utroligt begavede og meget reflekterende over det de arbejder med.

Det er noget af det der ihvertfald er kommet bag på mig og som jeg nyder at læse.

Jeg synes at dine debatoplæg er vigtige og nødvendige (uanset hvor åndsvage de så kan være!) :lol: Lad os få det hele frem i lyset og tage en snak om alt det der står mellem linjerne. Det synes jeg bestemt er fair.

Men at prutte om priserne eller brokke sig over hvor høje de er i forhold til dit og dat er nok at sætte det på spidsen og jeg forstår godt hvis nogle føler sig stødt på manchetterne. Når så prisen ligefrem er betinget af de fysiske forhold og det så også italesættes - ja der hopper kæden sgu af for mig.

Jeg er glad for dit indlæg, men vi går muligvis lidt off topic her, set i forhold til emnet om sted betegnelser.

Jeg har lige fået en velfortjent advarsel i en anden tråd for nedsættende tale. Øv mig selv. Vil helst undgå flere advarsler.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry, du har ret, back to Topic!

Nice and easy skrev, den 7.9.2024 at 23:51:

Og især, bliver stederne negativt omtalt af de danske GP konkurrenter fra tilsvarende danske bollefabrikker. Som om de danske fabrikker er finere!!! Jeg kán bare ikke snuppe snob.

Jeg tror, helt uden at vide det med sikkerhed, at de danske GP'ere bare har en helt anden indsigt hvad det angår end du og jeg nogensinde vil få.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Nice and easy skrev, den 8.9.2024 at 13:31:

@Frøken_Kinky, @IsabellaHerself, og @Eva Nadine er i det mindste debatører som jeg mener at huske nævne ordet bollefabrik i nedværdigende sammenhæng

De udenlandske piger på bollefabrikken er da heller ikke deres konkurrenter.. Jeg ved ikke hvordan fulan du har fået den ide at vi ikke vil have de arbejder sådan nogle steder pga konkurrence.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
  JenniferRomantica skrev, den 8.9.2024 at 14:28:

De udenlandske piger på bollefabrikken er da heller ikke deres konkurrenter.. Jeg ved ikke hvordan fulan du har fået den ide at vi ikke vil have de arbejder sådan nogle steder pga konkurrence.. 

Men det kan da godt være, at jeg har misforstået konkurrenceforholdene. Men de er bare mindre omkostningsbelastende end danske GP'ere.

Men tilbage til emnet. Du anvender selv betegnelsen bollefabrik. Jeg synes det lyder nedsættende. Nogen har været tilknyttet en saunaklub. Det jeg kan forstå om dette hedengangne sted, minder mig meget om noget, som netop kunne betegnes som en bollefabrik. Men det bliver det ikke. Hvad er forskellen?

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Nice and easy skrev, den 8.9.2024 at 14:51:

Men tilbage til emnet. Du anvender selv betegnelsen bollefabrik. Jeg synes det lyder nedsættende. Nogen har været tilknyttet en saunaklub. Det jeg kan forstå om dette hedengangne sted, minder mig meget om noget, som netop kunne betegnes som en bollefabrik. Men det bliver det ikke. Hvad er forskellen?

Sauna klubben tænker jeg bedre kunne beskrives som “fkk agtigt” koncept hvor gæsterne sad og hyggede, snakkede og drak en øl sammen.. Når der blev købt en time til 1900 kr så fik vi piger 1100 kr men man måtte så også kun bruge 20 min af den time på sex så det fysiske arbejde var meget mindre “belastende” og resten af tiden blev brugt i jacuzzi med alle de andre med snak, grin, dans og ingen forventninger eller krav på seksuel opmærksomhed.. Købte man 3 timer måtte 1 af timerne i alt bruges på sex..

Køber en gæst 2 timer ved mig nu så drejer begge timer sig som regel om sex, eller seksuelle kærtegn, i en eller anden dur og derfor ligger min pris hvor den gør.. Ikke fordi jeg ikke kan lide sex, men simpelthen fordi det er fysisk belastende, og udmattende, men det måske især fordi jeg føler at mit ansvar for at det bliver en god oplevelse, som den betalte part - serviceyderen - er højere end det personen der har betalt - servicemodtageren - har.. 

Som incall gp (der fint har kunne finde arbejdslokaler uden grimme bagmænd og har opdaget at de fleste lejemuligheder på annoncelight er skrevet på engelsk) regulerer jeg selv mine priser og kan give ekstra tid alt det jeg vil.. Som regel har jeg ikke gæster før efter 10 og ikke senere end 20 og det er 5, maks 7 dage om måneden.. Sådan noget tillader koncepter som “bollefabrikken” ikke tænker jeg selvom du gerne vil gøre dem til incall gp’er på linje med alle andre incall gp’er hvad angår frihed, selvstændighed og levevilkår..

Ikke engang saunaklubben havde døgnåbent.. 

Mænderne kom ikke fordi det var billigt, det var forretningsmænd og “jagtselskabet” og “julefrokosten” der kom der.. Ikke dem der bare skulle have et så billigt knald som muligt og så købte gæsterne mange timer af gangen i 7 ud af 10 tilfælde..

Faktisk det MINDST bollefabrikagtige koncept jeg har mødt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
  JenniferRomantica skrev, den 8.9.2024 at 15:46:

Sauna klubben tænker jeg bedre kunne beskrives som “fkk agtigt” koncept hvor gæsterne sad og hyggede, snakkede og drak en øl sammen.. Når der blev købt en time til 1900 kr så fik vi piger 1100 kr men man måtte så også kun bruge 20 min af den time på sex så det fysiske arbejde var meget mindre “belastende” og resten var en fest.. Købte man 3 timer måtte 1 af timerne i alt bruges på sex.. Køber en gæst 2 timer ved mig nu så drejer begge timer sig som regel om sex eller seksuelle kærtegn i en eller anden dur og derfor ligger min pris hvor den gør..

Som incall gp (der fint har kunne finde arbejdslokaler uden grimme bagmænd og har opdaget at de fleste lejemuligheder på annoncelight er skrevet på engelsk) regulerer jeg selv mine priser og kan give ekstra tid alt det jeg vil.. Som regel har jeg ikke gæster før efter 10 og ikke senere end 20 og det er 5, maks 7 dage om måneden.. Sådan noget tillader koncepter som “bollefabrikken” ikke tænker jeg selvom du gerne vil gøre dem til incall gp’er på linje med alle andre incall gp’er hvad angår frihed, selvstændighed og levevilkår..

Ikke engang saunaklubben havde døgnåbent.. 

Mænderne kom ikke fordi det var billigt, det var forretningsmænd og “jagtselskabet” og “julefrokosten” der kom der.. Ikke dem der bare skulle have et så billigt knald som muligt og så købte gæsterne mange timer af gangen i 7 ud af 10 tilfælde..

Faktisk det MINDST bollefabrikagtige koncept jeg har mødt.. 

Tak. Så blev man jo det klogere :)

Meeeeeen, den skal der altså lige tygges lidt på, hvis den skal lande helskindet.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  JenniferRomantica skrev, den 8.9.2024 at 15:46:

Sauna klubben tænker jeg bedre kunne beskrives som “fkk agtigt” koncept hvor gæsterne sad og hyggede, snakkede og drak en øl sammen.

Nu skal jeg (med bævende frygt for at afspore tråden) lige være helt med.

Når i siger FKK betyder det så "Freie Körper Kultur" altså hvor enten kunderne eller GP'erne (eller begge) går rundt mellem hinanden nøgne og nyder varerne inden man beslutter sig?

Hvis det er tilfældet lyder det sgu festligt :lol: Og ja ikke i nærheden af en bollefabrik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...