Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er det bare mig, eller er der i øjeblikket ingen par, der tilbyder sig til mænd?

Jeg er især ude efter par, hvor man kan lege biseksuelt og allerhelst hvor parret er dominerende og klar til at bruge og udnytte mig.

Jo mere perverse ting, parret tænder på, jo bedre. Jeg har nærmest ingen grænser, hvis kemien er der.

Håber, nogle af jer kender til nogle gode bud!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bred Smag skrev, den 11.9.2024 at 11:10:

Jessica Serrano tilbyder cuckold og hun er fræk som domina sammen med ham. Det kan jeg jeg godt anbefale

Kan du fortælle lidt mere om det, @Bred Smag ?

Det er noget som jeg vil være ret tændt på at prøve…:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fausto skrev, den 8.9.2024 at 18:31:

Hej

Er det bare mig, eller er der i øjeblikket ingen par, der tilbyder sig til mænd?

Jeg er især ude efter par, hvor man kan lege biseksuelt og allerhelst hvor parret er dominerende og klar til at bruge og udnytte mig.

Jo mere perverse ting, parret tænder på, jo bedre. Jeg har nærmest ingen grænser, hvis kemien er der.

Håber, nogle af jer kender til nogle gode bud!

Har selv haft besøgt et par i Rødovre, hvor man kunne være deres service boy, dem kan jeg heller ikke finde mere. 
Så vil gerne høre hvis du finder nogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...