Fausto 334 Skrevet 8. September Hej Er det bare mig, eller er der i øjeblikket ingen par, der tilbyder sig til mænd? Jeg er især ude efter par, hvor man kan lege biseksuelt og allerhelst hvor parret er dominerende og klar til at bruge og udnytte mig. Jo mere perverse ting, parret tænder på, jo bedre. Jeg har nærmest ingen grænser, hvis kemien er der. Håber, nogle af jer kender til nogle gode bud! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 171 Skrevet 11. September Jessica Serrano tilbyder cuckold og hun er fræk som domina sammen med ham. Det kan jeg jeg godt anbefale 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 91 Skrevet 7. December Bred Smag skrev, den 11.9.2024 at 11:10: Jessica Serrano tilbyder cuckold og hun er fræk som domina sammen med ham. Det kan jeg jeg godt anbefale Kan du fortælle lidt mere om det, @Bred Smag ? Det er noget som jeg vil være ret tændt på at prøve… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 8. December Fausto skrev, den 8.9.2024 at 18:31: Hej Er det bare mig, eller er der i øjeblikket ingen par, der tilbyder sig til mænd? Jeg er især ude efter par, hvor man kan lege biseksuelt og allerhelst hvor parret er dominerende og klar til at bruge og udnytte mig. Jo mere perverse ting, parret tænder på, jo bedre. Jeg har nærmest ingen grænser, hvis kemien er der. Håber, nogle af jer kender til nogle gode bud! Har selv haft besøgt et par i Rødovre, hvor man kunne være deres service boy, dem kan jeg heller ikke finde mere. Så vil gerne høre hvis du finder nogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg