knallert 3424 Skrevet 8. September, 2024 jer gper hvordan har i det med at få slikket fisse,. er det med slikkelapper når i ikke slikker pik uden kondom. jeg bryder mej ikke om at slikke fisse når jeg ikke kan få slikket pik uden. er spændt på at høre jeres mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 8. September, 2024 (edited) Hvad manden gør er heeeelt op til ham lige der.. Han kan faktisk blive helt fri for at slikke mig overhoved hvis det er det der passer ham.. Vil han anvende slikkelap så gør han bare det som det passer ham ligesom jeg anvender kondom lige som det passer mig.. Redigeret 8. September, 2024 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 8. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 59 minutter siden: Han kan faktisk blive helt fri for at slikke mig overhoved hvis det er det der passer ham.. Og gå glip af det bedste?!? Ikke på vilkår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 8. September, 2024 Refresh skrev, for 6 minutter siden: Og gå glip af det bedste?!? Ikke på vilkår Jeg tænkte også mere i situationer hvor det er noget for noget.. Åbenbart ændre tissekoner smag for ts når der kommer kondom på hans tissemand så han ikke bryder sig om det mere.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 392 Skrevet 8. September, 2024 Jeg tager altid kondom på tungen når jeg slikker. Eller… Nåeh nej. Jeg har aldrig brugt slikkelap (af indlysende årsager) og der er heller aldrig nogen prostituerede der har foreslået det. Findes det endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 8. September, 2024 Helt enig med Jennifer, hvad manden gør er helt op til ham selv. Har dog aldrig mødt nogen der ville bruge slikkeklap. Heller ikke når de efter eget valg har brugt kondom. Og skulle nogen i fremtiden ønske at bruge slikkeklap, må de lige selv medbringe. At slikke en gp er ofte helt frivilligt, en mulig del af servicen. Så vidt jeg ved ikke et krav. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2161 Skrevet 8. September, 2024 (edited) SweettieDK skrev, for 31 minutter siden: At slikke en gp er ofte helt frivilligt, ... Ja, jeg har osse svært ved at forestile mig at nogen ligefrem skulle tvinge os til at slikke dem ... Men jeg har dog oplevet en enkelt gang at en pige efter en del kæleri med en lettere bydende stemme sagde, "vil du slikke mig .. !?' Det var hende, der var fyr og flamme efter at tage sin elsker med ved mit andet besøg, fordi jeg kom til at sige at jeg tændte på tanken om at kigge på ... Jeg måtte så l-i-g-e lægge mig lidt imellem og sige, r-o-o-o-lig nu, det er kun en fantasi ... Redigeret 8. September, 2024 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 8. September, 2024 (edited) sneræven skrev, 1 time siden: "vil du slikke mig .. !?' Det kan jeg også sagtens finde på, at spørge om eller “er du med på en 69’er” For nogen er for generte, nervøse… til selv at spørge om de må. Og ja er meget opmærksom på entusiasmen i et “ja” for selvsamme kan være for generte… til at sige nej Men nej accepteres altid, om det så er fordi de blot gerne vil slappe af og nyde, pga angst for sygdomme eller noget helt andet er uden betydning. Redigeret 8. September, 2024 af SweettieDK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage er godt 58 Skrevet 9. September, 2024 Spørger lidt af uvidenhed. Er der ingen risiko for kvinden at modtage oral? Hvis der er, er den så på samme niveau som risikoen for en mand som modtager oral ? Og har kvinden større risiko ved at tilbyde oral uden end manden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky Skrevet 9. September, 2024 (edited) Massage er godt skrev, for 1 time siden: Spørger lidt af uvidenhed. Er der ingen risiko for kvinden at modtage oral? Hvis der er, er den så på samme niveau som risikoen for en mand som modtager oral ? Og har kvinden større risiko ved at tilbyde oral uden end manden ? Nu er jeg ikke læge, vel .. Men sygdomme og vira, overføres ofte slimhinde til slimhinde.. Har en kunde munden fuld af herpes (og det kan man af gode grunde jo ikke altid se), så kan pigen blive smittet af det, og Visa Versa.. Vær forsigtig.. Redigeret 9. September, 2024 af Frøken_Kinky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg