Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Ann forleden dag. Jeg havde brug for en god omgang sports massage, oven på hård træning. Alice som har stedet i Virum anbefalede Ann. Jeg får ikke hverken procenter eller andre naturalier, men den massage jeg oplevede - er i min all time top 5. Jeg har frekventeret dygtige thai massører igennem mange år, bl.a pga en prolaps i ryggen. Jeg var lidt spændt på Ann’ s evner. Hun overraskede mig, hun fandt og identificerede alle mine skavanker. Jeg fik en mellem hård massage, der løsnede muskulaturen op efter træning, hun behandlede/løsnede spændinger omkring min prolaps og fixede muskel og ledsmerter. Jeg er meget overrasket. Ann sagde noget morsom under massagen; ‘ hvor er det dejligt at bruge sin uddannelse på rigtig massage, de fleste vil hellere ha’ noget andet’. Ann er en smuk kvinde måske 30 år. Ingen forsøg på mersalg. 110% tilfreds med massagen. Gentagelsesfaktor 100%

Del dette indlæg

Link til indlæg
duved97 skrev, for 20 timer siden:

Nogen der ved om Alice eller Ann tilbyder mere end blot massage?

Du skal ikke regne med mere end massage af Alice - den er til gengæld god. Men det er jo ikke forbudt at booke tid hos Alice, og spørge til mulighederne. Hos Ann kan du få mere end massage :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ich habe von einem ehemaligen Kunden gehört, Ann ist illegal als Prostituierte in Dänemark und in anderen Ländern deshalb vorbestraft.

Habe den Kontakt gleich mal gelöscht... Keine Überraschungen vor Weihnachten! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...