Flemming56 11 Skrevet 9. September, 2024 https://annoncelight.dk/showad/385677 Jeg besøgte Lucia for 4 gang her til formiddag - 2 gange da hun var her sidst en uges tid tilbage i maj. Hun har med rette fået gode anmeldelser både i det Jyske og på Sjælland, hvor jeg kan fornemme hun er savnet. Hun bliver også savnet i Odense, men hun har lovet at komme igen. Hun har sidste dag i Odense i morgen, så Be Quick or be Dead. Fin lejlighed i Odense M i nærheden af Lidl på vejen til afkørsel 50 Odense SØ. Hun er til dato den bedste GP jeg har besøgt. Stor indlevelse og nærvær=service helt i top. Dejligt blowjob, fantastisk sex. Jeg er taknemmlig for muligheden for at være sammen med en så velskabt og smuk kvinde. Jeg må se at få lært det spanske sprog, da sprogbarrieren godt kan udfordre. Hendes engelske er som hun skriver ikke er det bedste. Nu er hun også anmeldt på Fyn med den bedste anbefaling herfra. Det fortjener hun. Pas godt på hende drenge. 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Racehorse 7 Skrevet 22. Oktober, 2024 Er der tilfældigvis nogle som ved, hvornår Lucia er tilbage i Danmark? Hun er fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flemming56 11 Skrevet 22. Oktober, 2024 Måske er hun tilbage i december og ellers i starten af 2025. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 4. December, 2024 Er der nogen der har hørt om hun snart kommer tilbage ? ;-))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IkkeSÅdum 19 Skrevet 7. December, 2024 nike10 skrev, den 4.12.2024 at 09:39: Er der nogen der har hørt om hun snart kommer tilbage ? ;-))) Hun er tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hjorten 1 Skrevet 7. December, 2024 Har lige skrevet med hende, hun landede i Odense i går og i januar er hun i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 8. December, 2024 Ok tak for svare;-)))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg