Hop til indhold
Flemming56

Spanske MILF Lucia i Odense - HOT

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/385677

Jeg besøgte Lucia for 4 gang her til formiddag - 2 gange da hun var her sidst en uges tid tilbage i maj. 
Hun har med rette fået gode anmeldelser både i det Jyske og på Sjælland, hvor jeg kan fornemme hun er savnet. Hun bliver også savnet i Odense, men hun har lovet at komme igen. Hun har sidste dag i Odense i morgen, så Be Quick or be Dead.  Fin lejlighed i Odense M i nærheden af Lidl på vejen til afkørsel 50 Odense SØ. 
Hun er til dato den bedste GP jeg har besøgt. Stor indlevelse og nærvær=service helt i top. Dejligt blowjob, fantastisk sex. Jeg er taknemmlig for muligheden for at være sammen med en så velskabt og smuk kvinde. Jeg må se at få lært det spanske sprog, da sprogbarrieren godt kan udfordre. Hendes engelske er som hun skriver ikke er det bedste. 
Nu er hun også anmeldt på Fyn med den bedste anbefaling herfra. Det fortjener hun. Pas godt på hende drenge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...