Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur endelig at mødes med den smukke Julie Sweetkisses https://annoncelight.dk/showad/375793

Havde booket to timer så vi ikke blev stresset og havde tid til at snakke lidt i mellem de forskellige akter. Lad mig starte med at sige, at Julie ikke kun er sød og behagelig, men også fuldstændig vild i sengen. Kan ikke rigtig forestille mig, at hun siger nej til mange ting, især hvis kemien er til det. Julie selv er en smuk kvinde i sin bedste alder, dejlig runde former og et sødt ansigt. Hun har en rigtig kvindekrop, ingen plastik eller silikone. Det kan være min fremskredne alder, men foretrækker denne slags krop.

Havde skrevet med hende op til dagen så hun vidste hvad der ventede. Havde sat mig for at bruge hendes røv i samtlige to timer, hvilket også kom til at holde. Det var en stor fornøjelse af se hende få i hvert fald to analorgasmer samt flere ved hendes egen hånd på hendes klit. Ingen tvivl om, at hun bare nyder sex. Fedt at bare kunne mase på, mens hun nød serviceringen. Kunne rigtig indtage synet af denne kvinde få den hårdt og i lang tid i sin numse. 

Skal ikke trætte jer med alle detaljerne, men jeg havde en fest og det er bestemt ikke sidste gang vi mødes.  Næste gang tror jeg det bliver med hende som anal slavetøs, en rolle som hun har en del erfaring med. Bliver godt…

Redigeret af Masterfelix000
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Masterfelix! Dejligt at I havde en fest. Hun lyder meget interessant. 
Foregik kontakten over mail? Jeg kan nemlig ikke se et telefonnummer 

Redigeret af Kortogkontant

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...