Speedy72 2 Skrevet 10. September Hey brødre! Nogle der kender til hende her?? Lyder vildt frækt..! https://annoncelight.dk/showad/410584 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 104 Skrevet 10. September Hold da op, hun er pæn. Men nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rollo8900 13 Skrevet 10. September Kender hende ikke, kommer nok heller ikke til det. Synes hende/deres priser er alt for høje i forhold til hvad hun tilbyder. Hun er hverken til anal eller sperm i munden, som er et af min must for at bruge en anden dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThePleaser 80 Skrevet 10. September Har mødt hende 1 til 1, hvilket var en en god oplevelse . Hun og hendes mand er helt nede på jorden. @skytten75 har også lavet en anmeldelse du kan søge på. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Speedy72 2 Skrevet 10. September ThePleaser skrev, for 2 timer siden: Har mødt hende 1 til 1, hvilket var en en god oplevelse . Hun og hendes mand er helt nede på jorden. @skytten75 har også lavet en anmeldelse du kan søge på. Er billeder retvisende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThePleaser 80 Skrevet 10. September Speedy72 skrev, for 28 minutter siden: Er billeder retvisende?? Fuldstændig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Speedy72 2 Skrevet 10. September ThePleaser skrev, for 11 minutter siden: Fuldstændig Fedt! Hun ser jo fantastisk, lækker ud!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 96 Skrevet 10. September ThePleaser skrev, for 13 minutter siden: Fuldstændig Ikke helt korrekt. Jeg har dog ikke mødt hende selv, men er også en af dem, der har hende på radaren. Men billederne tilhører en anden og det har hun selv beskrevet, men at hun minder om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Speedy72 2 Skrevet 10. September Bullaarhus skrev, for 42 minutter siden: Ikke helt korrekt. Jeg har dog ikke mødt hende selv, men er også en af dem, der har hende på radaren. Men billederne tilhører en anden og det har hun selv beskrevet, men at hun minder om hende. Øv..! Håber så det mindet rigtig meget om! De har en del billeder, hvor det er samme pige, der går igen; i bruser, i bil, trekant osv. Okay - men øv hvis det ikke er hende i de setups! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThePleaser 80 Skrevet 10. September Bullaarhus skrev, for 2 timer siden: Ikke helt korrekt. Jeg har dog ikke mødt hende selv, men er også en af dem, der har hende på radaren. Men billederne tilhører en anden og det har hun selv beskrevet, men at hun minder om hende. De første Ann. de lagde op, havde hun af diskretions hensyn brugt billeder af en anden. Men dem hun bruger nu, er jeg pænt sikker på var det jeg så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 10. September Speedy72 skrev, for 8 timer siden: Hey brødre! Nogle der kender til hende her?? Lyder vildt frækt..! https://annoncelight.dk/showad/410584 Er det ikke en efterlysning ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Speedy72 2 Skrevet 10. September Pite skrev, for 48 minutter siden: Er det ikke en efterlysning ? Efterlysning/invitation… Kald det hvad du vil Nok mest et håb om at andre vil melde sig til også, samt med anbefaling fra andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Speedy72 2 Skrevet 10. September ThePleaser skrev, for 1 time siden: De første Ann. de lagde op, havde hun af diskretions hensyn brugt billeder af en anden. Men dem hun bruger nu, er jeg pænt sikker på var det jeg så Fedt! Så lover det sgu godt! Tak, for input! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1458 Skrevet 11. September Det er ikke en anmeldelse, så jeg har flyttet den til efterlysninger, @Speedy72 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg