Hop til indhold

Recommended Posts

Kender hende ikke, kommer nok heller ikke til det.

Synes hende/deres priser er alt for høje i forhold til hvad hun tilbyder. Hun er hverken til anal eller sperm i munden, som er et af min must for at bruge en anden dame.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThePleaser skrev, for 2 timer siden:

Har mødt hende 1 til 1, hvilket var en en god oplevelse . Hun og hendes mand er helt nede på jorden. 
@skytten75 har også lavet en anmeldelse du kan søge på. 

Er billeder retvisende??

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThePleaser skrev, for 13 minutter siden:

Fuldstændig :)

Ikke helt korrekt. Jeg har dog ikke mødt hende selv, men er også en af dem, der har hende på radaren. Men billederne tilhører en anden og det har hun selv beskrevet, men at hun minder om hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bullaarhus skrev, for 42 minutter siden:

Ikke helt korrekt. Jeg har dog ikke mødt hende selv, men er også en af dem, der har hende på radaren. Men billederne tilhører en anden og det har hun selv beskrevet, men at hun minder om hende. 

Øv..! Håber så det mindet rigtig meget om! De har en del billeder, hvor det er samme pige, der går igen; i bruser, i bil, trekant osv. Okay - men øv hvis det ikke er hende i de setups!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bullaarhus skrev, for 2 timer siden:

De første Ann. de lagde op, havde hun af diskretions hensyn brugt billeder af en anden. Men dem hun bruger nu, er jeg pænt sikker på var det jeg så 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 48 minutter siden:

Er det ikke en efterlysning ?

Efterlysning/invitation… Kald det hvad du vil ;-) Nok mest et håb om at andre vil melde sig til også, samt med anbefaling fra andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThePleaser skrev, for 1 time siden:

De første Ann. de lagde op, havde hun af diskretions hensyn brugt billeder af en anden. Men dem hun bruger nu, er jeg pænt sikker på var det jeg så 

Fedt! Så lover det sgu godt! Tak, for input!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...