Hop til indhold
mr.swingking

Thai - Natali .. Aalborg - Slet ikke som billederne!

Recommended Posts

Jeg har i 2022 besøgt denne Natali som forefindes på billederne. Hun er en drøm og mega lækker - bly og spændende.

Og efter de mange kommentarer om fake eller ej besluttede jeg mig for at give det en chance.

https://annoncelight.dk/showad/407195

MEN ak -- det var så slet ikke hende, men en anden, lidt mindre, lidt fyldigere og lidt ældre end den smukke nips på billederne. Jeg besluttede grundet min trang at gennemføre alligevel. Havde bestilt b2b, thai massage, kys og megafrench.  Massagen var hun fantastisk til (hvis man er til lidt fast, hård muskelløsnende massage) - B2b udeblev helt, kys vendt hun hovedet væk til og da jeg ville slikke hende, lod hun som om hun kom - (helt ok bare skuespillet fungerer) men hun "kom" praktisk talt i samme øjeblik min tunge ramte forneden første gang - Jeg fik et chok over hendes overreaktion (næsten grinagtigt) og hendes BJ cim - der rykkede og sled hun i bette Frederik med en hast som i kokkeverdenen ville have pisket æggevider til flødeboller på 2 minutter. Jeg bad hende tage det roligt med rolig til og det hjalp og hun tog hele dynen da jeg endelig kom. 

Hele affæren var kraftigt krydret af en masse små grin, dask, små nynnelyde, for meget snak og for lidt erotik. Alt i alt en gang hverdags rutiner. 

Genbesøg - nej tak. Men ærgerligt at de faker billederne - Det må da også være surt for hende at hun ikke "kan bruges på billederne" men at man lokker med en anden

Redigeret af mr.swingking

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyskmand22 skrev, for 13 timer siden:

Du skulle have søgt på 407195 så havde du vist det på forhånd :)

Jeg er ikke enig.

Jeg havde læst om hende i Skive som var en gammel kvinde osv 

Men jeg HAR jo rent faktisk tidligere mødt pigen på billederne. …. 

Redigeret af mr.swingking

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man bør nok være ekstra skeptisk når billederne er de samme, som blev brugt for 2 år siden og profilen samtidig er nyoprettet. Men det er selvfølgelig ikke alle der kan huske det. Synd at du ikke forlod stedet da du så, at det ikke var pigen på billederne. På den måde mærker de jo ingen konsekvenser af at bruge falske billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...