Trust-me 101 Skrevet 11. September, 2024 Hej forum Er der nogle der kender til nogle meget dygtige kvinder der udfører Tantra massage på kvinder? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 203 Skrevet 11. September, 2024 Min ex gør. Hun har lige masseret en kvinde i dag, og hun er igang med to tantramassage uddannelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 101 Skrevet 11. September, 2024 Den grå skrev, 1 time siden: Min ex gør. Hun har lige masseret en kvinde i dag, og hun er igang med to tantramassage uddannelser Okay, noget hun har noget annonce på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 203 Skrevet 12. September, 2024 Nej, men du kan prøve at spørge Susanne Katharina, hvem hun anbefaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 101 Skrevet 12. September, 2024 (edited) Susanne Katharina, hvor finder man hende? Redigeret 12. September, 2024 af Trust-me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 203 Skrevet 12. September, 2024 (edited) Hun holder tantra kurser i Århus området. Hun er blandt andet på Facebook. Jeg tænker, at man kan finde hende ved at søge på navnet og facebook ( og tantra ) Redigeret 12. September, 2024 af Den grå Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg