Danni van Dannison 55 Skrevet 12. September https://sugardaters.com/da/profile/ykzAN_EGZB Startede med at udveksle mails. Så var jeg skide useriøs fordi jeg ikke havde skrevet, det havde jeg nu! Nå men tilbød hende 2000 for en aftale som bl a inkluderede at jeg måtte filme. Så var jeg sgu fake fordi ingen giver mere end 1500!! Jamen så lad os sige 1500 skrev jeg, men fik så at vide at jeg prøvede at presse prisen ned! Så spurgte jeg hende hvad hun selv gerne ville have og hvordan det skulle foregå! Jamen det var for helvede ikke hende der havde lyst til at mødes og kneppe, det var mig. Hun skulle bare bruge penge nu! Der stoppede det så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 12. September Tror det er hende jeg har mødt et par gange. Faktisk okay møder. Hun har temperament ja, så undrer mig ikke hun svarer dig på den måde . PS:Hvis det er hende jeg har mødt så bor hun ikke i Silkeborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danni van Dannison 55 Skrevet 12. September TheJack skrev, 1 time siden: Tror det er hende jeg har mødt et par gange. Faktisk okay møder. Hun har temperament ja, så undrer mig ikke hun svarer dig på den måde . PS:Hvis det er hende jeg har mødt så bor hun ikke i Silkeborg Hun sagde hun bor i en blok midt i Silkeborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 130 Skrevet 12. September TheJack skrev, 1 time siden: Tror det er hende jeg har mødt et par gange. Faktisk okay møder. Hun har temperament ja, så undrer mig ikke hun svarer dig på den måde . PS:Hvis det er hende jeg har mødt så bor hun ikke i Silkeborg Det må du da vide, siden hun har fotos på profilen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 12. September Pikken 69 skrev, for 3 timer siden: Det må du da vide, siden hun har fotos på profilen. Ja hvis foto er af hende, hvilket jeg ikke er sikker på. Men dejligt du morer dig !!! Du har måske hørt om profiler der ikke bruger egne fotos ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 12. September Danni van Dannison skrev, for 3 timer siden: Hun sagde hun bor i en blok midt i Silkeborg Okay. Så er det ikke hende jeg tænker på ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby12 25 Skrevet 14. September Det er hende på billederne. Jeg har lige brugt penge igen på sugardating abonnement og få timer senere stod jeg i hendes lejlighed midt i Silkeborg. Hun er sød og rar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
novice6700 7 Skrevet 20. September Afpresning? Er hun til at stole på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby12 25 Skrevet 20. September Er der nogen der har meldt hende for afpresning?? Umiddelbart er hun reel nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg