Sommer79 207 Skrevet 12. September, 2024 Hey Jeg synes Aalborg/Nordjylland til tider er alt for oversvømmet af falske eller generelt uanmeldte profiler. hvad gør du? Lader du bare være at besøge eller tager du chancen? Vi har pt. en Maria som ser super lækker ud, men ingen anmeldelser. Er hun ægte forstår jeg ikke der ikke er anmeldelser. Er vi bare for dårlige til at smide den anmeldelse som mange af os søger selv når vi surfer lækre piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 12. September, 2024 Sommer79 skrev, 1 time siden: Hey Jeg synes Aalborg/Nordjylland til tider er alt for oversvømmet af falske eller generelt uanmeldte profiler. hvad gør du? Lader du bare være at besøge eller tager du chancen? Vi har pt. en Maria som ser super lækker ud, men ingen anmeldelser. Er hun ægte forstår jeg ikke der ikke er anmeldelser. Er vi bare for dårlige til at smide den anmeldelse som mange af os søger selv når vi surfer lækre piger? Hej jeg tager altid chancen - jeg skriver næsten ikke anmeldelser mere - jeg har mistet så meget for EG, med alle de advarsler, jeg havde anmeldt en gp og gp klagede over mig, så jeg blev sendt på ferie i 14 dage - jeg havde ikke skrevet noget personligt, eller skrevet noget i et ubehageligt sprog - kun min oplevelse så jeg er ikke så aktiv på tastaturet - derudover så syntes jeg ofte der opstår et skænderi, mellem os mænd - når man anmelder en gp. Rigtig mange mænd der benytter gp - som er her, har glemt at EG skulle være et sted vi kan hjælpe hinanden, og skrive vores oplevelser - og et et sted vi skal angribes af en gp - eller være efter hinanden desværre - jeg venter på bedre tider, så håber jeg jeg kan byde ind igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Teach 77 Skrevet 12. September, 2024 Er det denne(annonce 1, 2, 3 og 4) Maria du snakker om? Hun har tidligere arbejdet på Sjælland - her er hendes nympho profil: https://nympho.dk/n14947/4584/maria-see-you Jeg ved at der er lidt blandede meninger om hende. Jeg har ikke selv været der, men her er en anmeldelse af @Crabman Eller tænker du på denne Maria? Hun linker selv til et utal af anmeldelser. Teach Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 207 Skrevet 12. September, 2024 Mr. Teach skrev, for 52 minutter siden: Er det denne(annonce 1, 2, 3 og 4) Maria du snakker om? Hun har tidligere arbejdet på Sjælland - her er hendes nympho profil: https://nympho.dk/n14947/4584/maria-see-you Jeg ved at der er lidt blandede meninger om hende. Jeg har ikke selv været der, men her er en anmeldelse af @Crabman Eller tænker du på denne Maria? Hun linker selv til et utal af anmeldelser. Teach Taak det var den første med de 4 forskellige annoncer.. Maria 2 har jeg besøgt et par gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 12. September, 2024 (edited) Den første Maria 1-4 er ægte, men om hun er i Jylland nu, pas Hvis det er hende, så forvent ikke GFE overhovedet! For mit vedkommende har hun altid været super sød, men ja som skrevet, meget blandede oplevelser fra folk. Tilføjelse: Har lige tjekket det nummer hun bruger på annoncelight, og det er det samme hun brugte her på Sjælland, så den er sikkert god nok. Redigeret 12. September, 2024 af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 15. September, 2024 Det er jo mine jagtmarker. Jeg holder mig til thaier for tiden, for der er nogle virkeligt lækre og søde piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Suppah 45 Skrevet 16. September, 2024 NewPunter skrev, for 6 timer siden: Det er jo mine jagtmarker. Jeg holder mig til thaier for tiden, for der er nogle virkeligt lækre og søde piger. Efter mange dårlige oplevelser har på det sidste, holder jeg mig også til thai'er fra nu af. Ihvertfald indtil der kommer nogen positive gode anmeldelser af nogen af de GP'er heroppe! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 207 Skrevet 16. September, 2024 Suppah skrev, for 11 timer siden: Efter mange dårlige oplevelser har på det sidste, holder jeg mig også til thai'er fra nu af. Ihvertfald indtil der kommer nogen positive gode anmeldelser af nogen af de GP'er heroppe! Har aldrig prøvet en Thai.. Jeg er lidt usikker på om jeg tænder på understellet.. jeg er ikke så meget til helt mørke fisser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppe-dyret 25 Skrevet 16. September, 2024 Har også tænkt på hvorfor Maria ikke havde nogle anmeldelser, men ja åbenbart nogle gamle fra Sjælland. Synes også at mange af pigerne har flere profiler, både Catalea and Melly som er anmeldt. Måske er der ikke så mange kunder, siden det er nødvendigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 19. September, 2024 Sommer79 skrev, den 16.9.2024 at 16:24: Har aldrig prøvet en Thai.. Jeg er lidt usikker på om jeg tænder på understellet.. jeg er ikke så meget til helt mørke fisser Du bør gøre dig selv den tjeneste at prøve så. Serviceniveauet er langt højere end ved de fleste andre piger, som jeg har besøgt før i tiden. Og så mørke er thaier altså heller ikke. Vil anbefale Milin: https://annoncelight.dk/showad/392383 - Hun er fantastisk at være sammen med. Både sød, lækker og fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 20. September, 2024 Sommer79 skrev, den 12.9.2024 at 16:40: Hey Jeg synes Aalborg/Nordjylland til tider er alt for oversvømmet af falske eller generelt uanmeldte profiler. hvad gør du? Lader du bare være at besøge eller tager du chancen? Vi har pt. en Maria som ser super lækker ud, men ingen anmeldelser. Er hun ægte forstår jeg ikke der ikke er anmeldelser. Er vi bare for dårlige til at smide den anmeldelse som mange af os søger selv når vi surfer lækre piger? Jeg har lige lavet et indlæg om, at vi skal se at komme i gang med at lave anmeldelser igen. Også selv om nogen føler, de har fået en uretfærdig behandling af moderator eller andre herinde. Der er nemlig som du skriver rigtig mange, der ikke er anmeldelser på. Så jeg håber, at læsere af dette forum tager sig sammen og kommer i gang med at lave anmeldelser igen. Og til dit spørgsmål tager jeg chancen og laver en anmeldelse - in the name of brotherhood 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 207 Skrevet 20. September, 2024 Titommeren skrev, for 3 timer siden: Jeg har lige lavet et indlæg om, at vi skal se at komme i gang med at lave anmeldelser igen. Også selv om nogen føler, de har fået en uretfærdig behandling af moderator eller andre herinde. Der er nemlig som du skriver rigtig mange, der ikke er anmeldelser på. Så jeg håber, at læsere af dette forum tager sig sammen og kommer i gang med at lave anmeldelser igen. Og til dit spørgsmål tager jeg chancen og laver en anmeldelse - in the name of brotherhood Er hun ikke flyttet mod Sjælland nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg