N9000 45 Skrevet 12. September To babes der lokker dig over på Snap. Tager screen shots af alt og beskylder dig for værre ting end du tror. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KRSC 24 Skrevet 9. November Tak @N9000, så skal jeg ikke spilde mere tid på dem. De ved i hvert fald også, hvad de vil have for et kemi møde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstsugar 38 Skrevet 9. November N9000 skrev, den 12.9.2024 at 17:55: To babes der lokker dig over på Snap. Tager screen shots af alt og beskylder dig for værre ting end du tror. Hvor ? Link ? Fatter hat . Hvad fabler du om ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 93 Skrevet 9. November (edited) bedstsugar skrev, 1 time siden: Hvor ? Link ? Fatter hat . Hvad fabler du om ? Tror måske hvis du søger på ninababe så dukker hun op Redigeret 9. November af Smedesvenden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstsugar 38 Skrevet 9. November (edited) Smedesvenden skrev, 1 time siden: Tror måske hvis du søger på ninababe så dukker hun op Hvor link ? Hvorfor skal jeg søge. Kom nu med et link og en by . Nej der dukker flere op ved søgning. Tag jer nu sammen . Ingen aner hvem det tales om. Redigeret 9. November af bedstsugar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 93 Skrevet 9. November bedstsugar skrev, for 23 minutter siden: Hvor link ? Hvorfor skal jeg søge. Kom nu med et link og en by . Nej der dukker flere op ved søgning. Tag jer nu sammen . Ingen aner hvem det tales om. Jeg var ikke i tvivl da , du vil måske ha hendes telefon nummer ? Så springer du jo et led over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1478 Skrevet 11. November (edited) Smedesvenden skrev, den 9.11.2024 at 19:07: Jeg var ikke i tvivl da , du vil måske ha hendes telefon nummer ? Så springer du jo et led over Jeg kan forstå at der er flere brugere med det navn og så hjælper du kun lidt, men til gengæld skader du de andre SB med det navn. Telefonnumrer skal tilfølgelige ikke deles - men hvis man deler links udover navnet, så er det kun en hjælp uden at skabe forvirring. En geografisk afgrænsning kunne også have mindsket forvirringen. Redigeret 11. November af Stapler 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg