Rejsenetværk 9604 Skrevet 12. September (edited) Personligt har jeg lyst til, og jeg har prøvet det ganske få gange i købesex sammenhæng at indføre mit erigerede lem i en skøn kvindes stramme hul. Det er en vidunderlig følelse i sammenligning med vaginalsex, der vel som oftest aldrig vil opleves så stramt af en mand som ved analsex. Men nu har jeg i ganske andre, og kan jeg hilse og sig absolut mindre fornøjelige sammenhænge oplevet at det kan gøre ondt at få et og andet ført op i endetarmen. Jeg har som 59 årig fået alle symptomerne på godartet forstørret Prostata, og gode venner her fra EG fik skubbet mig til at gå til læge med mine symptomer. Herunder træg vandladning. Nu ligger landet sådan at symptomerne på godartet forstørret Prostata, de overlapper ofte symptomer på at du potentielt også kan have Prostatakræft. En blodprøve viste indikation på mulig Prostatakræft og min læge visiterede mig til kræftpakken, nu kører møllen på effektiv kompetent og produktiv vis på, synes jeg vores fantastiske Rigshospital. Møllen udgøres af en perlerække af undersøgelser! Startende med overkommelige blod og urinprøver, MR skanninger og til nogle for mig med en meget lav smertetærskel, særdeles ubehagelige undersøgelser af Prostata med finger og instrumenter via endetarmen. Det var ubehageligt at få fingeren i tarmen første gang hos min egen læge. Men anden gang på Rigshospitalet gik han lidt mere, og sikkert absolut fagligt velbegrundet pågående til værks, men det gjorde simpelthen for ondt på mig. Den erfarne sygeplejerske og den erfarne læge tænkte, tror jeg deres og kan ikke have været imponeret. En læge måtte simpelthen opgive at foretage en Ultraludsskanning af Prostata, da jeg oplevede det som for smertefuldt. Så var det ganske anderledes behageligt med den efterfølgende MR-skanning Nu er jeg nået så langt i kræftpakken, at en Biopsi af Prostata under lokalbedøvelse skulle have stillet den endelige diagnose af om jeg har eller jeg ikke har Prostatakræft. Den måtte opgives da jeg skreg og rykkede mig i gynækolog stolen, da lægen ville lægge en lokalbedøvelse før min Biopsi. De tog det pænt og professionelt, opgav og bevilgede mig en Biopsi senere under fuld bedøvelse - tusind tak for det! Jeg kan jo godt med min fornuft forstå hvorfor ikke alle får tilbuddet under fuld bedøvelse! Det ville slå bunden ud af deres budget, hvis ingen kunne tåle det under lokalbedøvelse. Under lokalbedøvelse klarer de det på samlebånd, op og sidde i gynækolog stolen og det er overstået på 45 minutter, næste mand og så fremdeles. Det er højeffektivt, produktivt og økonomisk! Dags dato fik jeg min Biopsi foretaget under fuld bedøvelse, tid afsat, personale afsat, anæstesi disponeret. Uproduktivt, meget dyrt for samfundet! Men hvor var jeg taknemmelig for det og det gik rigtig godt. Det er imponerende så præcis de kan dosere en fuld bedøvelse, pludselig var jeg væk og da jeg slog øjnene op var jeg 100 % klar i hovedet uden at føle mig det mindste groggy. Men på et privathospital koster alene en fuld bedøvelse til en Biopsi af Prostata 13000 - 15000 kr, så jeg forstår det godt når de på Rigshospitalet siger at de som de første prøver om patienten kan klare det under en lokalbedøvelse. Kan patienten det så ikke får han tilbuddet under fuld bedøvelse, jeg fik det og tusind tak for det! Nå men om 14 dage ved jeg om jeg har Prostatakræft eller ikke, så er jeg nået så langt og vi tager den derfra! Alt dette har en prislap hver gang, og jeg bliver mindet om hvorfor jeg vitterligt betaler min skat med glæde når jeg koster fælleskassen som jeg gør det for tiden. Det at vi kan gå ind af døren og ud af døren på Rigshospitalet uden at få en regning med ud, gør at hver en kr jeg betaler i skat er givet godt ud! Jeg har aldrig tjent mange penge og jeg har aldrig haft mange penge! Jeg ville aldrig have råd til hverken at betale selv, eller for en forsikring der dækker de behandlinger jeg har fået og de gange jeg har været indlagt på et offentligt hospital Nå men det var en lang omvej til det som er mit egentlige ærinde med dette opslag i forum! Nu har jeg på min egen krop mærket hvor ubehageligt det er at få noget presset ind bagi. Og jeg er blevet bekræftet i at det er mig der skal presse min op bagi, for det er en meget god oplevelse Men hvordan føler I det, jer der godt kan lide at få den presset op bagi? Føles det bare stramt og godt, gør det aldrig sådan rigtig ondt når I får den bagi? Er der nogle af jer, som synes at det er toppen både at det føles stramt og at det samtidig gør ondt når I får den bagi? Hvis I kan lide at det gør ondt, så kan jeg anbefale at prøve en ultralydsskanning af Prostata Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 12. September af Rejsenetværk 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 150 Skrevet 12. September For nogle år siden besøgte jeg en pige, som var en pilfinger, hun skulle pille de særeste steder, også bagi på mig, noget jeg ALDRIG har været til, men hun kunne et eller andet, for en finger , og sener en meget lille vibrator, ikke meget tykkere end hendes finger det kunne noget for mig. Jeg har ingen ønsker om noget større. har også været i sundhedsvæsnets klør, hvor det også var omtalte område der skulle kigges nærmer på. Blev lokal bedøvet i hullet, og det gjorde NAS som bare pokker, så det kan jeg ikke anbefale. Har selv prøvet at give en pige analsex, og sandt at sige så var jeg lidt skuffet, ja det var stramt, som en stramt elastik bånd, men kun i ringmusklen, indenfor var der ikke meget modstand, så det er ikke i toppen af mine valg. ud fra min egen oplevelse så kan jeg godt forstå at det kan være en fornøjelse at lege i det område, men der er da så meget andet dee også er sjovt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 238 Skrevet 12. September Min prostata er heldigvis blevet erklæret rask, men da min læge stak en finger op, ønskede jeg ikke at gentage oplevelsen. Nej tak til anal-lege til mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 150 Skrevet 13. September W.C. Fields skrev, for 2 timer siden: Min prostata er heldigvis blevet erklæret rask, men da min læge stak en finger op, ønskede jeg ikke at gentage oplevelsen. Nej tak til anal-lege til mig. Jeg ved ikke hvad det er med læger, men min læge var slet ikke på højde med den pige jeg omtalte, hun var noget bedre til det, men på den anden side så ville jeg nok heller ikke bryde mig om at lægen havde opført sig som pigen, det ville ikke have været professionelt af ham, og jeg havde nok følt mig væsentligt mere krænket en jeg allerede gjorde 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 13. September Er kvinden god til det, kan jeg få de mest fantastiske anal orgasmer, når jeg kneppes med en strap on, gerne af en læderklædt Domina Det er et spørgsmål om at lære at slappe af og så tage imod. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1052 Skrevet 13. September Jeg har modtaget prostata massage et par gange men finger i gummi og nyder det meget. En enkelt gang men en lille vibrator. Det var ok men ikke så frækt som med en pigefinger. jeg nyder meget massage af bagdel, numsehul og mellemkød og der gør uden tvivl noget godt for den senere orgasme. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 13. September Jeg var ved lægen for 4-5 måneder siden, og nævnte til sidst at jeg sommetider blødte når jeg gik på toilettet med nummer 2. Han fik hurtigt en handske på, lidt creme, og så fik han lige en hurtig føler på prostata. Det gjorde som sådan ikke ondt, men var lettere ubehageligt. Som i en underlig følelse min hjerne ikke kendte, og ikke kunne forholde mig til. Jeg fik så en tid på sygehuset til en undersøgelse, hvilket var stort set det samme som hos lægen, på nær de brugte også et lille kamera. Til en komplet tarm undersøgelse, uden bedøvelse, da jeg skulle køre hjem. Da det var halvvejs igennem gjorde det fandme ondt, men lidt flyttende rundt med min krop gjorde det lidt bedre, så bare ubehageligt. Der var et par hæmorider der skulle slås ihjel, det blev gjort ved en senere aftale, igen uden bedøvelse. Av det gør sq ondt. Og så skulle jeg have fjernet en lille lap kød, hvilket blev gjort under fuld bedøvelse, tak for det. Væk det ene øjeblik, vågen og frisk under 10 minutter senere. Men jeg havde ikke Prostata kræft, eller tarm kraft, hvilket var lægens frygt, da kræft ligger i familien. Men af dette lærte jeg af en finger ikke er så slemt, selvom den er/var noget tykkere end mine egne små fingre. Underligt/ubehageligt, ja. Gjorde ondt, nej. Men der skal nok ikke noget større op. Så hats off, til de kvinder der vælger at tage den i røven, hvad end de kan lide det eller ej. Kunne være interessant at høre fra damerne herinde, om de kan lide det, hvis de har den ydelse på menuen, eller om det udelukkende er for de flere penge det giver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 410 Skrevet 13. September Rejsenetværk skrev, for 20 timer siden: Nå men om 14 dage ved jeg om jeg har Prostatakræft eller ikke, så er jeg nået så langt og vi tager den derfra! Rejse, jeg krydser fingre rejse for at det ikke er kræft! Men det er sgu længe at skulle gå i uvished. Lovingthai skrev, for 17 timer siden: Jeg ved ikke hvad det er med læger, men min læge var slet ikke på højde med den pige jeg omtalte, hun var noget bedre til det, men på den anden side så ville jeg nok heller ikke bryde mig om at lægen havde opført sig som pigen, det ville ikke have været professionelt af ham, og jeg havde nok følt mig væsentligt mere krænket en jeg allerede gjorde Havde da været lækkert med en smuk og ung kvindelig læge der startede med rimming inden fingeren kom ind. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tonorth 51 Skrevet 13. September (edited) Fyr37dk skrev, 1 time siden: Kunne være interessant at høre fra damerne herinde, om de kan lide det, hvis de har den ydelse på menuen, eller om det udelukkende er for de flere penge det giver Jeg kan byde ind med en oplevelse hos demonrider, når du slikker hende og forsigtig fører en finger op i røven, sp kan du virkelig få hende op at ringe, så det må jo virke for nogle https://annoncelight.dk/showad/403059 Redigeret 13. September af Tonorth Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 13. September (edited) Jeg vil gerne formidle til jer at skulle I havne på riget i tilsvarende et ærinde som jeg, så kommer I i hænderne på nogle helt ufatteligt dygtige mennesker! I min journal er kniv indgrebet angivet til at have varet 29 minutter. Nu dagen efter har jeg ikke mærket skyggen af potentielle komplikationer, visuelt eller smerter i forbindelse med eksempelvis toilet besøg. Min store frygt for smerter efterfølgende er også gjort til skamme, og det viste sig at personalet havde ret når de sagde at jeg blot kunne forvente mild ømhed. De ekstra kraftige Panodiler jeg havde købt i forventning om stærke smerter efterfølgende, har jeg ikke haft behov for. Jeg forsøgte at få dem til at give mig en recept på noget stærkere af bare ængstelse for dagene efter indgrebet, de afslog naturligvis forstår jeg nu. Men når nu vi taler produktivitet og økonomi, så handler det ikke kun om forskellen i udgifter til et indgreb som det jeg fik foretaget. Lokalbedøvelse versus fuld bedøvelse. Det handler også om flowet af de indgreb der kan foretages, og jeg tør næsten ikke tænke tanken hvor lang ventetiden ville være til en biopsi som min. Hvis ingen kunne tåle at få den foretaget under lokalbedøvelse, og alle ville få den foretaget under fuld bedøvelse mere som reglen end som en undtagelse. Derfor tak til alle jer der udholder det under en lokalbedøvelse! For det er jer der sørger for at der kommer så mange patienter igennem svingdøren, at ventetiderne kan holdes så korte som de er til standard indgreb på samlebånd. Samtidig er det også betryggende at kræftlægerne tilsyneladende har det sidste ord at skulle have sagt, og at regnedrengene ikke overtrumfer den faglige autoritet når du som jeg får det tilbud jeg fik. Bare lige som en modreplik til alt talen om et presset sundhedsvæsen, der er stadig plads til at tage individuelle hensyn ser det ud til. Dog er jeg ikke ene om det, da denne artikel beskriver at indgrebet foretages både under lokal og fuld bedøvelse: Biopsi af prostata gennem mellemkødet "Biopsi gennem mellemkødet kræver enten fuld bedøvelse eller lokalbedøvelse." https://propa.dk/2021/08/24/biopsi-gennem-mellemkoedet/ En opfordring Jeg kan også takke dygtige kirurger for at jeg har bevaret min fulde førlighed efter en brækket ankel 3 steder, der den dag i dag er fyldt med jern. Efter den oplevelse tænkte jeg, deres dygtighed kommer ikke af ingenting og de skal pinedød have nogen og noget at øve sig på før vi andre i levende live kommer under kniven. Jeg gik på nettet og testamenterede mit lig til lægestudiet! Sådan at jeg den dag jeg dør, der kan jeg som død gøre mest muligt gavn inden de muligvis sørgelige rester bliver kremeret. Universitetet sparer boet for kremeringen, som de sørger for og jeg har skrevet at jeg ønsker min urne bisat på de ukendtes grav. Fordi at der alligevel ikke efterfølgende vil være nogle, som det vil interessere at jeg en gang har været til. Single og barnløs er jeg, og som sådan forlader jeg også denne verden den dag tiden den kommer. Men jeg vil gerne opfordre til at I testamenterer jeres afsjælede legeme til lægestudiet. Der er brug for at vi gør det, og det redder liv og førlighed blandt de levende efter os når vi gør det. Tænk over det, gør det Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 13. September af Rejsenetværk 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 13. September Jeg kan tale med om det: Dels har jeg prøvet en pige eller to, som med succes har stimuleret mig analt og dels har jeg rutinemæssigt igennem nogle år været undersøgt for forstørret prostata. Aldrig haft fysisk ubehag ved det, men lidt akavet at en ældre mandlig læge står med fingeren oppe i nummi på dig. Og så har jeg været på prostatacancer vognen sidste år. Lang historie ( som i den grad burde have en tråd herinde), men ift smerter ved at få forskellige ting op, så nej. Der var endda en flot yngre læge der grundigt trykkede på prostataen og hvis jeg havde været mere til mænd, var jeg nok blevet helt ustyrlig begejstret. Altså ingen problemer med toeren her. Og jeg har kendt et par piger, som også tændte på det. Den ene dyrkede det aktivt og den anden mere modvilligt, men fik en voldsom orgasme en gang, jeg tog hende analt. Det var ret liderligt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 97 Skrevet 14. September Nyder altid at få stoppet en finger op og masseret, men efter lidt tid hellere to eller tre. Og lidt senere en dildo af en eller anden slags. Har dog aldrig fået orgasme kun den vej. Bedste oplevelse var danske Anne Louise, som lagde sig på ryggen med knæene løftede, så skulle jeg sætte mig på hendes strapon, læne mig lidt bagover på hendes lår og så gav hun mig samtidig en hj, mens vi kunne se hinanden i øjnene .. Er senere blevet undersøgt i det mest af tyktarmen uden bedøvelse, der kommer kikkerten langt op, det gør ikke ondt, men det føles som om der er meget luft i tarmen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 14. September (edited) Catana skrev, for 35 minutter siden: Er senere blevet undersøgt i det mest af tyktarmen uden bedøvelse, der kommer kikkerten langt op, det gør ikke ondt, men det føles som om der er meget luft i tarmen. Nu hjælper det sikkert også hvis man evner at slappe af og tage imod. Hvis du som jeg lukker af, klemmer sammen og rykker i stolen når der presses på, så gør du det bare ondt værre for dig selv og det krop umuligt for dem at udføre deres arbejde. Det endte de også med at konkludere, og gav mig det gode tilbud om at få det overstået under fuld bedøvelse. Nu tyder det på at der er grader af prostata undersøgelser, hvor der gås mere eller mindre hårdhændet til værks. Min egen læge gik ikke så massivt til værks med hånden oppe, men det gjorde han og sikkert absolut velbegrundet på Rigshospitalet. Når noget ikke går helt som forventet eller som foretrukket i første omgang, strækker de sig langt for at finde andre løsninger for at få foretaget de undersøgelser der skal til. Du bliver ikke bare efterladt på perronen når det sker, som en svagpisser der ikke kan klare mosten og derfor ikke kan blive udredt. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 14. September af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 15. September Rejsenetværk skrev, den 12.9.2024 at 23:18: Nå men om 14 dage ved jeg om jeg har Prostatakræft eller ikke, så er jeg nået så langt og vi tager den derfra! Venlig hilsen Rejsenetværk Kære Rejsenetværk Kan ikke rigtigt sige jeg kender til følelsen af noget bagi , så kan ikke svare på det oprindelige spørgsmål , men jeg kan krydse fingre for at du er sund og rask , Jeg håber alt det bedste MVH Naboen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3114 Skrevet 17. September Jeg har prøvet det nogle gange med kærester og må sige 'been there, done that, got the t-shirt'. Det har været super frækt MEN!: Jeg kan kun holde til det i max et minuts tid. Derefter begynder min krop at sige fra, det bliver ubehageligt, jeg føler at jeg skal på toilettet, begynder at koldsvede og får kvalme. Det er nogle år siden jeg sidst har gjort det og jeg har ingen intentioner om at gøre det nogensinde igen . 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1030 Skrevet 17. September (edited) Pianistinden skrev, for 1 time siden: been there, done that, got the t-shirt'. Mine oplevelser med to'eren er meget begrænset. Har aldrig prøvet analsex, men det tænder mig helt vildt (altså at give analsex). Der var en gang hvor jeg havde blod i afføringen og tænkte SHIT! En hurtig tur til lægen som henviste mig til endoskopi på Hvidovre hospital. Det var ret sjovt for jeg kunne følge med på en lille skærm, hvor hele rundturen blev vist på skærmen i farver. Slangen med kameraet blev ført hele vejen rundt i tarmsystemet helt hen til blindtarmsåbningen, han fangede også et par ret store polypper som var årsagen til hele miseren. De viste sig senere heldigvis at være godartede. Ind imellem kunne jeg se maveskindet boble op, når han førte slangen rundt, lidt ligesom i filmen "Alien". Men det der IKKE var sjovt var i starten, for lægen der førte slangen tændte skærmen for tidligt. Så jeg kunne se min røv helt ude fra og så blev mit røvhul større og STØRRE efterhånden som kameraet nærmede sig indgangen - der findes sgu ikke noget mere demoraliserende at se ens egen behårede røvhul fylde HELE SKÆRMEN!! Han kunne godt have ventet med at tænde for skærmen til han var forbi ringmusklen! Ved efterfølgende kontroller hyggede min læge sig så med at stikke en gummifinger op i numsen, med MEGET LIDT glidecreme - det gjorde satme naller! Men jeg beundrer de piger der er til sorte kys og analsex. Redigeret 17. September af Needy 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 17. September Needy skrev, for 12 minutter siden: Ved efterfølgende kontroller hyggede min læge sig så med at stikke en gummifinger op i numsen, med MEGET LIDT glidecreme - det gjorde satme naller! Så er jeg altså ikke helt alene om at synes at det ikke bare føles ubehageligt, men at det faktisk også kan gøre ondt. Tænk at møde på arbejde hver dag, og ikke ane om den næste i stolen eller på briksen er en som kan håndtere ubehag eller smerte på en måde så de kan gøre deres arbejde. Os der ikke er gode til det kan kaste lidt grus i en ellers velsmurt og toptunet maskine når det er vores tur. Jeg synes at de tager det pænt når en af os kommer lidt på tværs, og ikke helt spiller med som vi helst skal kunne. Forhåbentlig er der ikke så mange af os Men det er godt nok længe efter at nålen er fjernet fra et ellers vel lagt drop i hånden, at man kan mærke bare lidt til det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøken_Kinky 302 Skrevet 17. September (edited) Helt kort: Jeg synes også det gør nas! og det er ikke noget jeg tænder på at modtage hverken på den ene eller den anden måde Jeg giver gerne! Og det er noget andet ... og hvor er det godt at du kom afsted til lægen og blev sendt videre i systemet.. Kram til dig! Redigeret 17. September af Frøken_Kinky 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 25. September Så fik jeg diagnosen! Prostatakræft i så tidligt et stadie at jeg kunne vælge at gå til kontrol i flere år, herunder få foretaget jævnlig Biopsi af Prostata for at udskyde eller undgå operation eller strålebehandling. Imidlertid vil det være udelukket med fuld bedøvelse hver gang til Biopsi, da det trækker på alt for mange ressourcer hver gang. Det forstår jeg godt, da det jo ville få systemet til at bryde sammen hvis alle hver gang skulle have tilbudt fuld bedøvelse til et indgreb der normalt foretages under lokalbedøvelse. Strålebehandling orker jeg ikke og lægen og jeg besluttede os for det mest konsekvente indgreb, operativ fjernelse af Prostata. Min profil indikerer meget gode muligheder for succes, med en begrænset risiko for at skade omliggende væv og nerver. Jeg får en tid om 6 - 8 uger og kan forvente et sygefravær efter min operation på 2 - 4 uger. Det er den mest konsekvente løsning der gør at jeg hurtigst muligt kan få et normalt liv igen, uden at skulle på hospitalet i tide og utide. Venlig hilsen Rejsenetværk 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1030 Skrevet 25. September Det lyder sgu ikke rart Håber det bedste for dig, rejse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 25. September Øv, at få cancerdiagnosen, den frygter vi jo altid. Dog er der sket store fremskridt med behandlingen, og du siger jo selv, at det er på et tidligt stadie, så frem med de optimistiske briller. Jeg ønsker dig et godt forløb med fuld helbredelse. Venligst OT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 935 Skrevet 26. September Med den rette kemi og stemning kan det være frækt nok Men ikke alle fungere det, derfor det også er med forbehold når jeg tilbyder det og nej, det gør ikke ondt, hvis alt fungere. Men jeg ville nok have det ligesom dig, ved et lægetjek da det ikke er seksuelt og jeg derfor ikke var ‘tændt’ til det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 26. September Rejsenetværk skrev, for 16 timer siden: Det er den mest konsekvente løsning der gør at jeg hurtigst muligt kan få et normalt liv igen, uden at skulle på hospitalet i tide og utide. Venlig hilsen Rejsenetværk Godt at høre du er i trygge hænder og der er styr på det. Jeg græmmes ved tanken om at der var 2 ugers ventetid bare på blodprøver ved din egen læge. Du har sikkert allerede googlet men du får alligevel lige et link med nyttige råd og info om bivirkninger: https://www.cancer.dk/prostatakraeft/behandling/behandling-uden-spredning/operation/ Kram og varme tanker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 26. September Jeg håber på en FKK tur til Østrig inden den operation, få mest muligt ud af turen. Og så får vi se hvordan livet bliver efter den operation? Kan være pengene fremover skal bruges til andre gode oplevelser end købesex - får se. Venlig hilsen Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rust in Peace 38 Skrevet 22. Oktober SiaUngQ skrev, den 26.9.2024 at 02:13: Med den rette kemi og stemning kan det være frækt nok Men ikke alle fungere det, derfor det også er med forbehold når jeg tilbyder det og nej, det gør ikke ondt, hvis alt fungere. Men jeg ville nok have det ligesom dig, ved et lægetjek da det ikke er seksuelt og jeg derfor ikke var ‘tændt’ til det Og sådan er det også for os mænd, tror jeg. Føler man sig tryg, tændt og ren bagi - så kan det være mega frækt og lækkert. Og i modsat fald bare irriterende og generende. Og så er der enkelte gange, hvor bare kan forstærke orgasmen og bringe den til helt nye højder. Måske netop charmen med det bagerste hul er at det kræver noget særligt for at gøre det til en god oplevelse.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg