Hop til indhold
Rejsenetværk

Hvordan føles det at få den i det bageste hul?

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, den 12.9.2024 at 23:18:

Men hvordan føler I det, jer der godt kan lide at få den presset op bagi?

Rejsenetværk

Jeg er til piger i den "virkelige" verden, men den bedste orgasme jeg nogensinde har fået, fik jeg mens jeg blev bollet i røven på Frederiksberg og samtidigt fik den spillet af!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må tilstå, at det med toeren på mig selv aldrig har sagt mig noget. En sød pige prøvede med rimming - og det sagde mig heller ikke noget.

Jeg finder tanken om anallsex med en kvinde vildt pirrende - men den ene gang jeg så har prøvet det har været skuffende. Så jeg er mest til stramme misser i dogge-style, hvor jeg nyder at se på en lille stram pigerøv :)

Når det er sagt - de beste ønsker til dig @Rejsenetværk

Håber virkelig, at du kommer godt over det. 

Om må man spørge - hvordan fik du mistanke og gik til læge? Hvad skal man være på vagt for?

Jeg er selv lige blevet 65, men kan dog heldigvis stadigvæk drikke 2 glas vin og 2 kopper kaffe inden sengetid, og så ellers sove igennem hele natten, så er da heldigvis ikke kommet i nat-tisse-klubben endnu :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunny skrev, for 9 timer siden:

Om må man spørge - hvordan fik du mistanke og gik til læge? Hvad skal man være på vagt for?

Tak for de positive ord.

Googlede på vandladningssymptomer for Forstørret Prostata, de er de samme som ved Prostatakræft og tal med lægen om det.

Få en tid til en blodprøve der kan vise om der er noget at gå videre med eller ikke.

Jeg havde selv træg vandladning og gik til lægen med det, kraftigt opfordret til det af gode venner på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...