Louise41 52 Skrevet 13. September (edited) Jeg er en eventyrlysten fræk, sexglad dansk pige på 41, der er i gang med at udleve nogle af mine mange spændende fantasier! Jeg har længe haft en fantasi, der bliver ved med at hænge, fast i mit hoved, så nu skal den udleves. Så udfordringen er - "Hvor mange mænd kan jeg klare på 2 timer?". ÅBENT HUS: Jeg vil stå til jeres rådighed i 2 timer, hvor jeg kort sagt vil have så meget pik som muligt. Om I vælger at stå i kø for at kneppe mig en ad gangen, eller om I vil være flere om mig på samme tid, er helt op til jer. "Jeg glæder mig til at prøve, hvordan det er at have to pikke i fissen, en pik i munden og en pik i hver hånd, og så bare bliver kneppet på skift så jeg kan mærke det". Planen er som følgende !!!! Det bliver i starten af november Lokationen bliver Østjylland Prisen bliver: (BEMÆRK: uden kondom) 1 time = 1.000 kr. 1 1/2 time = 1.500 kr. 2 timer = 2.000 kr. __________________________________________ Selv den mest frække leg har sine regler, og for mig er det afgørende, at mine grænser bliver respekteret fuldt ud. Der er visse ting, jeg aldrig går på kompromis med, og jeg forventer derfor, at I tager mine grænser alvorligt. Total NO GO Anal Kys i ansigtet Sperm i ansigt og mund Fisting (Max 3 fingere) __________________________________________ Vil du være med til at udleve min fantasi, skal du kunne opfylde følgende: Du er Mellem 30-60 år Max 95 kg (højde og drøjde skal passe sammen) Skandinavisk udseende Renlig Respektfuld Velsoigneret Trimmet for neden (Ingen hår i munden) Ædru Send en mail med følgende oplysninger: Alder Højde Vægt Meget gerne et billede E-Mail skal sendes til: [email protected] Du vil herefter blive sat på listen over deltager, og vil så blive opdateret løbende når vi har fundet datoen og stedet. Knus & frække forventninger Louise Redigeret 13. September af Louise41 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deepthroat fan 17 Skrevet 13. September Hvor ser du dejlig ud Louise. Dig vil jeg gerne lege med. Hvordan foregår det, når man kan vælge forskellige tider? 1 - 1½ - 2t Det kan jo godt smutte, hvis man ikke lige holder øje selv. Eller kommer bademesteren med sin fløjte og råber, alle med blå armbånd skal op af badet nu? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 322 Skrevet 14. September (edited) Louise41 skrev, den 13.9.2024 at 05:23: Om I vælger at stå i kø for at kneppe mig en ad gangen, eller om I vil være flere om mig på samme tid, er helt op til jer. Er der et max antal eller går du efter ny rekord. Redigeret 14. September af GBlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lffyn 4 Skrevet 17. September Lyder rigtig spændende send endelig PM når du ved mere omkring dato og tidspunkt. Mr. lffyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise41 52 Skrevet 21. September Deepthroat fan skrev, den 13.9.2024 at 09:40: Hvor ser du dejlig ud Louise. Dig vil jeg gerne lege med. Hvordan foregår det, når man kan vælge forskellige tider? 1 - 1½ - 2t Det kan jo godt smutte, hvis man ikke lige holder øje selv. Eller kommer bademesteren med sin fløjte og råber, alle med blå armbånd skal op af badet nu? Hejsa. Tak for din besked her. For at komme med er jeg nød til at bede dig om at sende mig en mail på: [email protected] Derefter vil jeg ligge dig i boksen over tilmeldte, hvorefter du vil modtage en mail i slutningen af Oktober med info om: Datoen Tidspunktet Stedet. Knus Louise Hvordan foregår det, når man kan vælge forskellige tider? 1 - 1½ - 2t MIN MAND VIL VÆRE TIL STEDE OG HOLDER STYR PÅ DET. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise41 52 Skrevet 21. September lffyn skrev, den 17.9.2024 at 21:55: Lyder rigtig spændende send endelig PM når du ved mere omkring dato og tidspunkt. Mr. lffyn Hejsa. Tak for din besked her. For at komme med er jeg nød til at bede dig om at sende mig en mail på: [email protected] Derefter vil jeg ligge dig i boksen over tilmeldte, hvorefter du vil modtage en mail i slutningen af Oktober med info om: Datoen Tidspunktet Stedet. Knus Louise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise41 52 Skrevet 21. September GBlover skrev, den 14.9.2024 at 15:19: Er der et max antal eller går du efter ny rekord. Har pt ikke noget max, da jeg vil prøve at se hvor mange jeg kan holde til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 3. Oktober Louise41 skrev, den 21.9.2024 at 11:55: Har pt ikke noget max, da jeg vil prøve at se hvor mange jeg kan holde til. Spændende! Hvor mange blev det til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenslem 37 Skrevet 3. Oktober SpankingSub skrev, for 36 minutter siden: Spændende! Hvor mange blev det til? Nu er det jo først i november som hun i skriver. Jeg har besøgt i Louise i Horsens, da man kunne det(Det savner jeg), og det var super lækkert og intenst. Hun er en dejlig smuk og fræk kvinde. Over også at deltage i GB... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 3. Oktober sørenslem skrev, for 1 time siden: Nu er det jo først i november som hun i skriver. Jeg har besøgt i Louise i Horsens, da man kunne det(Det savner jeg), og det var super lækkert og intenst. Hun er en dejlig smuk og fræk kvinde. Over også at deltage i GB... Ja jeg fik blandet denne tråd med Louises tråd om GB i maj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LJ1986 17 Skrevet 13. Oktober Hej Louise. lyder virkelig spændende. kan man forvente et svar på modtagelse af mail? Har skrevet for længe siden, uden respons ☺️ Med venlig hilsen LJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise41 52 Skrevet 17. Oktober Skal jo ikke kunne sige om jeg har modtaget din mail, men har du ikke fået svar tilbage så prøv lige og send den igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LJ1986 17 Skrevet 17. Oktober Louise41 skrev, for 3 timer siden: Skal jo ikke kunne sige om jeg har modtaget din mail, men har du ikke fået svar tilbage så prøv lige og send den igen Har sendt den igen på både [email protected] Og gangbangloge@godmail.dk Håber og hører fra dig/jer ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakki 47 Skrevet 17. Oktober Er det er Creampie gangbang ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise41 52 Skrevet 19. Oktober Kakki skrev, den 17.10.2024 at 16:40: Er det er Creampie gangbang ? Jo mere sperm jeg får op eller ud over mig, jo frækkere er det Total NO GO: ⛔️ anal ⛔️ kys på Munden / Ansigt ⛔️ Sperm i ansigt og mund 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LJ1986 17 Skrevet 1. November Er der nogle, som har fået invitation til dette arrangement? Eller modtaget svar på deres mail? ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hiff 6 Skrevet 1. November LJ1986 skrev, for 3 timer siden: Er der nogle, som har fået invitation til dette arrangement? Eller modtaget svar på deres mail? ☺️ Jeg fik i starten at oktober et link til et spørgeskema hvor man kunne skrive i forhold til hvilken dato og tidspunkt der passede bedst, men har ikke hørt mere siden da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 322 Skrevet 1. November Det samme her. Jeg fik tilsendt et spørgeskema d. 3. oktober, udfyldte det og har heller ikke hørt noget siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise41 52 Skrevet 1. November Hej alle sammen, Jeg vil lige skrive her, så alle får samme besked og ikke får det indtryk, at jeg ikke vender tilbage som lovet. Til jer, der har tilmeldt jer via mail, har I alle modtaget en mail fra mig med et link til et spørgeskema. Når I havde udfyldt skemaet og trykket "send", fik I en besked med teksten: “Jeg takker for din tid. Du vil nu modtage en mail i starten af november med en dato, tidspunkt og sted.” Nu er vi så nået til 1. november, og jeg vil gerne forsikre jer om, at jeg bestemt ikke har glemt jer. Jeg sender en mail ud som lovet, men jeg kan desværre endnu ikke give en præcis dato. Jeg lover dog, at det bliver til noget. Kærlig hilsen, Louise 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LJ1986 17 Skrevet 1. November Så er det bare mig, som ikke har klaret nøgle hullet til dette arrangement desværre. Håber I for en fed oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise41 52 Skrevet 1. November alle der har sent mig en mail har fået en mail retur. så har du ikke modtaget nogen så må du sende en mail igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LJ1986 17 Skrevet 1. November Louise41 skrev, for 15 minutter siden: alle der har sent mig en mail har fået en mail retur. så har du ikke modtaget nogen så må du sende en mail igen Har lige prøvet igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lffyn 4 Skrevet 2. November Louise41 skrev, den 1.11.2024 at 15:23: Hej alle sammen, Jeg vil lige skrive her, så alle får samme besked og ikke får det indtryk, at jeg ikke vender tilbage som lovet. Til jer, der har tilmeldt jer via mail, har I alle modtaget en mail fra mig med et link til et spørgeskema. Når I havde udfyldt skemaet og trykket "send", fik I en besked med teksten: “Jeg takker for din tid. Du vil nu modtage en mail i starten af november med en dato, tidspunkt og sted.” Nu er vi så nået til 1. november, og jeg vil gerne forsikre jer om, at jeg bestemt ikke har glemt jer. Jeg sender en mail ud som lovet, men jeg kan desværre endnu ikke give en præcis dato. Jeg lover dog, at det bliver til noget. Kærlig hilsen, Louise Fantastisk Louise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet 2. November hej har skrevet flere gange og ikke hørt fra jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg