Hop til indhold
Jenslp

Uden gummi (mit ønske)

Recommended Posts

Uden gummi (mit ønske)Som overskriften siger, så er jeg ude efter en der tilbyder uden gummi/kondom. Det skal være en GFE.

Jeg er til slanke piger og alder er ikke så vigtig. Kører gerne et stykke vej for det rigtige (Udgang fra Aarhus).

Helst Dansk, men ikke et krav.

Kender godt til moralen om uden kondom, så lad nu være med at komme med den.

Hvis man ikke ønsker at skrive her på siden, så skriv PM.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay…

jeg er egentlig ikke så meget til Thai

men Nook i Vejle, hun er sku sprøD, og en af få glædespiger, jeg har besøgt 3 x

2 gange har jeg bare fået megafransk i 15 min (500 kr.). Hun tillader at man rører hende og holder fast i hendes glatte Thai hår. Hun tager den ikke så dybt, men det er okay. Første gang var hun lidt hurtigt væk men anden gang var jeg insisterende og holdt blidt på hovedet da jeg kom i munden, og så fik jeg lov til at gøre mig helt færdig, inden hun med et smil trak sig tilbage og spyttede diskret ud i en vådserviet. 

Fantastisk værdi for pengene

1 gang kneppede jeg hende uden gummi med finish inside, det var hammerfrækt. Hun er petit, pæn (for en Thai, der ellers ikke tiltrækker mig) og stram. Har med sikkerhed ikke fået børn.

Hun suttede mig stenhård og red mig blank indtil jeg eksploderede og sprøjtede cremen langt op i den stamme ungpigefisse, hun blev ved med at bevæge underlivet til jeg signallerede at det var nok. Lækkert og anbefalelsesværdigt.

søg på Nook på annoncelight

pt er der kun billeder af veninden Ammy, men hun er ikke nær så lækker som Nook

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, den 13.9.2024 at 20:28:

Der er flere i kbh, som tilbyder det.... kun en kort køretur fra Århus :)

Så havde trådstarter oprettet en efterlysning i KBH, @anmelder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trol skrev, den 14.9.2024 at 16:41:

Vil da også gerne have nogle input til europæisk piger der gør det uden... Gerne pb. Foretrækker petite piger.

lav din egen efterlysning, @Trol

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...