Hop til indhold

Recommended Posts

-English version below-

Jag besökte Sexy Petite Amira nyligen. Kontakten inleddes via Whatsapp. Hon svarar snabbt och tar sig tid att skriva långa intressanta svar vilket gör man gärna bokar med henne. Redan från start i vår chatt får man en känsla hon lägger ner mycket tid för att man ska få ett bra avtryck. Hon ber en bekräfta träffen 1 timme innan vilket bara är professionellt.

Länk/link: https://nympho.dk/n18227/6322/sexy-petite-amira

Väl på plats skriver jag att jag är utanför och hon öppnar snabbt porten sen upp en trappa och dörren är öppen, smidigt och diskret för de som tycker det är viktigt. Väl inne hälsar vi och jag leds in till ett rum i lägenheten. Jag ser en annan tjej sitta i soffan, som jag antar är Lorena då de delar lägenhet, om informationen stämmer (de erbjuder för övrigt en trekant tillsammans ;) )

Vi hade bestämt 45 minuter och som ni ser på hennes profil ingår redan det mesta från start. Amira inleder med en massage vilket hon gör bra. Hon är social och gillar konversera. Engelskan är det inget problem med så kontakten är hela tiden smidig:)

Efter att massagen är avklarad ber Amira en vända sig om. Hon lutar sig fram över en så de snygga brösten är inom räckhåll. Det är då bäst och lyda och ge dem en massa uppmärksamhet ;) Sedan följer det mer action med 69 som start och vilken pussy, otroligt vacker och välsmakande, en snygg piercing också... Vi kör en 69:a ett bra tag och hon är otroligt härlig. Skönt att hon uppskattar beröring utan problem också. Det hela följer med sex i flera ställningar och hon är otroligt skön och passionerad. Vi får tiden att gå och 45 minuter är ingenting med en tjej som Amira. Besök henne. Vi vill hon ska komma tillbaka. Hon stannar dock till November. På vägen ut sade jag hej till (Lorena?) också... Kanske en trekant med dem båda nästa gång, det kan inte bli fel :D

--

I visited Sexy Petite Amira recently. The contact was initiated via Whatsapp. She responds quickly and takes the time to write long interesting answers, which makes you happy to book with her. Right from the start in our chat, you get the feeling she spends a lot of time to make a good impression. She asks you to confirm the date 1 hour before which is only professional.

Once in place I write that I am outside and she quickly opens the door then up a flight of stairs and the door is open, smooth and discreet for those who think it is important. Once inside, we greet and I am led into a room in the apartment. I see another girl sitting on the couch, who I assume is Lorena since they share an apartment, if the information is correct (they offer a threesome together, by the way)

We had decided on 45 minutes and as you can see on her profile, most of it is already included from the start. Amira starts with a massage which she does well. She is social and likes to converse. English is not a problem so the contact is always smooth:)

After the massage is over, Amira asks me to turn around. She leans forward over you so that the beautiful breasts are within reach. It's then best to obey and give them a lot of attention Then there follows more action with 69 as a start and what a pussy, incredibly beautiful and tasty, a nice piercing too... We drive a 69 for quite a while and she is incredibly lovely. Nice that she appreciates touch without problems too. It all comes with sex in several positions and she is incredibly nice and passionate. We make time pass and 45 minutes is nothing with a girl like Amira. Visit her. We want her to come back. However, she will stay until November. On the way out I said hello to (Lorena?) too... Maybe a threesome with both of them next time, it can never go wrong :D

Redigeret af Nicegent
Link missing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen :) Er enig i hvad der bliver skrevet, især det med missen :P Piercet, utrolig flot og lækker. Besøgte hende selv i sommers, sød og serviceminded pige. Og ja hun deler lejlighed med Lorena.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 5 timer siden:

Tak for anmeldelsen :) Er enig i hvad der bliver skrevet, især det med missen :P Piercet, utrolig flot og lækker. Besøgte hende selv i sommers, sød og serviceminded pige. Og ja hun deler lejlighed med Lorena.

Hur är Lorena? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 6 minutter siden:

Hvad mener du?

Har du träffat henne? Tänkte kanske boka in en tid 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Afub skrev, for 5 minutter siden:

Har du träffat henne? Tänkte kanske boka in en tid 

Nej har ikke besøgt Lorena, jeg hilste kun på hende da jeg besøgte Amira.:)

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Afub skrev, den 15.9.2024 at 01:01:

Hur är Lorena? 

Hun er lækker, har verdens dejligste naturlige bryster, gjorde alt for at tilfredsstille mig, og det lykkedes - Kommer snart hos hende igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Banjul skrev, for 7 timer siden:

Hun er lækker, har verdens dejligste naturlige bryster, gjorde alt for at tilfredsstille mig, og det lykkedes - Kommer snart hos hende igen

Oh låter bra , är cob på brysten ok för henne? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...