Greyman 114 Skrevet 14. September, 2024 Er er nogen der har kendskab til denne smukke unge kvinde https://annoncelight.dk/showad/410967 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Teach 77 Skrevet 15. September, 2024 (edited) Umiddelbart synes jeg at der er mindst to forskellige piger afbildet i annoncen. Teach Redigeret 17. September, 2024 af Stapler link til socialt medie fjernet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrico9220 26 Skrevet 17. September, 2024 knud87 skrev, for 3 minutter siden: Jeg har et møde i dag med Francesca hun er den smukkeste pige og hun ser ud som på billederne. og hvis du er nysgerrig efter tjenester, så fortjen alle penge Hvor i Aalborg holder hun til henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greyman 114 Skrevet 17. September, 2024 knud87 skrev, for 29 minutter siden: Jeg har et møde i dag med Francesca hun er den smukkeste pige og hun ser ud som på billederne. og hvis du er nysgerrig efter tjenester, så fortjen alle penge Jeg har også et møde i går med hende ja hun er den smukkere og ser billederne ud. Jeg er også nysgerrig og fortjener penge 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm64 0 Skrevet 29. September, 2024 Er hun ikke i Dronninglund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 803 Skrevet 29. September, 2024 Holm64 skrev, for 1 time siden: Er hun ikke i Dronninglund Dronninglund er en af de få byer , der ikke er nævnt i hendes annonce .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm64 0 Skrevet 30. September, 2024 Hvordan er hun ellers er hun god til det meste, og giver hun blow uden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg