Guest Nice and easy Skrevet 15. September Søde Sonja var en pige fra Hobro. Tankerne i det lille hoved fik aldrig ro. Hvordan skulle hun kunne slappe af for råd til slik, hun fik fra sin sted-papa. Så nu er Sonja sælger af sin libido. mvh. nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 182 Skrevet 15. September Du må lige skrive navnet på din digtsamlings udgivelse, når den er i boghandleren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 15. September SoveReign skrev, for 14 minutter siden: Du må lige skrive navnet på din digtsamlings udgivelse, når den er i boghandleren. Dette er ej en reklame for en kommende udgivelse. Jeg har ikke en digtsamling liggende. Det er bare noget jeg sidder at hygger mig med for tiden, når der er en ledig stund. Til fri afbenyttelse i øvrigt. Mvh. nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 16. September NB. Jeg opfatter ikke mine udgivelser som ufejlbarlige, og de kan helt sikkert gøres bedre og bedre med hjælp fra andre hænder. Derfor inviterer jeg alle, som har lyst at forbedre materialet til, at gøre det. Alle er hjerteligt velkomne. Skulle nogen få lyst til at bruge bare nogle linjer i en anden sammenhæng og udgive det i sin egen tråd, bliver jeg på ingen måder stødt. mvh. nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg