Hop til indhold

Recommended Posts

Det lyder ikke tosset de gange jeg har besøgt Anna har hun været alene men hun er bestemt også en fantastisk pige at være sammen med

Del dette indlæg

Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 9 timer siden:

Legede pigerne med hinanden (kys og slikke hinanden mm). Under besøget

Spermklar skrev, for 56 minutter siden:

Ja <3

Det må jeg sige! Det er første gang jeg hører thai + thai udøver den disciplin. Jeg har kun oplevet de giver hinanden et lille tantekys og famler lidt forsigtigt - og meget kort på hinandens bryster. Aldrig oplevet de tungekysser eller slikker hinanden.

Jeg har oplevet en Thaipige og pige af anden herkomst give den fuld gas, på alle parametre, med hinanden, men aldrig 2 thai piger sammen der gav den fuld gas - ikke engang ved PP som ellers har ry for at give den gas.

Men spændende hvis det er tilfældet - tror da bestemt det vil give ekstra travlt i butikken :)  Så glæder mig til at høre andres oplevelser/bekræftelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 6 timer siden:

Det må jeg sige! Det er første gang jeg hører thai + thai udøver den disciplin. Jeg har kun oplevet de giver hinanden et lille tantekys og famler lidt forsigtigt - og meget kort på hinandens bryster. Aldrig oplevet de tungekysser eller slikker hinanden.

Jeg har oplevet en Thaipige og pige af anden herkomst give den fuld gas, på alle parametre, med hinanden, men aldrig 2 thai piger sammen der gav den fuld gas - ikke engang ved PP som ellers har ry for at give den gas.

Men spændende hvis det er tilfældet - tror da bestemt det vil give ekstra travlt i butikken :)  Så glæder mig til at høre andres oplevelser/bekræftelse :)

Du kan jo skrive til de 2 og høre hvad de ønsker at tilbyde dig

jeg er kommet på den addresse siden der blev Thai på dette sted….

for mig var det en mega god oplevelse 

Jeg gør det meget gerne igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
exostar skrev, for 4 timer siden:

@Spermklar - spændende læsning. Nu skriver du “i hver ende” var i omkring det anale? Og skulle du skifte kondom inde forskellige skift?

Hvad vi var igennem mig og Anna og Tulip det bliver mellem os….

Men spørg de damer hvad de tilbyder…

det er jo Altid pigens valg hvad hun ønsker med en kunde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spermklar skrev, 1 time siden:

Hvad vi var igennem mig og Anna og Tulip det bliver mellem os….

Men spørg de damer hvad de tilbyder…

det er jo Altid pigens valg hvad hun ønsker med en kunde

Tak for svar. Men der er intet “hemmeligt” i det jeg spørger om. Langt de fleste thai’er - når de er 2 ønsker der bliver skiftet kondom/pige skift. Og det anale - ja det kan jeg skam selv spørge om

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anna er også helt fantastisk hende gad jeg godt tage med hjem og så kan jeg godt lide at alt er naturligt på hende altså ingen silicone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tetra skrev, for 1 time siden:

Måske vi kunne dele dem et par stykker?

Vi deler dem jo allerede 

Men jeg gætter på at du tænker en slags bunkepul ?

Har du undersøgt om pigerne overhovedet er interesserede i at deltage i sådan et arrangement ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 16.9.2024 at 07:11:

Må sige at jeg har været med 2 thai piger på Fyn, og de gav den fuld gas med at kysse og slikke hinanden. Det var lige før de glemte mig ;-)

desværre rejste de hjem og er ikke set siden. Besøgte dem ellers en del gange halvvejs mellem Odense og Otterup.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg husker dem svagt - men jeg nåede ikke at besøge dem. Det må være reglen der bekræfter undtagelsen - eller omvendt. :D
Var det ikke dem der måtte rejse, lidt før de havde planlagt? . :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 23 timer siden:

Jeg husker dem svagt - men jeg nåede ikke at besøge dem. Det må være reglen der bekræfter undtagelsen - eller omvendt. :D
Var det ikke dem der måtte rejse, lidt før de havde planlagt? . :oops:

Hvis det er mig du spørger, så var det Tatar og Sara. Og jo de var pludselig væk

Del dette indlæg

Link til indlæg
forfjamsket skrev, den 28.9.2024 at 22:25:

Nogen der ved om der er kommet en anden i stedet for Tulip, ser ud til hun er i Århus nu, havde satset på en trekant med hende og Anna om 14 dage :-(

Har hørt fra pålidelig kilde at Tulip snart vender tilbage fra Århus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
forfjamsket skrev, for 10 minutter siden:

Nogen ide om hvornår? 

Nej. Så havde jeg nok skrevet det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...