Spermklar 70 Skrevet 15. September (edited) lørdag i vejle med 2 piger hvem kan sige nej til det… 1time med Anna og Tulip… super lækkert sex med en i hver ende..kom 2gange vi kom næsten hele vejen rundt.slikke sutte kneppe og til slut massage af 2dejlige kvinder https://annoncelight.dk/showad/369361 https://annoncelight.dk/showad/300353 Redigeret 15. September af Spermklar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 15. September Det lyder ikke tosset de gange jeg har besøgt Anna har hun været alene men hun er bestemt også en fantastisk pige at være sammen med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 38 Skrevet 15. September Legede pigerne med hinanden (kys og slikke hinanden mm). Under besøget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 70 Skrevet 16. September dengamlejyde skrev, for 8 timer siden: Legede pigerne med hinanden (kys og slikke hinanden mm). Under besøget Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 16. September dengamlejyde skrev, for 9 timer siden: Legede pigerne med hinanden (kys og slikke hinanden mm). Under besøget Spermklar skrev, for 56 minutter siden: Ja Det må jeg sige! Det er første gang jeg hører thai + thai udøver den disciplin. Jeg har kun oplevet de giver hinanden et lille tantekys og famler lidt forsigtigt - og meget kort på hinandens bryster. Aldrig oplevet de tungekysser eller slikker hinanden. Jeg har oplevet en Thaipige og pige af anden herkomst give den fuld gas, på alle parametre, med hinanden, men aldrig 2 thai piger sammen der gav den fuld gas - ikke engang ved PP som ellers har ry for at give den gas. Men spændende hvis det er tilfældet - tror da bestemt det vil give ekstra travlt i butikken Så glæder mig til at høre andres oplevelser/bekræftelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 16. September @Spermklar - spændende læsning. Nu skriver du “i hver ende” var i omkring det anale? Og skulle du skifte kondom inde forskellige skift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 70 Skrevet 16. September Månestjerne skrev, for 6 timer siden: Det må jeg sige! Det er første gang jeg hører thai + thai udøver den disciplin. Jeg har kun oplevet de giver hinanden et lille tantekys og famler lidt forsigtigt - og meget kort på hinandens bryster. Aldrig oplevet de tungekysser eller slikker hinanden. Jeg har oplevet en Thaipige og pige af anden herkomst give den fuld gas, på alle parametre, med hinanden, men aldrig 2 thai piger sammen der gav den fuld gas - ikke engang ved PP som ellers har ry for at give den gas. Men spændende hvis det er tilfældet - tror da bestemt det vil give ekstra travlt i butikken Så glæder mig til at høre andres oplevelser/bekræftelse Du kan jo skrive til de 2 og høre hvad de ønsker at tilbyde dig jeg er kommet på den addresse siden der blev Thai på dette sted…. for mig var det en mega god oplevelse Jeg gør det meget gerne igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 70 Skrevet 16. September exostar skrev, for 4 timer siden: @Spermklar - spændende læsning. Nu skriver du “i hver ende” var i omkring det anale? Og skulle du skifte kondom inde forskellige skift? Hvad vi var igennem mig og Anna og Tulip det bliver mellem os…. Men spørg de damer hvad de tilbyder… det er jo Altid pigens valg hvad hun ønsker med en kunde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 16. September Spermklar skrev, 1 time siden: Hvad vi var igennem mig og Anna og Tulip det bliver mellem os…. Men spørg de damer hvad de tilbyder… det er jo Altid pigens valg hvad hun ønsker med en kunde Tak for svar. Men der er intet “hemmeligt” i det jeg spørger om. Langt de fleste thai’er - når de er 2 ønsker der bliver skiftet kondom/pige skift. Og det anale - ja det kan jeg skam selv spørge om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 16. September @Spermklar er tulip lige så fræk som Anna ? Jeg har besøgt Anna 4 gange og føler at vi svinger ret godt sammen og hun leverer 100 % hver gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 70 Skrevet 17. September Ingen er i min verden så fræk som Anna Men Tulip gør det sku god og er man til store bryster ja nemlig det har Tulip 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 17. September Anna er også helt fantastisk hende gad jeg godt tage med hjem og så kan jeg godt lide at alt er naturligt på hende altså ingen silicone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 17. September @Spermklar har sendt dig en pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tetra 29 Skrevet 18. September Måske vi kunne dele dem et par stykker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 18. September Tetra skrev, for 1 time siden: Måske vi kunne dele dem et par stykker? Vi deler dem jo allerede Men jeg gætter på at du tænker en slags bunkepul ? Har du undersøgt om pigerne overhovedet er interesserede i at deltage i sådan et arrangement ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 20. September Månestjerne skrev, den 16.9.2024 at 07:11: Det må jeg sige! Det er første gang jeg hører thai + thai udøver den disciplin. Jeg har kun oplevet de giver hinanden et lille tantekys og famler lidt forsigtigt - og meget kort på hinandens bryster. Aldrig oplevet de tungekysser eller slikker hinanden. Jeg har oplevet en Thaipige og pige af anden herkomst give den fuld gas, på alle parametre, med hinanden, men aldrig 2 thai piger sammen der gav den fuld gas - ikke engang ved PP som ellers har ry for at give den gas. Men spændende hvis det er tilfældet - tror da bestemt det vil give ekstra travlt i butikken Så glæder mig til at høre andres oplevelser/bekræftelse Må sige at jeg har været med 2 thai piger på Fyn, og de gav den fuld gas med at kysse og slikke hinanden. Det var lige før de glemte mig desværre rejste de hjem og er ikke set siden. Besøgte dem ellers en del gange halvvejs mellem Odense og Otterup. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 21. September Jeg husker dem svagt - men jeg nåede ikke at besøge dem. Det må være reglen der bekræfter undtagelsen - eller omvendt. Var det ikke dem der måtte rejse, lidt før de havde planlagt? . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 22. September Månestjerne skrev, for 23 timer siden: Jeg husker dem svagt - men jeg nåede ikke at besøge dem. Det må være reglen der bekræfter undtagelsen - eller omvendt. Var det ikke dem der måtte rejse, lidt før de havde planlagt? . Hvis det er mig du spørger, så var det Tatar og Sara. Og jo de var pludselig væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 22. September Mr1time skrev, for 8 timer siden: Hvis det er mig du spørger, så var det Tatar og Sara. Og jo de var pludselig væk Yes, præcis dem jeg tænkte på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forfjamsket 5 Skrevet 28. September Nogen der ved om der er kommet en anden i stedet for Tulip, ser ud til hun er i Århus nu, havde satset på en trekant med hende og Anna om 14 dage :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 37 Skrevet 30. September forfjamsket skrev, den 28.9.2024 at 22:25: Nogen der ved om der er kommet en anden i stedet for Tulip, ser ud til hun er i Århus nu, havde satset på en trekant med hende og Anna om 14 dage Har hørt fra pålidelig kilde at Tulip snart vender tilbage fra Århus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tonorth 51 Skrevet 30. September Tulip, er det hende https://annoncelight.dk/showad/409994 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forfjamsket 5 Skrevet 30. September Tonorth skrev, for 45 minutter siden: Tulip, er det hende https://annoncelight.dk/showad/409994 ? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forfjamsket 5 Skrevet 1. Oktober Ennig skrev, for 23 timer siden: Har hørt fra pålidelig kilde at Tulip snart vender tilbage fra Århus Nogen ide om hvornår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 37 Skrevet 1. Oktober forfjamsket skrev, for 10 minutter siden: Nogen ide om hvornår? Nej. Så havde jeg nok skrevet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg