Hop til indhold

Recommended Posts

Godt spændt på at træffe denne gudinde. For ja det er hun sgu. Et dansk mix af Eden Ivy og adrianna Chechirck . Azur blå øjne, en pragtfuld krop, bløde våde kys og et dejligt sind. Kan ikke understrege nok hvor dejlig hun er ! Selve sexen vil jeg blive mellem mig og hende: Da jeg fra naturens side er jeg større end gennemsnittet, og senest Laura fra PG måtter give op. Men kira var klar og tog den som en champ. Det er første og absolut ikke sidste gang jeg skal besøge hende. Hun er i næsten samme liga som Olivia No1

http://seductiongirls.dk/pigerne/kira/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den store stav skrev, for 7 timer siden:

Et dansk mix af Eden Ivy og adrianna Chechirck .

Jeg fik også det samme Adriana Chechik-vibes, da jeg besøgte hende første gang. Hun er superlækker og møgbeskidt i sengen. Eller det var hun i hvert fald med mig. Tror, at hun har en rimelig stor palette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Kira idag med forventningerne i top. De blev alle indfriet til fulde. Hun er energisk og sexet som få. 

Jeg har lige læst beskrivelsen af hende på Seductiongirls hjemmeside og jeg kan nikke genkendende til det hele. I mine øjne er hun vanvittigt smuk og sexet. Hendes krop materialiserende af mine drømme om en kvinde. Hun er helt klar i top tre af de lækreste piger jeg har været sammen med.
Billederne er retvisende og viser ret godt hvem det er man møder.

Hun kysser lækkert og hun dufter og smager skønt. Jeg var første gæst og tog grådigt for mig af retterne. Jeg er dog ret sikker på at der er nok til alle på Kiras buffet af lækkerier.

Hun er tydeligvis vild med at man tager styringen og tager det man vil have. Hun er fræk i munden og roser en for det uden det på nogen måde virker unaturligt eller påtaget. Hendes lyde er så æggende og jeg elsker når man kan høre fornøjelsen ikke er påtaget. Der står ikke noget om sprøjteorgasmer i hendes profiltekst, men det kan hun sørme også (i hvert fald med mig)

TS skriver hun næsten er i samme liga som Olivia no 1 - det er jeg enig i! Dvs. jeg syntes de er i samme liga.

Jeg glæder mig allerede til at besøge Kira igen.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...