igor212 3 Skrevet 17. September hej var her til aften forbi til en gang b2b massage og efter blev jeg fristet til at prøve den fulde pakke alt til stor tilfredshed kroppen svarer til billeder kønt ansigt vil sige omkring de 30 svært at sige med de thaier. Thai massage i Ødsted - Annoncelight 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dr.Stiv Skrevet 19. September Ligger stedet diskret, eller er det midt i Ødsted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 21. September Dr.Stiv skrev, den 19.9.2024 at 18:20: Ligger stedet diskret, eller er det midt i Ødsted? Ja til begge dele. Parkering bag huset. Husk dog at gå lige ud, når du går ind. Jeg fik først hilst på naboen til højre, som heldigvis var en flink fyr, som pegede på den rigtige dør Jeg tror ikke, de har noget med hinanden at gøre, udover at være naboer, så ingen problemer der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
igor212 3 Skrevet 8. November endnu en succes fra den smukke dame. fik idag en rigtig god gang massage med efterfølgende forkælelse.æærgeligt at jeg ikke har råd til hver uge.hun kunne gå hen og blive rigtig vanedannende 10 ud af 10 herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 97 Skrevet 9. November (edited) Hun ser da helt utrolig smuk ud på billederne. Hvis de svarer nogenlunde til virkeligheden, og hun ovenikøbet også er sød og dygtig, som der beskrives lidt, så var det måske køreturen værd at aflægge hende et heftigt besøg.. Tak for de sparsomme anmeldelser. Redigeret 9. November af MrExtra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg