Omar97 14 Skrevet 17. September https://annoncelight.dk/showad/352519 Jeg var på besøg hos Melinda i dag og det var helt klart en rigtig god oplevelse . Det er hende på billederne. Hun er virkelig smuk og super sød Det var et pænt sted hun havde og hun snakkede flydende Engelsk. Det var meget nemt at aftale hvad man ville sammen med hende og der var overhovedet ingen rush. (Hun sørger også for at man har det godt og om man vil skifte position osv ). Jeg kommer til at besøge hende igen i fremtiden. Sørg for at behandle hende ordentligt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 776 Skrevet 17. September Ja, hun er en fræk lille sag. Tror vidst jeg skal en tur forbi hende en af de kommende dage .. Og så har jeg sjældent oplevet en GP være så våd, som hun kan blive. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 776 Skrevet 19. September Jeg besøgte hende her til formiddag og det var virkelig en vidunderlig gentagelse. Bestilte en time med anal og megafransk. Jeg har sjældent haft så fræk en oplevelse, da hun virkelig kan tage den dybt og længe analt uden problemer. Det er smalt og snævert, og kunne ikke holde mig særlig længe før jeg måtte overgive mig til at komme hende i munden. Jeg kommer sjældent i anden omgang, dog lykkedes det hende med lidt frækt dirty talk og dyb øjenkontakt. Hun er virkelig dejlig og ekstrem fræk. Ville gerne have hende for selv… men pas på hende drenge. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg