pænemand 57 Skrevet 18. September https://sugardaters.com/da/profile/q1o5qV0jol Den var sgu så ny, får besked om hun ikke vil besøge mig da hendes veninde har været hos mig og min diller var for lille ) sjovt som nogle kan more sig , Men mon ikke profilen er fake god dag ps ved ikke helt om det er en anmeldelse meen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Troll79 72 Skrevet 18. September Der er næsten kun falske profiler derinde efterhånden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 18. September Troll79 skrev, for 5 minutter siden: Der er næsten kun falske profiler derinde efterhånden. nej, det er så ikke rigtigt, det kan være svært at få aftaler men langt de fleste er da ikke falske. Men fik f eks 3 muligheder i weekenden og brugte den ene . så det kan lade sig gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dalton78 37 Skrevet 18. September Hvad måtte du give for det og hvor lang tid? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1478 Skrevet 23. September Dalton78 skrev, den 18.9.2024 at 15:07: Hvad måtte du give for det og hvor lang tid? Læs tråden inden du stiller spørgsmål, @Dalton78 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 9. Oktober (edited) nå hun gav sig lidt, har nogen erfaring, hun vil have ca 1500 for et besøg, til alm sex og oral dog med gummi Redigeret 9. Oktober af pænemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 74 Skrevet 29. Oktober Hvordan er hendes røv er den fyldig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg