Le courvoisier 839 Skrevet 18. September (edited) Jeg har nu besøgt Annie og ja det er pigen vist på billederne i annoncen. Hun er en ung og MEGET smuk kvinde, med lyse øjne og fregner. Annie er slank, petit, stram og med en meget lækker krop. Faste og naturlige små bryster, fast numse, hun er virkelig, virkelig lækker. Jeg fik en absolut klasse BJ og vi prøvede en del stillinger. Alt var helt i TOP!- Bare det BJ jeg fik var alle pengene værd- meget lækker. Annie er nærværende og med en meget rar personlighed. Et par minutter efter vi var færdige kyssede vi og jeg kunne mærke at jeg have lyst til hende igen- men det var ikke så meget tid tilbage- så vi afsluttede med en hyggelig snak. Kommunikationen var virkelig godt -intet problem -eller frem og tilbage med adressen. Alt var meget præcis og hun var klar til tiden. Alt i alt en absolut top GFE oplevelse med Annie. Genbesøg 100% - Jeg har allerede lyst til at besøge hende igen. Jeg håber hun bliver længe i Århus. Jeg er vild med denne pige https://annoncelight.dk/showad/411294 Redigeret 18. September af Le courvoisier 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
green 69 Skrevet 18. September Har også været forbi, og kan kun sige jeg er enig med Le Cour. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 19. September Hove I Aarhus holder hin til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 839 Skrevet 22. September Besøgte Annie igen i dag- og wow det var godt. Vi prøvede en super lækker doggy og jeg virkelig kunne mærke hvor lækker stram hun er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 144 Skrevet 22. September (edited) Le courvoisier skrev, for 1 time siden: Besøgte Annie igen i dag- og wow det var godt. Vi prøvede en super lækker doggy og jeg virkelig kunne mærke hvor lækker stram hun er. Det føles næsten som om det er blevet forår i september i Aarhus. Jeg har været i pendul fart mellem Annie, Agata og et særligt sted i Frederiksbjerg de sidste par dage… forskellige piger men begge lige min type Redigeret 22. September af Hering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 839 Skrevet 22. September Hering skrev, for 34 minutter siden: Det føles næsten som om det er blevet forår i september i Aarhus. Jeg har været i pendul fart mellem Annie, Agata og et særligt sted i Frederiksbjerg de sidste par dage… forskellige piger men begge lige min type Samme her - men jeg er ret vild med Annie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Terra10 55 Skrevet 23. September Jeg besøgte Annie i går og jeg synes at det var en skuffende oplevelse. Særligt på grund af mange positive anmeldelser. Jeg fandt at Annie var en temmelig mut og uengageret østeuropæisk pige, der ikke var ligeså køn som på billederne. Hendes blowjob var en parodi og hun vendte ansigtet væk hvis jeg kom for tæt på. Jeg synes at hun var kedelig at være sammen med og jeg kan bestemt ikke anbefale hende. Der er for tiden mange andre GP i Aarhus - så vælg en anden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg