Hop til indhold
Guest Nice and easy

Ikke for arbejderklasse mænd

Recommended Posts

Guest Nice and easy

Ikke for arbejderklasse mænd at få god lang betjening fra danske luksus ludere.

En dansk bistandsklient, som får alt betalt fra kommunen, og som ikke i øvrigt bidrager til fælleskassen tager 2000 i timen i sit bierhverv.

Herfra trækkes udgifter til bollekontoret, skal vi sige kr. 400? Så er hendes netto indtægt kr. 1600 pr. times arbejde.

En gennemsnitlig dansk ufaglært mand har ca. 150 - 160 efter skat, at putte i egen lomme.

Hvis han i øvrigt fik alt andet betalt fra fælleskassen, som hun gør, kan han købe sig til en times luksus luder for, hver tiende arbejdstime han yder. Altså, hun er 10 gange mere værd end ham (må hun vel føle).

Derfor mener jeg, at danske luksus ludere, er forbeholdt overklassen og mellemklassen, og derfor er der kunder til lavprissegmentet.

Og i øvrigt, hvis hun kan lide sit bierhverv, og hun lader sig forbeholde til de rige, synes jeg det er snobberi.

mvh. nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med at gå på arbejde og tjen nogle penge fremfor åndsvag indlæg her. Så kan det være du har råd til en dansk luksusluder en dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du mener pr difination at alle danske ludere er bistandsklienter og får alt betalt af staten? Sådan fungere tingene så ikke i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan er verden så uretfærdig, nogle får mere i posen end andre, tit er det efter indsats.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes det er belastende, at vi IGEN skal læse et indslag om priser.

Og at folk ikke forstår, at udbud og efterspørgsels sætter prisen. Kaldes frie markedskræfter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror du ikke det også det handler om, hvordan man prioter sine penge. Og i hvilken retning ens lyst er... At stille det op på den måde, er fuldstændigt vrøvl fra ende til anden -bare fordi man godt kan lide at provokere... -og ikke mindst fordi man selv er blevet ramt på sin ære/stolthed/der hvor man er svagest... Det er dog nogen ting der rammer meget godt i det du skriver -det bliver bare til ævl fordi du absolut vil... /slas det er bleven in også herinde, at rakke andre ned i fællesskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har mødt mange dejlige danske piger som havde andet job ved siden af at være glædespige. 

Når man nu har valgt at være kunde må man betale hvad det koster. 
Priserne kan ikke sammenlignes med alt muligt andet. 

giver glædelig 2000/2500/3000 for 1 time med en skøn dansk kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og dermed kan forfatter, hvis han ønsker det, konkludere, at han kan tjene kassen ved at lægge røv til overklassen og dermed blive en af dem og dermed få råd til en GP.
Nice and easy - so to speak - cirkulær økonomi i fineste form :-)

Der findes en vej for alle :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 1 time siden:

En dansk bistandsklient, som får alt betalt fra kommunen, og som ikke i øvrigt bidrager til fælleskassen tager 2000 i timen i sit bierhverv.

Hvad snakker du om 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare hold dig til bollefabrikken og så lad andre om hvem de knalder og hvor meget eller lidt de ønsker at betale.. Dine indlæg få os jo ikke til ændre prisen uanset hvor mange gange du skriver det:ph34r:.. 

Det kunne klæde dig^_^.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes også at det er noget underligt noget at danske ufaglærte mænd ikke kan køre Bentley eller Rolls Royce, men må nøjes med en Ford Fiesta.

Hvis Rolls Royce ikke vil sælge deres biler til fattigrøve, så synes jeg det er snobberi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg opdager en tiltrækkende glædespige, jeg ikke har råd til at besøge, plejer jeg at spare sammen til det i en periode.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg mangler penge sidst på måneden går jeg i byen og scorer lækre damer som  knalder gratis 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden:

Jeg tror han prøver at starte en revolution:P.. 

Din branche er truet - igen:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 4 timer siden:

Herfra trækkes udgifter til bollekontoret, skal vi sige kr. 400? Så er hendes netto indtægt kr. 1600 pr. times arbejde.

En gennemsnitlig dansk ufaglært mand har ca. 150 - 160 efter skat, at putte i egen lomme.

Hvis han i øvrigt fik alt andet betalt fra fælleskassen, som hun gør, kan han købe sig til en times luksus luder for, hver tiende arbejdstime han yder. Altså, hun er 10 gange mere værd end ham (må hun vel føle).

Derfor mener jeg, at danske luksus ludere, er forbeholdt overklassen og mellemklassen, og derfor er der kunder til lavprissegmentet.

Og i øvrigt, hvis hun kan lide sit bierhverv, og hun lader sig forbeholde til de rige, synes jeg det er snobberi.

mvh. nice and easy.

Jeg taler tit med pigerne fra div. Bollefabeikker. 
tror mig de nyder ikke dit selvskab. Som de danske gør. 

her lille udsnit af en samtale hvor jeg spurgte ind til hendes arbejde. 
det er Google translatør men tror selv du forstår pointen. 

IMG_3819.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 4 timer siden:

Så må du jo spare op og tage til udlandet - jeg sidder her i Thailand og får god lang betjening, med min. 2 x sex uden kondom af en sød moden Thai-veninde, der også kommer med sushi og elsker CIM for kun kr. 400,- om dagen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Jyskmand22 skrev, 1 time siden:

TS, hvad er formålet med dit indlæg ?

Det er egenterapi mod fremskredet Alzheimer. Det skulle være godt at bruge hjernen til lidt logik og kreativitet :)

Måske det også kunne bruges af andre, at se sagen fra et andet perspektiv, end alt det sædvanlige medløberi.

mvh. nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfra ved du hvad dem du kalder luksusludere, hvilket jeg synes er et meget nedladende ord, bidrager med til den danske statskasse? Der er faktisk flere piger herinde som har ret så gode uddannelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaarmen arltså........! :rolleyes:

Præmissen er jo HELT forkert!

Nu sidder du gudhjælpemig og sammenligner TIMEPRISER! Det er jo helt ude i hampen!

Det ville jo svare til at du knalder en GP een gang timen! Nu kender jeg godt nok ikke til din libido, men altså..... come on!

Hvorfor sammenligner du ikke en hyrdetime med en lille miniferie, hvor du bliver sendt afsted på en lille lyserød sky, en tur der varer MINDST halvanden dag?

Dette ville da give bedre mening.

Og så vrøvler du om fælleskassen? Hvad har det med sagen at gøre?

Dit debatindlæg er en ommer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...