Guest Nice and easy Skrevet 19. September Ikke for arbejderklasse mænd at få god lang betjening fra danske luksus ludere. En dansk bistandsklient, som får alt betalt fra kommunen, og som ikke i øvrigt bidrager til fælleskassen tager 2000 i timen i sit bierhverv. Herfra trækkes udgifter til bollekontoret, skal vi sige kr. 400? Så er hendes netto indtægt kr. 1600 pr. times arbejde. En gennemsnitlig dansk ufaglært mand har ca. 150 - 160 efter skat, at putte i egen lomme. Hvis han i øvrigt fik alt andet betalt fra fælleskassen, som hun gør, kan han købe sig til en times luksus luder for, hver tiende arbejdstime han yder. Altså, hun er 10 gange mere værd end ham (må hun vel føle). Derfor mener jeg, at danske luksus ludere, er forbeholdt overklassen og mellemklassen, og derfor er der kunder til lavprissegmentet. Og i øvrigt, hvis hun kan lide sit bierhverv, og hun lader sig forbeholde til de rige, synes jeg det er snobberi. mvh. nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 245 Skrevet 19. September Hvad med at gå på arbejde og tjen nogle penge fremfor åndsvag indlæg her. Så kan det være du har råd til en dansk luksusluder en dag 19 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 245 Skrevet 19. September Du mener pr difination at alle danske ludere er bistandsklienter og får alt betalt af staten? Sådan fungere tingene så ikke i dag 2 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 19. September Sådan er verden så uretfærdig, nogle får mere i posen end andre, tit er det efter indsats. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 19. September Jeg synes det er belastende, at vi IGEN skal læse et indslag om priser. 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 19. September Fedtøre skrev, for 1 minut siden: Jeg synes det er belastende, at vi IGEN skal læse et indslag om priser. Og at folk ikke forstår, at udbud og efterspørgsels sætter prisen. Kaldes frie markedskræfter 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 19. September Nu har jeg lige fundet ud af at ignorer en bruger, og det bliver anvendt i praksis om et øjeblik. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 19. September Tror du ikke det også det handler om, hvordan man prioter sine penge. Og i hvilken retning ens lyst er... At stille det op på den måde, er fuldstændigt vrøvl fra ende til anden -bare fordi man godt kan lide at provokere... -og ikke mindst fordi man selv er blevet ramt på sin ære/stolthed/der hvor man er svagest... Det er dog nogen ting der rammer meget godt i det du skriver -det bliver bare til ævl fordi du absolut vil... /slas det er bleven in også herinde, at rakke andre ned i fællesskab. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madsen37 45 Skrevet 19. September Har mødt mange dejlige danske piger som havde andet job ved siden af at være glædespige. Når man nu har valgt at være kunde må man betale hvad det koster. Priserne kan ikke sammenlignes med alt muligt andet. giver glædelig 2000/2500/3000 for 1 time med en skøn dansk kvinde. 6 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammertonen 136 Skrevet 19. September Og dermed kan forfatter, hvis han ønsker det, konkludere, at han kan tjene kassen ved at lægge røv til overklassen og dermed blive en af dem og dermed få råd til en GP. Nice and easy - so to speak - cirkulær økonomi i fineste form :-) Der findes en vej for alle :-) 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
h3h3h3h3 60 Skrevet 19. September Nice and easy skrev, for 1 time siden: En dansk bistandsklient, som får alt betalt fra kommunen, og som ikke i øvrigt bidrager til fælleskassen tager 2000 i timen i sit bierhverv. Hvad snakker du om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 19. September Bare hold dig til bollefabrikken og så lad andre om hvem de knalder og hvor meget eller lidt de ønsker at betale.. Dine indlæg få os jo ikke til ændre prisen uanset hvor mange gange du skriver det.. Det kunne klæde dig.. 13 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 19. September Jeg synes også at det er noget underligt noget at danske ufaglærte mænd ikke kan køre Bentley eller Rolls Royce, men må nøjes med en Ford Fiesta. Hvis Rolls Royce ikke vil sælge deres biler til fattigrøve, så synes jeg det er snobberi. 7 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 238 Skrevet 19. September Når jeg opdager en tiltrækkende glædespige, jeg ikke har råd til at besøge, plejer jeg at spare sammen til det i en periode. 13 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskmand22 42 Skrevet 19. September TS, hvad er formålet med dit indlæg ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 19. September Jyskmand22 skrev, for 3 minutter siden: TS, hvad er formålet med dit indlæg ? Jeg tror han prøver at starte en revolution.. 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ahab 8 Skrevet 19. September Når jeg mangler penge sidst på måneden går jeg i byen og scorer lækre damer som knalder gratis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ahab 8 Skrevet 19. September JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden: Jeg tror han prøver at starte en revolution.. Din branche er truet - igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 19. September Nice and easy skrev, for 4 timer siden: Ikke for arbejderklasse mænd at få god lang betjening fra danske luksus ludere. En dansk bistandsklient, som får alt betalt fra kommunen, og som ikke i øvrigt bidrager til fælleskassen tager 2000 i timen i sit bierhverv. Herfra trækkes udgifter til bollekontoret, skal vi sige kr. 400? Så er hendes netto indtægt kr. 1600 pr. times arbejde. En gennemsnitlig dansk ufaglært mand har ca. 150 - 160 efter skat, at putte i egen lomme. Hvis han i øvrigt fik alt andet betalt fra fælleskassen, som hun gør, kan han købe sig til en times luksus luder for, hver tiende arbejdstime han yder. Altså, hun er 10 gange mere værd end ham (må hun vel føle). Derfor mener jeg, at danske luksus ludere, er forbeholdt overklassen og mellemklassen, og derfor er der kunder til lavprissegmentet. Og i øvrigt, hvis hun kan lide sit bierhverv, og hun lader sig forbeholde til de rige, synes jeg det er snobberi. mvh. nice and easy. Jeg taler tit med pigerne fra div. Bollefabeikker. tror mig de nyder ikke dit selvskab. Som de danske gør. her lille udsnit af en samtale hvor jeg spurgte ind til hendes arbejde. det er Google translatør men tror selv du forstår pointen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13845 Skrevet 19. September (edited) Nice and easy skrev, for 4 timer siden: Ikke for arbejderklasse mænd at få god lang betjening fra danske luksus ludere. Så må du jo spare op og tage til udlandet - jeg sidder her i Thailand og får god lang betjening, med min. 2 x sex uden kondom af en sød moden Thai-veninde, der også kommer med sushi og elsker CIM for kun kr. 400,- om dagen Redigeret 19. September af Jernsvinet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 19. September Jyskmand22 skrev, 1 time siden: TS, hvad er formålet med dit indlæg ? Det er egenterapi mod fremskredet Alzheimer. Det skulle være godt at bruge hjernen til lidt logik og kreativitet Måske det også kunne bruges af andre, at se sagen fra et andet perspektiv, end alt det sædvanlige medløberi. mvh. nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 19. September Nice and easy skrev, for 27 minutter siden: end alt det sædvanlige medløberi. Det var da en barnlig måde at ugyldiggøre andres meninger på.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 19. September Hvorfra ved du hvad dem du kalder luksusludere, hvilket jeg synes er et meget nedladende ord, bidrager med til den danske statskasse? Der er faktisk flere piger herinde som har ret så gode uddannelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1036 Skrevet 19. September Jaarmen arltså........! Præmissen er jo HELT forkert! Nu sidder du gudhjælpemig og sammenligner TIMEPRISER! Det er jo helt ude i hampen! Det ville jo svare til at du knalder en GP een gang timen! Nu kender jeg godt nok ikke til din libido, men altså..... come on! Hvorfor sammenligner du ikke en hyrdetime med en lille miniferie, hvor du bliver sendt afsted på en lille lyserød sky, en tur der varer MINDST halvanden dag? Dette ville da give bedre mening. Og så vrøvler du om fælleskassen? Hvad har det med sagen at gøre? Dit debatindlæg er en ommer! 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tonorth 51 Skrevet 19. September Den har opnået formålet, at få lidt opmærksomhed, det sker nok kun her på eg. Lad TS være 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg