Hop til indhold
Guest Nice and easy

Ikke for arbejderklasse mænd

Recommended Posts

Guest Nice and easy
Slowman skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes det er ved at være belastende at der er så mange virkelig ringe indlæg/tråde fra en og samme person. Det begynder at ligne spam.

Hvorfor så ikke blot ignorere den sørgelige spammer?

Det kan man jo i sine indstillinger.

mvh. nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor så ikke blot ignorere den sørgelige spammer?

Hvorfor skulle man dog det, den sørgelige spammer har jo beriget dette forum med ganske mange interessante betragtninger (ment ærligt)!

Problemet opstår når vedkommende utallige gange laver indlæg skåret over præcis det samme tema blot leveret i forskellige indpakninger. Det virker ikke konstruktivt for debatten og særligt ikke når vedkommende i forvejen kender de forskellige holdninger - så kan det næsten kun betragtes som en provokation for provokationens skyld - og virker ærlig talt noget blodfattigt.

Der er ikke noget galt i at provokere, det er trods alt det der får folk op af stolene og til tasterne. Men man kunne jo godt, om ikke andet så for variationens skyld, komme med nogen nye og mere interessante emner, eftersom nærværende emne/tema efterhånden må siges at være udtømt.

Jeg holder af dig @Nice and easy men se nu at komme ind i kampen og tænk lidt kreativt :)

360_F_331614158_Z4XwuhJcv7klF8Q8TBKDp707MBV0wqmM.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Needy skrev, for 5 minutter siden:

Jeg holder af dig @Nice and easy men se nu at komme ind i kampen og tænk lidt kreativt :)

Tak. Du varmer mit hjerte med den udtalelse @Needy

Har du været i poesi trådene?

mvh. nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, Lige nu:

Tak. Du varmer mit hjerte med den udtalelse @Needy

Har du været i poesi trådene?

Ja det har jeg og det var sjovt både at se og skrive limericks, det har jeg aldrig prøvet før :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Needy skrev, for 16 minutter siden:

Ja det har jeg og det var sjovt både at se og skrive limericks, det har jeg aldrig prøvet før :lol:

Undskyld. Hvor er den du selv har digtet?

mvh. nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 33 minutter siden:

Undskyld. Hvor er den du selv har digtet?

mvh. nice and easy

Den ligger her.

Hvis du nu havde fulgt et godt og velmenende råd, om at oprette færre tråde med næsten de samme emner, ville du sikkert ha fundet det hurtigere end mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Needy skrev, for 2 minutter siden:

Den ligger her.

Hvis du nu havde fulgt et godt og velmenende råd, om at oprette færre tråde med næsten de samme emner, ville du sikkert ha fundet det hurtigere end mig :P

Jamen, nu myldrer de jo frem. Og jeg ka li dem. Smiler varmt.

mvh. nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
drmabuse skrev, for 10 timer siden:

@Nice and easy præcis hvem er det du omtaler her? Er der tale om en konkret person du kender, eller er der tale om en generalisering? Hvis det er det sidste der er tilfældet så forstår jeg absolut intet af hvad du skriver, hvordan kender du den enkelte GPs timeprise og udgifter? Hvad ved du om hendes andre indtægtskilder eller hvad hun mener om andre? Hvem siger at en given gruppe (arbejderklasse, mellemklasse, overklasse) skal have råd til en given vare eller ydelse på det fri marked? 

Du sidestiller også at tage, hvad du mener er høje priser når man er glad for sit erhverv med at være snobbet, det giver, for mig at se, absolut ingen mening. Kan du nævne en gruppe udøvere af et erhverv der sætter prisen ned og dermed skal arbejde mere for at tjene det samme fordi de er glade for deres erhverv? 

Har du et budskab du gerne vil ud med? Jeg prøver virkelig at forstå meningen med dit indlæg.

Ærbødigst, DrMabuse

Jeg er ekspert i 80% generaliseringer samt er fyldt med fordomme. Det ved alle efterhånden.

Priserne kan man jo let finde på luksusludernes klinikker under fx. menu punktet.

Udgifterne er antagelser. Men jeg lader mig gerne opdatere med mere valide tal, hvis nogen vil komme med dem.

Jeg kan da regne i det mindste og derudfra drage den konklusion at en luder tjerner 10 gange mere end en gennemsnitlig ufaglært.

I denne tråd:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/187698-gentlemens-night-sexyclub/?tab=comments#comment-1637018

hvor der bla. blev lokket med "en god pris",
var der flere som ønskede, at få økonomien belyst, så det ikke blev til køb af en lykkepose.

Da svaret fra @IsabellaHerself kom, lød det, citat:

"Jer interesserede i “en god pris”. Vi kommer ikke til at matche nogen udenlandske piger. Så at ønske 30 min alene til 800 er ganske urealistisk. I betragtning af at 30 min normalt koster 1300.

Vi har ikke ønsket at oplyse, hvad den gode pris er, fordi vi ønsker at alle skal have en hyggelig og liderlig aften, frem for at nærigheden overtager. Så tag en masse kontanter med."

Det satte gang i mine tanker om de danske GP'ere, som jeg betegnede dem dengang. I dette tilfælde appelerer hun til de, som er rige nok til at gi pokker i vold i luksus frådseri.
Hun er klar over, at hun således kan være sikker på at ingen med lavinkomst vil deltage. Det synes jeg er ren snobberi. Hvilket jeg hader. Så har mine tanker bare kredset omkring det der lige siden. Samtidigt erfarer jeg, at fra selvsamme front nedgøres de mænd, der som undertegnede, benytter bollefabrikker o. lign. Så min agtelse for luksusludere på overførselsindkomst, med en lukrativ bibeskæftigelse er sådan set helt i bund.

Mine tanker kredser undertiden om en ældgammel italiensk film "100 dage i Sodoma", hvori en luksusluder iscenesætter alverdens perverse udskejelser for, at gøre den rige facist overklasse tilfredse.

ADVARSEL. Se den ikke. Den er ultra ond.

mvh. nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 8 timer siden:

dette tilfælde appelerer hun til de, som er rige nok til at gi pokker i vold i luksus frådseri.

Nej hun appellerer til dem der finder sådan en oplevelse VÆRD at betale prisen for.. De sælger ikke bare sex den dag men en oplevelse.. I dit hoved er det jo allerede “fråseri” før du har hørt prisen.. Ingen kræver at man skal købe noget, man kan bare betale entrébilletten og så ellers nyde alle de “gratis ting” arrangementet bestod af.. 

Jeg synes det er snobberi at du vil have din løn.!! Og når jeg synes “det er sådan” og “det er sådan du tænker” så er det bare sådan.!!

Held og lykke med at finde dit beskrevne eksempel af en dansk glædespige du kan lade det gå ud over for ingen af os herinde føler os trufne^_^.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, 1 time siden:

Din insisteren på at alle der udfordrer dine synspunkter skal trykke ignorer bruger virker som at du ikke ønsker eller kan tåle andre synspunkter end dit eget og ikke ønsker debat i et debat forum men istedet et ekko kammer af ligesindede hvor i kan klappe hinanden på ryggen og sige “Hvor er vi gode at vi hjælper de stakkels fattige piger fra dårligere vilkår med muligheden for at tilbyde næsten alt for næsten ingen penge og stå til rådighed alle ugens dage døgnet rundt i den luksus det er i gamle erhvervs lejemål eller industri bygninger der ikke er egnede til at leve hvor de får tag over hovedet ude midt i ingenting, vi er bare sådan nogen gentlemen agtige velgørende mænd”. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

*griner hele vejen til Louis vuitton*

eller noget…..

styr nu alt det der sure opkast seriøst, det spild af energi.

hvorfor føler du dig SÅ truffet??????

jeg ser ik noget galt med bolle fabrikker andet end at jeg personligt syns at;

1. Kvinderne er mere værd end de sælger sig selv for - men det må de om.

2. Sygdomme når der ikke bliver brugt beskyttelse.

God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
IsabellaHerself skrev, for 2 timer siden:

*griner hele vejen til Louis vuitton*

eller noget…..

styr nu alt det der sure opkast seriøst, det spild af energi.

hvorfor føler du dig SÅ truffet??????

jeg ser ik noget galt med bolle fabrikker andet end at jeg personligt syns at;

1. Kvinderne er mere værd end de sælger sig selv for - men det må de om.

2. Sygdomme når der ikke bliver brugt beskyttelse.

God dag

For fredens skyld henviser jeg til

https://www.eroguide.dk/forum/topic/189590-ignorer-bruger-er-muligt/?tab=comments#comment-1643414

Jeg skal nok gengælde din tjeneste.

mvh. nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Dillermand Junior skrev, den 21.9.2024 at 11:33:

Din insisteren på at alle der udfordrer dine synspunkter skal trykke ignorer bruger virker som at du ikke ønsker eller kan tåle andre synspunkter end dit eget og ikke ønsker debat i et debat forum men istedet et ekko kammer af ligesindede hvor i kan klappe hinanden på ryggen og sige “Hvor er vi gode at vi hjælper de stakkels fattige piger fra dårligere vilkår med muligheden for at tilbyde næsten alt for næsten ingen penge og stå til rådighed alle ugens dage døgnet rundt i den luksus det er i gamle erhvervs lejemål eller industri bygninger der ikke er egnede til at leve hvor de får tag over hovedet ude midt i ingenting, vi er bare sådan nogen gentlemen agtige velgørende mænd”. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/189590-ignorer-bruger-er-muligt/?tab=comments#comment-1643414

Jeg har allerede på forhånd gengældt din tjeneste.

mvh. nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 2 timer siden:

Jeg har allerede på forhånd gengældt din tjeneste.

mvh. nice and easy.

Det er ikke sådan debat fungerer og selv om det er dit valg og din ret at blokere alle der er uenige med dig så er det også en smule kujon agtigt at bare blokere folk til højre og venstre fordi du ikke magter at argumentere overhovedet. 

Jeg kunne forstå det hvis du blev uretfærdigt svinet til og angrebet personligt men det er ikke tilfældet rigtigt med dem du blokerer det er folk der argumenterer imod de ting og kommenterer på det du selv skriver og selv burde have modet til at stå på mål for efterfølgende. 

og så til og med efter et opslag der handlede om at slippe sin indre svinehund ud bare fordi opmærksomhed, og uden at forstå begrebet den indre svinehund ordentligt. 

Ret useriøst og fjollet

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 8 minutter siden:

Det er ikke sådan debat fungerer og selv om det er dit valg og din ret at blokere alle der er uenige med dig så er det også en smule kujon agtigt at bare blokere folk til højre og venstre fordi du ikke magter at argumentere overhovedet. 

Jeg kunne forstå det hvis du blev uretfærdigt svinet til og angrebet personligt men det er ikke tilfældet rigtigt med dem du blokerer det er folk der argumenterer imod de ting og kommenterer på det du selv skriver og selv burde have modet til at stå på mål for efterfølgende. 

og så til og med efter et opslag der handlede om at slippe sin indre svinehund ud bare fordi opmærksomhed, og uden at forstå begrebet den indre svinehund ordentligt. 

Ret useriøst og fjollet

Jeg har vist misforstået "Nice and easy" - jeg tænkte, han bare ville hjælpe os stakler med at blokere ham ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...