Hop til indhold
Troldmanden

Mind Your Body kan varmt anbefales

Recommended Posts

Havde booket en tid hos Mind Your Body hos en massør, der kalder sig Naree https://annoncelight.dk/showad/402571

Baseret på et af billederne i annoncen gættede/håbede jeg på, at der bag annoncen gemte sig min absolutte favorit massør. Det blev hurtig bekræftet og jeg fik adressen til hendes nye lokaler, som hun stadig er ved at indrette. Der er mulighed for bad før og efter behandling, der foregik på en professionel massagebriks, hvilket jeg absolut foretrækker.

Massøren holder sig utrolig godt og er i meget god form, med forførende fyldige læber, smukke øjne, store bryster og en velformet lille bagdel. Hun virkede glad for at se mig igen og det var bestemt gensidigt:wub:

Jeg havde valgt 55 min massage med HJ, men jeg skal bestemt tilbage og prøve hendes B2B også. Massagen var som altid kompetent og fulgte nøje de steder jeg anviste. Da jeg blev bedt om at vende mig rundt, blev massagen gradvist mere pirrende og afslutningen var fræk, tålmodig og endte med en voldsom orgasme til mig, der krævede et nyt besøg i brusebadet:P

Jeg gik fløjtende derfra, og kan anbefale andre at afprøve stedet, hvis man som jeg, sætter pris på kvaliteten af massagen og den erotiske del af behandlingen. Jeg oplyser ikke navnet på massøren, adressen eller prisen for min behandling (heller ikke i PB), da det ikke fremgår af annoncen lige pt.

Book selv en tid og bliv glædelig overrasket - det blev jeg i hvert fald:D

Hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vox skrev, for 50 minutter siden:

Kan du fortælle hvad skal du give for den fornøjelse:)

Prøv at læse hans indlæg em gang til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Troldmanden skrev, den 19.9.2024 at 15:23:

Massøren holder sig utrolig godt og er i meget god form, med forførende fyldige læber, smukke øjne,

Ja, de øjne skal man passe på! Det kan blive rigtig dyrt at kikke hende for meget og dybt i øjnene :) Mystisk og dragende som ind i h.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Husky skrev, 1 time siden:

Der er da ingen billeder på annoncen?

Jo da, ikke af pigen, men derfor kan der jo godt være noget der giver et fingerpeg om hvem pigen er, hvis man har været med i legen længe. Det er der jo tilsyneladende nogen der har

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville gerne have besøgt stedet, men når man ikke kan få oplyst en pris når man spørger på 45 min massage, og vedkommende siger man kun kan betale kontant og ikke vil oplyse pris, så er det svært i et kontantløst samfund. Jeg ønsker ikke have 100krs sedler på mig, mere end nødvendigt. 

Tænker man skyder sig selv i foden for gode besøg hvis man er så lukket og kun kan oplyse pris er fra 400kr og op. Det er fandme ikke kundeservice eller salgsfremmende.

I starten af kommunikationen kunne jeg kun betale med euro fik jeg af vide. Det blev så ændret til danske kr var ok. 

Blot mit take på et muligt besøg som ej blev til noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte denne dejlige dame idag.

Stedet ligger i den østlige del af Odense, ret diskret i et villakvarter. Der er fine parkeringsmuligheder.

Vi havde aftalt bad på stedet og der er fine badeforhold. Briks og massagerum er fint og man føler sig godt tilpas og bliver budt velkommen af en skøn dame i lækkert lingeri. Man kan kun blive opstemt af det.

Dejlig massage og den bedste B2B jeg indtil nu har fået. Naree bruger alt hvad hun har og alt hun har er lækkert. Skøn figur, skøn numse og pragtfulde bryster. En helhed der går op i en fin helhed. Man mærker de velformede og veltrænede lår, den skønne bryster og der bliver masseret med numse, køn, arme, knæ og hænderne naturligvis. Man føler nærhed og intensitet. Dejligt.

Der var også indlagt er par søde overraskelser, som jeg nød i fulde drag. Dejlig, tålmodig Lingam massage som førte til en skøn orgasme, hvilket ikke er en selvfølge for mig. 

Jeg blev budt velkommen 5-10 minutter før aftalen og var først ude 10 minutter efter tiden var udløbet. Det kan man jo ikke regne med, men det er da skønt, når det sker. Det er ikke det billigste jeg har prøvet, men pengene er godt givet ud:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smooth skrev, den 1.10.2024 at 10:26:

Jeg ville gerne have besøgt stedet, men når man ikke kan få oplyst en pris når man spørger på 45 min massage, og vedkommende siger man kun kan betale kontant og ikke vil oplyse pris, så er det svært i et kontantløst samfund. Jeg ønsker ikke have 100krs sedler på mig, mere end nødvendigt.

Kan fint forstå at det er frustrerende når de ikke giver en pris.

Men jeg vil dog forslå at du har nogle tusinde liggende kontant, et, hvis du er i denne verden så er kontakter et must og generelt i denne tid så er kontanter en god ting at gå rundt med. Vi lever kun i et kontantløst samfund fordi folk vælger ikke at betale med kontanter. If infrastrukturen falder sammen så virker plastic sku ikke :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...