Slowman 1191 Skrevet 19. September, 2024 (edited) https://annoncelight.dk/showad/410348 Besøgte disse to smukke og dejlige piger idag kommunikationen er perfekt og alt er som beskrevet i annoncen og aftalt og det bliver lige repeteret ved ankomst. Super. Stedet fint, diskret, rent og let at finde og parkere. For første gang havde jeg to dejlige danske piger og for første gang bad jeg om “Domina” - i mild form. Spændende og fræk oplevelse, hvor jeg nød hvad især Sarah, som styrede forløbet kunne finde på. Fantastisk frækt, når hun sagde til Mille: Nu gør du sådan….. Ohhh, det kan noget, når en sød pige bliver beordret til at være fræk med en. Det var en dejlig oplevelse. Dufte, smage, mærke, blive nusset her og der mens man knepper. At have fantastisk udsyn og smage safter mens man får blow ea. Det er skønne piger og en dejlig oplevelse Om jeg beder om Domina igen ved jeg ikke, men jeg ville ikke undvære at have prøvet. Redigeret 19. September, 2024 af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gunners 10 Skrevet 19. September, 2024 De er begge bare unikke og skønne. Man bliver fristet til at komme igen og igen…… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trylledejen 4 Skrevet 19. September, 2024 Jeg besøgte dem også i Odense i går. Skrev godt nok min anmeldelse i Jylland tråden, men jeg nævner gerne her at de også får en kæmpe anbefaling fra mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Team-Q 13 Skrevet 23. September, 2024 Mange tak for de søde ord 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg