Nightwish 103 Skrevet 19. September, 2024 Et spørgsmål fra et rimeligt nyt medlem, hvad blev der af Borende X? Når jeg kigger tilbage i indlæg forstår jeg at der til tider var lidt blæst om ham, men det ser trods alt ud som om han har bidraget ganske væsentligt til disse pergamenter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 720 Skrevet 19. September, 2024 Mener at han blev sat udenfor døren !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 19. September, 2024 Nightwish skrev, 1 time siden: Et spørgsmål fra et rimeligt nyt medlem, hvad blev der af Borende X? Når jeg kigger tilbage i indlæg forstår jeg at der til tider var lidt blæst om ham, men det ser trods alt ud som om han har bidraget ganske væsentligt til disse pergamenter. Bidrag ligefrem? Men hvis du læser, mellem linierne på dette og følgende indlæg, så kan du se han stadig "lever" . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 19. September, 2024 (edited) Nightwish skrev, for 1 time siden: Et spørgsmål fra et rimeligt nyt medlem, hvad blev der af Borende X? Når jeg kigger tilbage i indlæg forstår jeg at der til tider var lidt blæst om ham, men det ser trods alt ud som om han har bidraget ganske væsentligt til disse pergamenter. Kære Nightwish Borende x var med helt fra EG´s barndom 2012 - jeg kom selv herind i 2013 og jeg husker ham ganske tydeligt, og jeg har kun gode minder om ham fra dengang og frem til han helt stoppede i vistnok 2018. Han bidrog med mangt og meget og særligt da det Politiske Forum blev oprettet. Det er mit indtryk at han var ansat/eller måske stadig er ansat et eller andet i sted Staten for han havde meget stor viden og vid om - ja hvad ?? - tror jeg vil sige forhold indenrigs og udenrigs. I det Politiske Forum kunne bølgerne gå ekstremt høj men også meget saglige diskussioner hvor han bidrog meget positivt - - som så mange andre selvfølgelig også gjorde. Men ham kunne også være sin egen største fjende ?!?!? - - i indlæg/"diskussioner" være en "pindehugge" aldrig trække sig; men bare blive ved til hans modstander var halvdød eller "Førerbunkeren" havde fået nok = advarsler + advarsler som han selvfølgelig også lige skulle kommentere + ind i mellem også ufrivillig ferie. Det var som om han selv som voksen moden mand "led af et forsinket ungdomsoprør" Og alt det kunne jeg godt lide ham for!! - han gav sgu aldrig op, - ikke før til sidst hvor det vist var mere end ½ års ferie. Han kom tilbage - sådan lidt halvhjertet - for til sidst at meddele at han havde mistet lysten til EG. Og dem der kan huske Borende x kan også huske "parforholdet" GP Nikita Darling og Borende x Der var noget specielt skønt over Nikita Darling - hun var meget afholdt herinde - også af BX. - og du @Borende X - hvis du er der ude og læser med - så gi lige et lille pip fra dig - please Mange hilsner Nye tider Redigeret 19. September, 2024 af Nye tider 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 103 Skrevet 20. September, 2024 Tak for forklaring, Nye Tider. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg