Hop til indhold
Møffe

Afhængig af "købe"sex /mister sin dømmekraft/sundfornuft.

Recommended Posts

Da jeg jo har valgt ikke at købe sex længere (7mrd.) men alligevel går  på besøg for massage. Det frigørre åbenbart noget energi til at tænke på en anden måde end tidligere;-) Jeg er stødt på nogle der skriver: "jeg har allerede besøgt hende 2 gange i denne uge og jeg når nok afsted 1 gang til -til fp 1 time -jeg kan simpelhen ikke få nok af hende" "hun giver mig lige det jeg har brug for" -Jeg har selv haft ligende oplevelser år tilbage -men jeg har dog aldrig besøgt dem flere gange om ugen til fp 1time (pga. min økonomiske priotering mm.) En anden skriver f.eks. "jeg er kommet til penge -og vil derfor bruge noget ekstra" osv...

Jeg brugt godt 40.000kr. sidste år på besøg for massage og sex i år er det ind til nu under 1.000kr. om måned -hvilket er en stor lettelse og tilfredstillelse. Jeg savner måske nok sexen, men når jeg tænker over det, har jeg det sgu bedre uden -og har da begge mine hænder endnu, så jeg klare mig fint -men ser da frem til min ferie i thailand, hvor jeg nok skal få stillet min hunger for sex.

Det er ikke nogen hemlighed, at jeg har haft det rigtig dårligt med, at blive presset/manipuleret til at købe sex/ekstra -dels fordi de tit ikke acceptere et "nejtak" eller spiller sur -selv om jeg altid forklare, at hvis jeg kommer i stemning/får lyst efter massagen så kan det godt være -men det er ikke noget, jeg vil aftale på forhånd. Det er steder hvor de annoncere med massage (altså uden ekstra) 

Jeg er ikke mere hellig/ser mig bedre end andre kunder, nu hvor jeg ikke selv er sexkunde (da jeg er tidl. mangeårige sexkunde) Men er andre >>>bevist om, hvad der foregår med dem<<< Når de er på besøg:

-hvad det er det giver dem... 

-hvorfor er det, de har brug for det... 

-Er de bevist om hvad det koster dem -både økonomisk, men også mentalt... 

Når man læser herinde er tonen tit hård og ubarmhjertig. Det afspejler meget godt branchens hårdhed, kynisme. Vil tror der er mange offre både gp og kunder der i større eller mindre grad bliver ramt hård/såret dybt på deres følelser/økonomisk...

Jeg er selv en "Sluppert"/"Gangster" herinde har nu fået hele 5 advarsler -man skulle mene jeg burde have lært det efterhånden + 2 lange tænkepauser... Og for hvad? afsporing, personlig (et eller andet) det man kan lærer af det er, at sno sig og "karmuflere sine angreb" for det er der godtnok, nogen der er rigtig gode til herinde...  Jeg vil dog forsat kæmpe for retfærdighed, og at alle skal have lov, at skrive herinde, lige meget om nogen ikke er enig, eller ikke kan lide hvad de skriver;-) Vi behøver ikke være enig -derfor kan man godt vise empati og respekter hinanden. Og de Gp der skriver med herinde, må, også forstå vi er alle lige herinde -og har lige meget ret, nogen gange er det mandeting vi skriver om -det behøver i ikke at forstå... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har for længst erkendt, at jeg er slave af mine behov,  at sove, spise og have sex er nogle af de vigtigste og nederst i behovspyramiden, men det er 12 måneder siden jeg besøgte en gp, så jeg vil da mene, at behovet for kvindeligt selskab og sex ikke løber afsted med mig og min økonomi. 

Redigeret af W.C. Fields

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke nogen hemlighed, at jeg har haft det rigtig dårligt med, at blive presset/manipuleret til at købe sex/ekstra -dels fordi de tit ikke acceptere et "nejtak" eller spiller sur -selv om jeg altid forklare, at hvis jeg kommer i stemning/får lyst efter massagen så kan det godt være -men det er ikke noget, jeg vil aftale på forhånd. Det er steder hvor de annoncere med massage (altså uden ekstra)

Tror du skal gøre dig lidt mere omhu med at opsøge de steder, hvor du gerne vil have massage - du kan f.eks. starte med at fravælge steder, hvor det er yngre asiatiske piger, som tilbyder massagen - og ellers er det mit indtryk at steder, hvor pigerne er iført fine uniformer - er noget mere grønne - og ellers: har de en rigtig massagebriks, lyse venlige lokaler i hvad der ligner en mere regulær butik - og ikke en eller anden shady kælderforretning ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

Tror du skal gøre dig lidt mere omhu med at opsøge de steder, hvor du gerne vil have massage - du kan f.eks. starte med at fravælge steder, hvor det er yngre asiatiske piger, som tilbyder massagen - og ellers er det mit indtryk at steder, hvor pigerne er iført fine uniformer - er noget mere grønne - og ellers: har de en rigtig massagebriks, lyse venlige lokaler i hvad der ligner en mere regulær butik - og ikke en eller anden shady kælderforretning ;-)

Kunne måske havde formuleret mig tydeligere. Nu hvor jeg kun får massage er det sådan set ingen problemer -da jeg netop siger fra starten -kun massage (de steder som ikke er helt grønne) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
W.C. Fields skrev, for 1 time siden:

Jeg har for længst erkendt, at jeg er slave af mine behov,  at sove, spise og have sex er nogle af de vigtigste og nederst i behovspyramiden, men det er 12 måneder siden jeg besøgte en gp, så jeg vil da mene, at behovet for kvindeligt selskab og sex ikke løber afsted med mig og min økonomi. 

Men hvis du læser rundt er det jo en del der kunne lære noget af dig (som ex.slave for sex) Det virker til mange bruger alt, hvad de har og måske mere til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 14 minutter siden:

Men hvis du læser rundt er det jo en del der kunne lære noget af dig (som ex.slave for sex) Det virker til mange bruger alt, hvad de har og måske mere til...

Ja, købesex kan nok blive vanedannende.

Men egentligt betragter jeg det som et grundvilkår i tilværelsen. Det at kunne blive afhængig af aktiviteter, man er glad for, og behovet for sex er både naturligt og vigtigt.

For mit eget vedkommende er det noget så tørt og kedeligt som presset økonomi, der sætter en stopper for udskejelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Det synes jeg er super trist, at høre at du har haft den slags oplevelser gentagne gange. 

Nu tilbyder jeg ikke selv massage, men jeg forstår i hvertfald godt behovet for at have forventningsafstemt indholdet på forhånd - for mig betyder det både at jeg ved hvad jeg kan forvente af mine gæster, men også at jeg kan sørge for at de får mest muligt ud af tiden sammen med mig. 

Det setup du beskriver der ville stresse mig enormt meget. 

Når alt det er sagt, så synes jeg dig det er super godt gået af dig, at du lytter til din mavefornemmelse, når den fortæller dig at det ikke længere gør dig noget godt... Og vælger du på et tidspunkt at vende tilbage til GP'erne, så håber jeg du finder nogle søde kvinder, der ikke blot vil manipulere dig, men nyder hvad de laver. 

Held og lykke fremover 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy

Super interessant oplæg @Møffe

Som jeg læser det, ville du egentlig gerne have købe sex, men det er for dyrt. Ik? Men på ferien til Thailand, skal den få på fuld skrue.

Interessant betragtning. Jeg tror det vil kræve en ordentlig portion selvkontrol i opsparingsperioden.

Har du prøvet at regne på det? Jeg læser gerne om det.

Læser også gerne om mulighederne for ophold af længere varighed derude i sexparadis :)

Alternativt forslag.

Man lader sig sterilisere. Indleder et forhold, lover hende guld og grønne skove, og bringer hende med til Danmark. Efter 3 måneder med god ubeskyttet sex, hver dag, sender man hende retur, og tar afsted igen efter en ny. Man skal være et røvhul, hvis man gør det, men lyder det ikke lokkende?

Har du tænkt på det?

mvh. nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 30 minutter siden:

Man lader sig sterilisere. Indleder et forhold, lover hende guld og grønne skove, og bringer hende med til Danmark. Efter 3 måneder med god ubeskyttet sex, hver dag, sender man hende retur, og tar afsted igen efter en ny.

Gad vide om du har regnet på det? :huh:

Her er der en der sparer op, for at give sig selv en ordentlig en på opleveren, det tror jeg godt du kunne lære noget af ;)

@Møffe har du undersøgt om der er nogle de mere etablerede danske piger i branchen, der tilbyder det du efterlyser, eller tænder du kun på thaier?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 34 minutter siden:

Super interessant oplæg @Møffe

Som jeg læser det, ville du egentlig gerne have købe sex, men det er for dyrt. Ik? Men på ferien til Thailand, skal den få på fuld skrue.

Interessant betragtning. Jeg tror det vil kræve en ordentlig portion selvkontrol i opsparingsperioden.

Har du prøvet at regne på det? Jeg læser gerne om det.

Læser også gerne om mulighederne for ophold af længere varighed derude i sexparadis :)

Alternativt forslag.

Man lader sig sterilisere. Indleder et forhold, lover hende guld og grønne skove, og bringer hende med til Danmark. Efter 3 måneder med god ubeskyttet sex, hver dag, sender man hende retur, og tar afsted igen efter en ny. Man skal være et røvhul, hvis man gør det, men lyder det ikke lokkende?

Har du tænkt på det?

mvh. nice and easy

Det jeg tænker er at din forstillings evne + fantasi spiller dig et pus (endnu en gang måske) siden du kan skrive sådan. Jeg køber sjældent sex i thailand -der er andre muligheder...

Priserne er som de er -men at så stor en del kommer i andres lommer -kan jeg ikke acceptere -og at branchen er bleven så hård og kynisk -er slet ikke noget jeg vil støtte/være en del af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 5 minutter siden:

Gad vide om du har regnet på det? :huh:

Her er der en der sparer op, for at give sig selv en ordentlig en på opleveren, det tror jeg godt du kunne lære noget af ;)

@Møffe har du undersøgt om der er nogle de mere etablerede danske piger i branchen, der tilbyder det du efterlyser, eller tænder du kun på thaier?

Vil ikke afvise, at jeg helt har opgivet at prøve at finde alternativer i dk.  -thaier et på trods af hvordan det er i dk. mine fortrukkene -og mener ikke pigerne alene er årsagen til branchen har ændret sig, så radikalt som den har. 

Men jeg synes det er skræmmende, at nogen mænd bruger alle deres penge på, at besøge gp... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Møffe skrev, for 36 minutter siden:

Det jeg tænker er at din forstillings evne + fantasi spiller dig et pus (endnu en gang måske) siden du kan skrive sådan. Jeg køber sjældent sex i thailand -der er andre muligheder...

Priserne er som de er -men at så stor en del kommer i andres lommer -kan jeg ikke acceptere -og at branchen er bleven så hård og kynisk -er slet ikke noget jeg vil støtte/være en del af.

Ok. Det var nu bare fordi du skrev således:

"og har da begge mine hænder endnu, så jeg klare mig fint -men ser da frem til min ferie i thailand, hvor jeg nok skal få stillet min hunger for sex"

mvh. nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 7 timer siden:

Ok. Det var nu bare fordi du skrev således:

"og har da begge mine hænder endnu, så jeg klare mig fint -men ser da frem til min ferie i thailand, hvor jeg nok skal få stillet min hunger for sex"

mvh. nice and easy.

Præcis men ik på din måde;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt problemet. Er der ikke masser af gode Thai klinikker hvor der ikke tilbydes sex? Og med sex mener jeg også HJ.

I Nyborg er der i hvert fald 3 sådanne klinikker. I Langeskov en og i Odense ganske mange.

Måske skal du være lidt mere specifik. Er der fordi du gerne vil frekventere smukke, sexede Thai piger og have god massage + hj og ikke mere, men føler at der presses for at du skal købe mere. I min optik er det også købesex, når man køber HJ, men ikke i din?

Jeg har meget svært ved at se den meget erfarne @Møffe i en offerrolle. Offer for frække Thai piger der forleder og frister dig i “uføre”.

Hvor mange penge vi har råd og er villige til at bruge på sex er jo en privat sag, men jeg tror min begrænsning handler mere om libido end om penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, 1 time siden:

Jeg forstår ikke helt problemet. Er der ikke masser af gode Thai klinikker hvor der ikke tilbydes sex? Og med sex mener jeg også HJ.

I Nyborg er der i hvert fald 3 sådanne klinikker. I Langeskov en og i Odense ganske mange.

Måske skal du være lidt mere specifik. Er der fordi du gerne vil frekventere smukke, sexede Thai piger og have god massage + hj og ikke mere, men føler at der presses for at du skal købe mere. I min optik er det også købesex, når man køber HJ, men ikke i din?

Jeg har meget svært ved at se den meget erfarne @Møffe i en offerrolle. Offer for frække Thai piger der forleder og frister dig i “uføre”.

Hvor mange penge vi har råd og er villige til at bruge på sex er jo en privat sag, men jeg tror min begrænsning handler mere om libido end om penge.

Jeg personligt har sådan set ingen problem, og jeg har aldrig været et offer.  Set i lyset af, at det var noget du skrev der bla. inspirerede mig til, at skrive denne tråd, og at vi har så forskellig opfattelse af mange ting -kan jeg da godt forstå det kan være svært for dig, at se min point... 

Jeg køber aldrig hj -det klare jeg selv. 

Og naturligvis er penge en privat sag -hvad du bruger el. har råd til kunne ikke interessere mig mindre. Fordi jeg skrev, hvad jeg brugte sidste år -var ligesom for, at ilustrer det ikke er småpenge... og ikke kun var få besøg. (for mig og mange andre er 40.000kr. mange penge -selv om jeg godt er klar over, at nogen bruger måske dobbelt, så meget el. mere om året)

Jeg kan ikke tydeliggøre mit budskab uden, at gentage mig selv -og det lader jeg andre om (der har de lyster;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 25 minutter siden:

Jeg personligt har sådan set ingen problem, og jeg har aldrig været et offer.  Set i lyset af, at det var noget du skrev der bla. inspirerede mig til, at skrive denne tråd, og at vi har så forskellig opfattelse af mange ting -kan jeg da godt forstå det kan være svært for dig, at se min point... 

Jeg køber aldrig hj -det klare jeg selv. 

Jeg synes det er lidt forvirrende - kryptisk, men det er nok mig der blander din historie med det du skriver. Min fejl. Det må du undskylde.

Hyg dig med kun massage derude:)

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 59 minutter siden:

Jeg synes det er lidt forvirrende - kryptisk, hvad det er du køber og ønsker at købe….

og det er lidt svært at forstå dine argumenter, når du ikke rigtig vil fortælle det.

Du siger du er færdig med købesex, men ikke med Thai klinikker der sælger sex. Hvorfor pokker bruger du ikke bare klinikker der ikke sælger sex, når du ikke vil købe sex? Giver det et kick at vide det er muligt at købe sex, men ikke gøre det?

Jeg forstår det ikke, men det behøver jeg selvfølgelig heller ikke, men siden du lægger det op i forum, tænkte jeg at du gerne ville snakke om det - og det er jo lidt vanskeligt, når du ikke rykker ud med sproget.

Redigeret af Møffe
fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, den 20.9.2024 at 10:45:

Men er andre >>>bevist om, hvad der foregår med dem<<< Når de er på besøg:

-hvad det er det giver dem... 

-hvorfor er det, de har brug for det... 

-Er de bevist om hvad det koster dem -både økonomisk, men også mentalt...

Klogt emne at tage op! For et lille stykke tid siden misbrugte jeg det faktisk i et vis omfang, fordi jeg simpelthen ikke fik stillet mine fysiske behov andre steder. Rent og simpelt var det blevet en afhængighed for mig. Flot at bytte det ene misbrug ud med det andet ikke? :lol: 

Men essensen i det var faktisk fordi jeg savnede "kærlighed, omsorg, berøring" det var nu ikke så meget sexen, mere det at være i fysisk kontakt med en kvinde. Ikke fordi det var lang tid siden jeg havde prøvet det tværtimod, men efter en lang år række med misbrug af stoffer, havde jeg simpelthen glemt hvordan det var at mærke sig selv og sine følelser i ædru tilstand. Derfor var det en afhængighed og ikke en nydelse, som det jo burde være og er for mig nu.

Så personligt er jeg blevet meget reflekterende og bevidst over, hvad det gør og kan gøre ved mig mentalt. Det har jeg lært nu og kan bare nyde det.

Men det giver mig en følelse af glæde, spænding, og tilfredshed.

Ser det ikke som en nødvendighed mere i den forstand, for kunne bare stoppe nu da jeg faktisk er begyndt at få stillet mine behov privat også. Men gør det stadigvæk da jeg finder nydelse i det, og føler det er så uforpligtende. Og så længe det ikke tager overhånd mentalt og økonomisk, ser jeg ingen grund til at stoppe.

Det eneste der ville få mig til at stoppe er, hvis jeg skulle finde sammen med den kvinde jeg er begyndt at ses med. Men så længe det ikke sker, så forsætter jeg i sus og dus.:P

Jeg vælger dog at tage små pauser ind imellem, når jeg har haft for mange besøg på kort tid. Bare for at kunne bevise overfor mig selv, at jeg stadigvæk selv er i kontrol over det.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 7 timer siden:

Klogt emne at tage op! For et lille stykke tid siden misbrugte jeg det faktisk i et vis omfang, fordi jeg simpelthen ikke fik stillet mine fysiske behov andre steder. Rent og simpelt var det blevet en afhængighed for mig. Flot at bytte det ene misbrug ud med det andet ikke? :lol: 

Er bange for tråden drukner i mængden, men tak for din ærlighed og du tør dele det med os;-)

Jeg tror det er mange der ikke er helt bevist om "hvad de har gang i" "med sig selv" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 10 timer siden:

Er bange for tråden drukner i mængden, men tak for din ærlighed og du tør dele det med os;-)

Jeg tror det er mange der ikke er helt bevist om "hvad de har gang i" "med sig selv" 

Jamen velbekommen.

Tror egentlig de fleste godt selv ved det, mange vælger bare at se bort fra det tænker jeg hehe. Selverkendelse kan være svært, og gør ondt nogen gange.:P

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, den 20.9.2024 at 20:54:

Men jeg synes det er skræmmende, at nogen mænd bruger alle deres penge på, at besøge gp... 

Hvis det skaber problemer (ubetalte regninger, udsættelse el.lign.), så er jeg enig, men hvis de har råd til det er det da deres egen sag og så er jeg nok bare en smule misundelig.

Vi bruger ca. 10.000 på købesex om måneden, men vi har råd til det og får så uendeligt meget retur.

Jeg synes på ingen måde at det er dyrt, men det er stadig rigtig mange penge.

Jeg køber fast 30 min. hver fredag til dansk klinikpris. Hvis jeg havde råd købte jeg en time hver gang, men jeg er nødt til at prioritere og jeg vil hellere 30 min. hver uge end 60 hver anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 17 minutter siden:

Vi bruger ca. 10.000 på købesex om måneden, men vi har råd til det og får så uendeligt meget retur.

"Vi" -er du i flertal?

Det er skrevt ud fra tråde jeg har læst, hvad folk har skreven... 10.000kr. har jeg aldrig prøvet at bruge på en måned på købesex. Men før inflationen har jeg været i thailand 3-4 uger for omkring det beløb;-)

120.000kr. og også en slags penge...

Jeg ville aldrig have det godt med, at bruge så mange penge på sex -men sådan er vi jo så forskellige. Misundelse er jo en træls ting, at være -jeg gør, hvad det passer mig -og det passer mig ikke længere, at bruge penge på sex i dk. -det er alt for meget fokus på business og penge -hyggen/glæden er ikke eksisterende længere. Heldigvis er det ikke helt tilfældet med massage endnu;-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen går ud og spiser på fine steder. Nogen rejser 3-4 gange om året. Nogen går til mange kulturarrangementer og nogen bruger mange penge på Deres hobby - jagt eller golf fx som let kan koste 50-100.000 kr om året.

Jeg kan ikke se det skulle være anderledes med at bruge penge på sex. 

Jeg har vist omtalt tidligere at min kone er meget syg og at vi derfor ikke kan rejse, gå ud og spise osv. Så jeg bruger lidt penge på det jeg i situationen har mest lyst til. Håber det er ok:rolleyes:

Jeg bruger ikke penge jeg ikke har eller som skulle bruges til andre ting. Børnene arver bare lidt mindre.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...