Hop til indhold
Møffe

Afhængig af "købe"sex /mister sin dømmekraft/sundfornuft.

Recommended Posts

Slowman skrev, for 5 timer siden:

Nogen går ud og spiser på fine steder. Nogen rejser 3-4 gange om året. Nogen går til mange kulturarrangementer og nogen bruger mange penge på Deres hobby - jagt eller golf fx som let kan koste 50-100.000 kr om året.

Jeg kan ikke se det skulle være anderledes med at bruge penge på sex. 

Jeg har vist omtalt tidligere at min kone er meget syg og at vi derfor ikke kan rejse, gå ud og spise osv. Så jeg bruger lidt penge på det jeg i situationen har mest lyst til. Håber det er ok:rolleyes:

Jeg bruger ikke penge jeg ikke har eller som skulle bruges til andre ting. Børnene arver bare lidt mindre.

-Du behøver hverken at retfærdiggøre noget eller spørg om lov;-) Or du kan jo kikke dig selv i spejlet -og spørge dig selv;-) Håber mit budskab i denne tråd når ud til dem der var tiltænkt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

-Så i bruger 10.000kr. på sexkøb pr. mrd. til sammen?

Jeps. Det afhænger lidt af om vi har en pige vi ser sammen, for det er lange møder og koster derefter...

Jeg bruger ca. 5.000 på mine møder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, den 20.9.2024 at 10:45:

hvad det er det giver dem... 

For mig, tror jeg det handler om at jeg aldrig fik mulighed for at date eller være tæt på de søde piger da jeg var ung ... 

hvorfor er det, de har brug for det... 

På det punkt, er jeg meget på linje med @Crabman - da jeg er 'kronisk kæresteløs' ... 

Crabman skrev, den 21.9.2024 at 20:53:

Men essensen i det var faktisk fordi jeg savnede "kærlighed, omsorg, berøring" det var nu ikke så meget sexen, mere det at være i fysisk kontakt med en kvinde.

Derfor er det ikke 'sex' i betydningen penetration, der nødvendigvis er det vigtigste for mig - og måske derfor, tror jeg ikke det er så afhængighedsskabende ... 
Ved mig, er det nok mere en form for 'mental afhængighed' - men også en form for 'faglig' interesse i seksualitet og relationer ... 

Er de bevist om hvad det koster dem -både økonomisk, men også mentalt... 

Det går i begge retninger ...

Dels er jeg glad for at jeg trods alt har oplevet fysisk nærhed med tiltrækkende piger ... det fik jeg aldrig 'ude i virkeligheden' - og jo, jeg har været i forhold, men det fungerede aldrig 'som forhold' - en lidt træls historie ... 
Dels har mine besøg afdramatiseret sex, så at sige ... 

Den anden side, jo, det giver skrupler og spekulationer .. men det lindrer på det punkt, at jeg synes jeg har en god kontakt med pigerne under besøget ... 

Økonomien i det har ikke umiddelbart nogen særlig betydning i det samlede billede ...

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 11 minutter siden:

Derfor er det ikke 'sex' i betydningen penetration, der nødvendigvis er det vigtigste for mig - og måske derfor, tror jeg ikke det er så afhængighedsskabende ... 
Ved mig, er det nok mere en form for 'mental afhængighed' - men også en form for 'faglig' interesse i seksualitet og relationer ... 

Kan godt følge dig i at "sexen" ikke er første prioritet som så. For mig handler det 100p mere om kemien og den sociale del, for hvis den er på plads, så skal det nok blive god sex.

Om det er sexen eller den sociale del man søger, kan det vel være ligeså afhængigheds dannende? Nu tager jeg bare udgangspunkt ud fra det du selv skriver, omkring du ikke havde mulighederne som ung? Og derfor har du jo muligvis et større behov at få dækket der? (Intet ondt eller nedladende ment!) Bare så vi ikke misforstår hinanden.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, den 24.9.2024 at 23:44:

Om det er sexen eller den sociale del man søger, kan det vel være ligeså afhængigheds dannende?

For mig handler det om, at det er rart at vide, at man har muligheden for den fysiske kontakt.
Det er ikke så presserende, når man ved muligheden er der.
Så er fantasien osse en stor hjælp ... :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, den 24.9.2024 at 23:44:

Og derfor har du jo muligvis et større behov at få dækket der?

Ja, selvfølgelig.
Det handler også om andre former for nysgerrighed og behov - end liger omkring sex ... også ved gp'erne ... 
Men de andre ting er selvfølgelig lettere at få 'dækket ind' ude i virkeligheden ... 
Som før sagt, så er mit forhold til kvinder kompliceret ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...