Mekanikeren32 3 Skrevet 20. September, 2024 God eftermiddag boys! Lad mig gøre det kort, lysten til selvskab har meldt sig og de thailandske piger er klart en favorit her! er der nogen der kender til nogle gode muligheder i nærheden af fangel kro? mvh mekanikeren! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 20. September, 2024 Mekanikeren32 skrev, for 1 time siden: God eftermiddag boys! Lad mig gøre det kort, lysten til selvskab har meldt sig og de thailandske piger er klart en favorit her! er der nogen der kender til nogle gode muligheder i nærheden af fangel kro? mvh mekanikeren! -Hvis du er godt ved muffen -er er det en i Nr. Søby og et sted i lige ved siden af by? men det er vist de nærmeste;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mekanikeren32 3 Skrevet 20. September, 2024 Tak for tippet møffe, det har jeg i baghovedet. det er mest lige at det skal være nemt da jeg er rejse montør, så der er lidt med transport og tid;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg