Hop til indhold
J@n38

Sex med gravid?

Recommended Posts

(Jeg ved ikke om tråden her er i den rette kategori? Ellers må admin gerne flytte den.)

Jeg må indrømme, at jeg i lang, lang tid har tændt og stadig tænder på gravide maver. Jeg har mødtes med et par stykker der var gravide. Og det var frækt at have sex med dem. Vil ikke uddybe det yderligere.

Nu vil jeg gerne prøve det igen. - Men indtil videre uden det stor held.

Hvor finder jeg en gravid, der er frisk på at have sex med mig?

Jeg tror ikke at der findes en GP derude som er gravid? 

Skal jeg forsøge på nogle bestemte sider? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
J@n38 skrev, for 37 minutter siden:

Det er jo et godt spørgsmål? Hvor langt ser hun til at være henne? Kan ikke lige bedømme det helt.

Nu har jeg ikke meget erfaring på det punkt, men ud fra mave billedet af dømme vil jeg sige maks 4 måneder.

Jeg har besøgt Sophie som almindelig gp uden alt det tøs pjat, og hendes mave var i hvert fald noget større og der var hun ca 5 måneder henne.

https://annoncelight.dk/showad/406728

Jeg håber også at få en chance eller 2 mere hos Sophie før hun holder pause. Det er også derfor at jeg endnu ikke har kontaktet Paula, men kun tænker på det.

Redigeret af Elskermælk78

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnTW

Jeg besøgte Paula i sidste uge og hvis ikke man ved det, så kan man ikke se det endnu. 4 mdr. er et meget godt bud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnTW skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøgte Paula i sidste uge og hvis ikke man ved det, så kan man ikke se det endnu. 4 mdr. er et meget godt bud.

Taler hun dansk? Havde hun mælk i hendes bryster??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnTW
J@n38 skrev, for 8 timer siden:

Taler hun dansk? Havde hun mælk i hendes bryster??

Ikke hvad jeg har oplevet, hun taler et okay engelsk, men med meget accent.

Der kom ikke noget ud når jeg suttede på dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elskermælk78 skrev, den 20.9.2024 at 17:32:

Nu har jeg ikke meget erfaring på det punkt, men ud fra mave billedet af dømme vil jeg sige maks 4 måneder.

Jeg har besøgt Sophie som almindelig gp uden alt det tøs pjat, og hendes mave var i hvert fald noget større og der var hun ca 5 måneder henne.

https://annoncelight.dk/showad/406728

Jeg håber også at få en chance eller 2 mere hos Sophie før hun holder pause. Det er også derfor at jeg endnu ikke har kontaktet Paula, men kun tænker på det.

Hej.

Jeg kan se, at Sophie har annonceret så sent som i går. Hun er i Støvring. Men det er så et godt spørgsmål, hvor i Støvring og om man kan komme der til med offentlig transport?

Om ikke andet kører der tog til Støvring. Så kommer man så langt. Hvis ikke der kører en togbus i stedet for?

Del dette indlæg

Link til indlæg
J@n38 skrev, for 15 minutter siden:

Hej.

Jeg kan se, at Sophie har annonceret så sent som i går. Hun er i Støvring. Men det er så et godt spørgsmål, hvor i Støvring og om man kan komme der til med offentlig transport?

Om ikke andet kører der tog til Støvring. Så kommer man så langt. Hvis ikke der kører en togbus i stedet for?

Hej 

Ja men hun er der desværre kun på de dage hun annoncere. Hun svarer også kun på sms på de dage.

Jeg havde mit andet besøg hos Sophie i dag og maven var da blevet noget større i løbet af den sidste måned, men hun var stadigvæk lige sød og fræk:)

Jeg tror også at hun mindst kommer der 1 gang mere, før hun holder barsel. Men man skal være hurtig. Igår havde hun annonceret det tidligt på dagen. Ved mit første besøg annoncerede hun først omrking kl 10 så det svinger meget.

Jeg ved ikke om jeg må skrive hvor, men det er lige ved det stoppested der hedder Hermesvej i Støvring og både rute 52 og 60E stopper der. Så det er nemt med bus.

Der er også mulighed for bad hos hende.

Redigeret af Elskermælk78

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Sophie i støvring i går. Hun er udover at være gravid en sød og dejlig berøringsvenlig gp. Hun har en lækker krop med super bryster, og maven er ved at være stor, mums. Fik hvad jeg kom efter og kommer gerne igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...