4sho 7 Skrevet 20. September Er der nogen der har mødt hende her..? Go eller No go..? https://annoncelight.dk/showad/385520 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 20. September Jeg ser en profil som er oprettet for et år siden, men ingen anmeldelser. Hun har timeglas figur, trænet røv og krop, og en BMI på 18 = undervægtig. Hun vil have dit tlf.nr. og lidt oplysninger, uden du kender hendes. Priser der henvender sig til velhavende mænd. Jeg påstår ikke, det er fake, jeg mistænker blot ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 129 Skrevet 21. September Julius skrev, for 9 timer siden: Jeg ser en profil som er oprettet for et år siden, men ingen anmeldelser. Hun har timeglas figur, trænet røv og krop, og en BMI på 18 = undervægtig. Hun vil have dit tlf.nr. og lidt oplysninger, uden du kender hendes. Priser der henvender sig til velhavende mænd. Jeg påstår ikke, det er fake, jeg mistænker blot ... Hvor ser du BMI??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 21. September BMI: Vægt og højde er nævnt. Check udregning på nettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 21. September Har ikke besøgt hende, men bemærk hun ikke har været aktiv siden den 24 august, og så er hendes priser over, hvad jeg vil betale for sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg