Hop til indhold
Guest Nice and easy

Ignorer bruger ER muligt.

Recommended Posts

Guest Nice and easy

Hejsa til alle I, som til snart sagt ethvert af mine indlæg, eller oplæg, får gjort jer selv bemærkede med, at være langt intilligentere, og meget ordentligere end undertegnede mangelfulde, underlødige, løgnagtige, primitive og kedsommelige neanderthaler røvhuls spammer.

Der findes en udmærket mulighed, nemlig at ignorere alle mine sorte udgydelser og lort. Det er jeg ikke i tvivl om, at I kan finde ud af selv. Sikken en dejlig fred I må få i jeres store hjerner. Og den kan jeg godt unde jer.

Som tak for indsatsen skal jeg nok gøre det samme.

Edit.

Tyvstarter allerede.

@Refresh

@Gerzelle999

@Slowman

mvh. nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
edit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 10 timer siden:

Hejsa til alle I, som til snart sagt ethvert af mine indlæg, eller oplæg, får gjort jer selv bemærkede med, at være langt intilligentere, og meget ordentligere end undertegnede mangelfulde, underlødige, løgnagtige, primitive og kedsommelige neanderthaler røvhuls spammer.

Der findes en udmærket mulighed, nemlig at ignorere alle mine sorte udgydelser og lort. Det er jeg ikke i tvivl om, at I kan finde ud af selv. Sikken en dejlig fred I må få i jeres store hjerner. Og den kan jeg godt unde jer.

Som tak for indsatsen skal jeg nok gøre det samme.

Edit.

Tyvstarter allerede.

@Refresh

@Gerzelle999

@Slowman

mvh. nice and easy.

Muligheden har eksisteret altid, men tak for at gøre opmærksom på det.

Du kan gøre din liste mere effektiv ved at blokere:

• alle "woke"-typer med de rigtige/populære meninger, men som misbruger damer når de er liderlige og "d'ont give a shit" alligevel
  • alle prostituerede på stedet. De bidrager med ingenting - ikke engang meninger - og burde bandlyses

God weekend

• Synes godt om 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Benarbejde skrev, for 41 minutter siden:

Muligheden har eksisteret altid, men tak for at gøre opmærksom på det.

Du kan gøre din liste mere effektiv ved at blokere:

• alle "woke"-typer med de rigtige/populære meninger, men som misbruger damer når de er liderlige og "d'ont give a shit" alligevel
  • alle prostituerede på stedet. De bidrager med ingenting - ikke engang meninger - og burde bandlyses

God weekend

Jeg har allerede en lang liste af de typer som du nævner der. :)

mvh. nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har allerede en lang liste af de typer som du nævner der. :)

mvh. nice and easy

Så er der mere ro på. I gamle dage kunne man have en såkaldt kill-file man kunne dele med andre.

Pigerne herind er slemme nok, men de der med de "rigtige meninger" de har fordi de tror det er populært dem er jeg lige ved at kaste op over. Kan se du har et par stykker på som jeg også har blokkeret. Føj! de er klamme i deres falskhed og deres ulækker "rigtighed".

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 7 timer siden:

Pigerne herind er slemme nok, men de der med de "rigtige meninger" de har fordi de tror det er populært dem er jeg lige ved at kaste op over.

Sååå stiller jeg lige en balje frem til dig - skal du også have en våd klud? :)

Når i så får ignoreret alle dem i IKKE kan lide og der kun er jer to tilbage, så får i da en eksklusiv klub - kan i lide skovsnegle?

• Synes godt om 2
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Needy skrev, for 6 timer siden:

Når i så får ignoreret alle dem i IKKE kan lide og der kun er jer to tilbage, så får i da en eksklusiv klub - kan i lide skovsnegle?

Jeg har indtil videre 16 stk. på min liste af ignorerede brugere. Der er over 62000 brugere, så helt alene...hmm.. næppe.

Anyways @Needy. Du er også røget på listen, og jeg håber at du vil gøre mig den tjeneste at gengælde det.

mvh. nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 9 minutter siden:

Anyways @Needy. Du er også røget på listen, og jeg håber at du vil gøre mig den tjeneste at gengælde det.

Ikke tale om, jeg skal da have alle guldkornene med :lol:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 13 timer siden:

Jeg har indtil videre 16 stk. på min liste af ignorerede brugere. Der er over 62000 brugere, så helt alene...hmm.. næppe.

mvh. nice and easy

Der er måske kun 50 brugere der gider debattere og 200 aktive i alt. Så 16 stk er lidt mere end 80/20 reglen. Godt gået! Bare slagt de woke kvinde-misbrugere - de bliver ikke savnet.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy

Jeg har desværre erfaret at nogle af de brugere som jeg foreslår at slutte fred med ved at vi ignorerer hinanden fortsætter med at kommentere på mine indlæg.

Derfor gider jeg ikke mere, at være aktivt medlem på sitet. Jeg har indsendt en anmodning om at få min konto slettet, så nu kan i få lov at pille navler på hinanden i fred, og finde nye at hakke på.

mvh. nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har desværre erfaret at nogle af de brugere som jeg foreslår at slutte fred med ved at vi ignorerer hinanden fortsætter med at kommentere på mine indlæg.

Det har intet med at slutte fred at gøre du vil bare komme med dine holdninger og provokationer uden at nogen kommenterer på det du kalder folk medløbere og alt muligt andet men kan ikke tåle at blive modsagt og få modargumenter. 

Har intet imod dig synes bare dine argumnter var i øst og vest nogen gange og at din logik var ret ulogisk og så debatterer man jo det er pointen i et debatforum. 

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 30 minutter siden:

Derfor gider jeg ikke mere, at være aktivt medlem på sitet. Jeg har indsendt en anmodning om at få min konto slettet, så nu kan i få lov at pille navler på hinanden i fred, og finde nye at hakke på.

mvh. nice and easy.

Ja, de er umulige at komme af med :mrgreen:  jeg kan stadig se "reaktioner" til indlæg  fra alfabet-folket jeg har på ignore. 

Forumsoftwaren er ikke godt nok. Jeg kan f.eks. se indlæg fra ignorerede brugere hvis de svarer på samme tråd jeg læser.

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 7 minutter siden:

Det har intet med at slutte fred at gøre du vil bare komme med dine holdninger og provokationer uden at nogen kommenterer på det du kalder folk medløbere og alt muligt andet men kan ikke tåle at blive modsagt og få modargumenter. 

Har intet imod dig synes bare dine argumnter var i øst og vest nogen gange og at din logik var ret ulogisk og så debatterer man jo det er pointen i et debatforum. 

Det var simpelthen ikke nok med et like...

1000% enig. Tænk at man kan skrive at man brækker sig over andre, når man selv er typen der langer ud til højre og venstre og så trækker offerkortet når man bliver holdt lidt op på sine udsagn og holdninger.

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 47 minutter siden:

Jeg fatter osse bjælde ...
Tror det er en form for totalteater ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, 1 time siden:

mvh. nice and easy.

Peace man <3 Far vel!

Kommer sgu til at savne dine vrøvlerier :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 9 timer siden:

Jeg fatter osse bjælde ...
Tror det er en form for totalteater ... 

Nyd det det er gratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...