Hop til indhold

Recommended Posts

Tak for svar, men det var faktisk netop den tråd, som jeg mente, da jeg nævnte en tråd der gik op i hat og briller. Hvor hun tilsyneladende har oprettet en bruger for at rose sig selv. Og sidste svar i tråden er måske også hende selv?

Redigeret af NewBee6970
.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej og hun ligger i den dyre ende og bosat i et område hvor pengene måske ikke hænger så løst til fornøjelser <_<

Både afstand og pris afholder mig for at tage en for holdet uanset hvor fristende hendes billeder er 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBee6970 skrev, den 21.9.2024 at 18:29:

Hvor hun tilsyneladende har oprettet en bruger for at rose sig selv.

Der er flere herinde der har besøgt hende, men hver gang vi skriver om hende, kommer det, som du selv siger til at gå op i hat og briller. Fordi der er nogle folk der åbenbart har ondt i røven over at man taler godt om hende.

Det er mig der har startet tråden som Sweetstone linker til.

Jeg kan hilse at sige at det er IKKE hende der skriver derinde og " roser " sig selv. Hvilket også kan være ligemeget da jeg står ved min anmeldelse af hende.

Hilse FL

Del dette indlæg

Link til indlæg
FeetLover skrev, for 14 timer siden:

Fik du besøgt hende?

Der stod i hendes annonce, at hun skulle på ferie, så det er hun nok stadig

Redigeret af NewBee6970

Del dette indlæg

Link til indlæg
FeetLover skrev, for 13 timer siden:

kan hilse at sige at det er IKKE hende der skriver derinde og " roser " sig selv. Hvilket også kan være ligemeget da jeg står ved min anmeldelse af hende.

Det var bestemt heller ikke dig, der blev beskyldt for at "være hende selv".

Men når en Admin skriver det, så antager jeg at der er en eller anden form for bagvedliggende sammenfald mellem hendes bruger og brugeren Michael4800, som de har tjekket. Men hvem ved? Selv en admin kan vel tage fejl en gang imellem

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBee6970 skrev, for 15 timer siden:

Der stod i hendes annonce, at hun skulle på ferie, så det er hun nok stadig

Ja det er hun vist, det havde jeg ikke lige tænkt over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBee6970 skrev, for 15 timer siden:

Admin skriver det, så antager jeg at der er en eller anden form for bagvedliggende sammenfald mellem hendes bruger og brugeren Michael4800

Jeg har faktisk spurgt Admin om, hvad han bygge sin beslutning på og det vil han ikke svare på.  Så det kunne være et tegn på at det bare er rent gætteri. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I realiteten kan det være fuldstændig ligegyldigt, om det er hende selv der skriver eller ej. Hvilket jeg ikke tror på at det er. Eftersom dem der skal bruge en anmeldelse jo bare kan læse de ting jeg skriver om hende, derfor skriver jeg at jeg står ved min positive anmeldelse af hende. ;)

Vh FL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...