Bobby12 25 Skrevet 21. September, 2024 https://sugardaters.com/da/profile/ELoLjKr3op Nogen der kender hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 21. September, 2024 Måske @Manden44 kan bidrage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby12 25 Skrevet 15. Oktober, 2024 Advarsel Haar mødt hende og nu har hun fundet frem til hvem jeg er og nu afpresser hun mig.. så hold jer væk fra hende hvis i har noget og tabe.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 109 Skrevet 16. Oktober, 2024 Hun skriver ellers hun vil ha en fast daddy ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby12 25 Skrevet 16. Oktober, 2024 Smedesvenden skrev, for 1 minut siden: Hun skriver ellers hun vil ha en fast daddy ?! Ja.. og det var vi faktisk også enige om at jeg skulle være.. ved ikke hvad der lige skete, hun manglede penge og hvis ikke jeg sendte ville hun kontakte min familie, så har betalt for at hun lader mig være.. sku en træls oplevelse men ja jo kun aktuelt hvis man har noget og tabe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders 48 Skrevet 18. Oktober, 2024 Bobby12 skrev, den 16.10.2024 at 08:13: Ja.. og det var vi faktisk også enige om at jeg skulle være.. ved ikke hvad der lige skete, hun manglede penge og hvis ikke jeg sendte ville hun kontakte min familie, så har betalt for at hun lader mig være.. sku en træls oplevelse men ja jo kun aktuelt hvis man har noget og tabe Hvis din historie er sand - så er den mega træls. Jeg synes du skal gå til politiet med den. De behandler sagen diskret så det kan du roligt gøre. Hvis hun kontakter din famile risikerer hun fængselstraf for afpresning. det vil jeg helt klart gøre - altså gå til politiet. Det er ikke ulovligt at købe sex i Danmark - men det er det at afpresse. Så for din egen (en afpresser kan jo let komme igen) og for alle andre kunder og udbyderes skyld er det godt at få disse typer af vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denheldigekartoffel 0 Skrevet 5. December, 2024 Bobby12 skrev, den 16.10.2024 at 08:13: Ja.. og det var vi faktisk også enige om at jeg skulle være.. ved ikke hvad der lige skete, hun manglede penge og hvis ikke jeg sendte ville hun kontakte min familie, så har betalt for at hun lader mig være.. sku en træls oplevelse men ja jo kun aktuelt hvis man har noget og tabe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denheldigekartoffel 0 Skrevet 5. December, 2024 Bobby12 skrev, den 16.10.2024 at 08:13: Ja.. og det var vi faktisk også enige om at jeg skulle være.. ved ikke hvad der lige skete, hun manglede penge og hvis ikke jeg sendte ville hun kontakte min familie, så har betalt for at hun lader mig være.. sku en træls oplevelse men ja jo kun aktuelt hvis man har noget og tabe Kan du skrive en pb? Lyder som en grim oplevelse. Har selv skrevet lidt med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg