Hop til indhold

Recommended Posts

Smedesvenden skrev, for 1 minut siden:

Hun skriver ellers hun vil ha en fast daddy ?!

Ja..  og det var vi faktisk også enige om at jeg skulle være..  ved ikke hvad der lige skete, hun manglede penge og hvis ikke jeg sendte ville hun kontakte min familie, så har betalt for at hun lader mig være.. sku en træls oplevelse men ja jo kun aktuelt hvis man har noget og tabe 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders 48
Bobby12 skrev, den 16.10.2024 at 08:13:

Ja..  og det var vi faktisk også enige om at jeg skulle være..  ved ikke hvad der lige skete, hun manglede penge og hvis ikke jeg sendte ville hun kontakte min familie, så har betalt for at hun lader mig være.. sku en træls oplevelse men ja jo kun aktuelt hvis man har noget og tabe 

Hvis din historie er sand - så er den mega træls. Jeg synes du skal gå til politiet med den. De behandler sagen diskret så det kan du roligt gøre. Hvis hun kontakter din famile risikerer hun fængselstraf for afpresning. 
det vil jeg helt klart gøre - altså gå til politiet. Det er ikke ulovligt at købe sex i Danmark - men det er det at afpresse. Så for din egen (en afpresser kan jo let komme igen) og for alle andre kunder og udbyderes skyld er det godt at få disse typer af vejen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du skrive en pb?  Lyder som en grim oplevelse. Har selv skrevet lidt med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...